-
1. Data: 2007-02-21 21:54:10
Temat: Problem z DSL
Od: "Yzedef" <z...@o...pl>
Witam
Nie wiem czy to dobra grupa do mojej sprawy, ale zobaczymy.. w koncu wydaje
mi sie to na awarie zewnetrzna.
W poniedzialek mialem podlacoznego dsela 2mb wszystko pieknie, tylko
zaobserwowalem ze strasznie lacze zaczelo rwac: objawy sa takie iz bez
zadnej systematycznosci rwie, testowalem pingujac rozne serwery z roznych
kompow np. serwer onetu, wp oraz jednoczesnie pingi lecialy na bramke tepsy
przez ktora wlazi router i jak najbardziej na bramke ping byl stabilny.. co
to moze byc ? problem ejst bardzo upierdliwy, przerwy niby sa krotkie do 20
sek. ale czestosc ichczasem jest co 2-3 min. a czasem godzinami jest spokoj,
siec stoi na ruterku typu bm-500 8 kompow.
reklamowac to do tepsy?
z gory dzieki
Michal
-
2. Data: 2007-02-22 08:33:46
Temat: Re: Problem z DSL
Od: g...@w...pl
On 21 Lut, 22:54, "Yzedef" <z...@o...pl> wrote:
>...testowalem pingujac rozne serwery z roznych
> kompow np. serwer onetu, wp oraz jednoczesnie pingi lecialy na bramke tepsy
> przez ktora wlazi router i jak najbardziej na bramke ping byl stabilny.. co
Jeśli masz na myśli adres bramy przydzielony w adresacji "twojej"
sieci z TP, to ten adres jest ustawiony na modemie, więc ping z
wewnątrz nie wychodzi na świat :)
Ja bym zgłaszał do opa.
-
3. Data: 2007-02-22 18:09:52
Temat: Re: Problem z DSL
Od: "Yzedef" <z...@o...pl>
Jeśli masz na myśli adres bramy przydzielony w adresacji "twojej"
sieci z TP, to ten adres jest ustawiony na modemie, więc ping z
wewnątrz nie wychodzi na świat :)
Ja bym zgłaszał do opa.
czyli do tepsy na blue line :) najgorzej im to udowodnic.. jak jest takie
nienamacalne :) a co do bramki to wlasnie jak na nja laza plynnie to kwestja
tego iz router niedomaga odpada ?? bo ping idzie ?
-
4. Data: 2007-03-03 18:33:50
Temat: Re: Problem z DSL
Od: "pikraj" <b...@t...pl>
Mam to samo na DSL (parametry linii idealne) . Jak ok. 5 razy zerwie
łacze w ciagu paru minut, to dzwonie na 9330. I wzajemnie z
pracownikiem tpsa obserwujemy, jak rwie. Sprawa trwa juz od ok
25.01.2007. Zgłoszeń awarii jest juz ok 15 (czyli średnio co drugi
dzień). Po 2-3 godzinach (moze robia jakis reset), lącze mam znowu
idealne. Trzeba koniecznie zgłaszać takie awarie (najlepiej w trakcie
ich trwania) . Moze wreszcie zaczna analizować ten problem i cos
zrobią. Pojedyncze głosy nic nie dają, a duza ilośc zgłoszeń może
ruszy tpsa . Wśród obsługi technicznej istnieje podejrzenie, ze to
jest wina urządzeń firmy Lucent . Podobno w przyszłym tygodniu maja
cos wymienić na moim osiedlu. Poza tym Tpsa ma dokładnie
zarejestrowane, ile było zerwań łacza, więc stosunkowo łatwo jest
zgłaszać tego typu usterkę