  • 181. Data: 2010-06-18 15:05:17
    Temat: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Najwięcej i najbardziej oryginalnych informacji zawiera RAW. Jakakolwiek
    > manipulacja nie doda informacji. Pozwoli tylko na bardziej lub mniej
    > stratną jej redukcję.

    Ależ wiadomo :)

    > Poza tym ile będzie ważyć taka bitmapa po debayeryzacji, gdzie każdy
    > piksel określonej rozdzielczości bitowej zastąpi trójka RGB o
    > identycznej rozdzielczości bitowej? Bo mi wyszło jakieś trzy razy
    > więcej. :-)
    >
    > Gdzie zaleta zatem?

    W kompresji stratnej, a zwłaszcza w filmie (bo o tym mówiliśmy na
    początku, co dziś zresztą jest pieśnią przyszłości).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 182. Data: 2010-06-18 15:05:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:

    > Cholera, kogo poza homo sapiens sapiens masz na myśli!!??
    > :-)

    Homo sapiens jest złożony co najmniej jak ssaki w ogóle...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /czy wiesz, że dziewiętnasty listopada jest międzynarodowym dniem toalet?/

  • 183. Data: 2010-06-18 20:23:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Jun 2010, Janko Muzykant wrote:

    > Można uwierzyć, że trwałe są zdjęcia na dysku roboczym bez kopii i tak robi
    > większość. Tylko czego to dowodzi?

    Że szukanie perpetuum mobile jest uzasadnione.
    Ma tę samą podstawę: nieświadomość podstaw ;)

    pzdr, Gotfryd
    (w zeszłym roku wydłubane dane z dwu padnietych dysków znajomych,
    w tym jednym, przez wymianę elektroniki, teraz też leżą dwa, a ja
    się zastanawiam czy w celach dydaktycznych polutować w końcu konwerter
    poziomów celem podpięcia monitora "RSa" do Seagate i obejrzeć co
    on tam wypisuje).

  • 184. Data: 2010-06-18 20:39:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Jun 2010, Marx wrote:

    > A z tymi trzema dyskami to widze pewien problem logistyczny - robiac backup
    > musisz do tej piwnicy i tesciowej sie przejsc aby dyski przymiesc, a potem
    > znowuz je odniesc. A czlowiek leniwy jest...

    No leniwy jest.
    Więc ZUPEŁNIE nie rozumiem, po co cokolwiek odnosić.
    Bierzesz dysk leżący w domu, robisz aktualną kopię, idzie w miejsce
    gdzie leży "trzeci" egzemplarz, kładziesz nowo nagrany, bierzesz
    poprzednio nagrany, idziesz z powrotem,...

    pzdr, Gotfryd

  • 185. Data: 2010-06-19 07:04:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > gdzie leży "trzeci" egzemplarz, kładziesz nowo nagrany, bierzesz
    > poprzednio nagrany, idziesz z powrotem,...

    Logika powinna być obowiązkowa na maturze :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /to jest coś takiego do wszystkiego i niczego, że ja nie wiem, co to
    jest.../

  • 186. Data: 2010-06-19 07:12:19
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hvhq6n$jnr$2@news.onet.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:
    > Logika powinna być obowiązkowa na maturze :)

    Przecież już jest. Tylko ,,każdy musi zdać'' :/

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    No i skończy się przodowanie

  • 187. Data: 2010-06-19 07:14:34
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <s...@l...localdomain>,
    l...@l...localdomain nabazgrał:
    > W poście <hvhq6n$jnr$2@news.onet.pl>,
    > Janko Muzykant nabazgrał:
    >
    > Przecież już jest. Tylko ,,każdy musi zdać'' :/

    Kurcze, aż sprawdziłem... Logiki na arkuszu zabrakło:
    http://bi.gazeta.pl/im/8/7844/m7844608.pdf

  • 188. Data: 2010-06-20 10:55:37
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    > W kompresji stratnej, a zwłaszcza w filmie (bo o tym mówiliśmy na
    > początku, co dziś zresztą jest pieśnią przyszłości).

    To ja chyba wolę trzymać na trzech dyskach nieskompresowane, niż na
    trzech pendrajwach, ale kompresowane stratnie. Cena metra kwadratowego
    półki chyba tak drastycznie nie wzrośnie. :-)

    --
    Mirek

  • 189. Data: 2010-06-20 15:46:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > To ja chyba wolę trzymać na trzech dyskach nieskompresowane, niż na
    > trzech pendrajwach, ale kompresowane stratnie. Cena metra kwadratowego
    > półki chyba tak drastycznie nie wzrośnie. :-)

    Ale czasem nie warto, bo robi się sztuka dla sztuki.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym kiedyś dostać jakąś łapówkę.../

  • 190. Data: 2010-06-21 06:23:14
    Od: Marx <M...@n...com>

> [...]
    > gdzie leży "trzeci" egzemplarz, kładziesz nowo nagrany, bierzesz
    > poprzednio nagrany, idziesz z powrotem,...

    czyli tak naprawde masz dwa miejsca backupu, jedno u siebie, i jedno u
    tesciowej? Albo masz trzy ale chodzisz w dwa miejsca (znaczy sie:
    nagrac, do tesciowej, wrocic, nagrac, do piwnicy, wrocic, nagrac)? I to
    ma byc wygodne?
    Marx