  • 21. Data: 2007-03-01 19:32:01
    Temat: Re: Ktoś już ma Net24 na łączu TP? Bo czekam od stycznia...:/
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Marek Janik napisała na pl.internet.polip:

    > Ja tylko sie tak zastanawiam czy zdajesz sobie sprawe ze netia moze
    > byc jeszcze gorsza jesli chodzi o jakosc swiadczonych uslug ? W koncu
    > teraz do awarii infrastruktury pasywnej i aktywnej tepsy dojda jeszcze
    > awarie w netii. A poczatki wdrazania uslugi to nie jest cos co brzmi
    > stabilnie :)
    Moje zdanie jest podobne, na dodatek dochodzą do tego wszelkie
    złośliwości ze strony TP (-:
    Marcin Kocur

  • 22. Data: 2007-03-01 19:33:18
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Przemysław Maciuszko napisała na pl.internet.polip:

    > Niestety nie mogę się dowiedzieć dlaczego, bo kilkukrotne próby
    > wiszenia na telefonie po godzinę albo i więcej - nie przyniosły mi
    > połączenia z żadnym konsultantem...
    > Pozostawię to bez komentarza, bo wiem że w podobnej sytuacji jest
    > wielu ludzi.

    Już nie. Dodzwoniłem się chyba w 20 minut, od kiedy Netia dała info na
    stronie (sprawdzanie postępu w realizacji usługi).
    Marcin Kocur

  • 23. Data: 2007-03-01 21:10:38
    Od: "kicurek" <k...@o...pl>

    > Już nie. Dodzwoniłem się chyba w 20 minut, od kiedy Netia dała info na
    > stronie (sprawdzanie postępu w realizacji usługi).

    Tiaaaa...... To sprawdzanie jest REWELACYJNE:///////// Qfa... jak to w Polsce!
    Otóż sprawdziłem przed chwilą i pisze mi, wklejam dokładnie co:

    Twoje zamówienie zostało wysłane do TP
    7 lutego 2007 r. Czas odpowiedzi TP SA wynosi 7 dni roboczych.
    Spodziewany termin realizacji Twojego zamówienia to
    18 lutego 2007 r. Po przekroczeniu tego terminu Netia rozpocznie eskalację
    problemu w TP SA.

    BAAAARDZO konkretna informacja, nie ma co!!!!!!!!!!!!!

    Ale, ale... w ostatnich dniach miały miejsce 2 wydarzenia (choć net24 ciągle
    nie mam):
    1) Zadzwonił automat z Netii że "90% upust na abonament"
    2) Przyszedł mail, że najpóźniej do 15.03 wszystkich podłączą na podstawie
    jakiejś tam umowy z TePSą.
    Zobaczymy...