  • 1. Data: 2007-02-22 21:00:29
    Temat: No i mamy kolejne zmiany w TP (iDSL)
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    http://itbiznes.pl/art25006.html

    Abstrachując już od tego czy tak powinno już być dawno czy nie to od
    pewnego czasu mam wrażenie, że UKE powinno się przenieść do rady
    nadzorczej tpesy. Swoją drogą to chyba współczuję trochę tepsie chodzić
    do pracy każdego dnia z myślą "ciekawe co dzisiaj będziemy musieli
    zmienić" ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-02-22 21:09:12
    Temat: Re: No i mamy kolejne zmiany w TP (iDSL)
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Acha no i jako bonus przyjęli jeszcze "skromny" mandacik 338,97 mln zł

    http://itbiznes.pl/art24998.html

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski