  • 1. Data: 2007-02-21 21:54:10
    Temat: Problem z DSL
    Od: "Yzedef" <z...@o...pl>

    Witam
    Nie wiem czy to dobra grupa do mojej sprawy, ale zobaczymy.. w koncu wydaje
    mi sie to na awarie zewnetrzna.
    W poniedzialek mialem podlacoznego dsela 2mb wszystko pieknie, tylko
    zaobserwowalem ze strasznie lacze zaczelo rwac: objawy sa takie iz bez
    zadnej systematycznosci rwie, testowalem pingujac rozne serwery z roznych
    kompow np. serwer onetu, wp oraz jednoczesnie pingi lecialy na bramke tepsy
    przez ktora wlazi router i jak najbardziej na bramke ping byl stabilny.. co
    to moze byc ? problem ejst bardzo upierdliwy, przerwy niby sa krotkie do 20
    sek. ale czestosc ichczasem jest co 2-3 min. a czasem godzinami jest spokoj,
    siec stoi na ruterku typu bm-500 8 kompow.

    reklamowac to do tepsy?
    z gory dzieki
    Michal

  • 2. Data: 2007-02-22 08:33:46
    Temat: Re: Problem z DSL
    Od: g...@w...pl

    On 21 Lut, 22:54, "Yzedef" <z...@o...pl> wrote:
    >...testowalem pingujac rozne serwery z roznych
    > kompow np. serwer onetu, wp oraz jednoczesnie pingi lecialy na bramke tepsy
    > przez ktora wlazi router i jak najbardziej na bramke ping byl stabilny.. co

    Jeśli masz na myśli adres bramy przydzielony w adresacji "twojej"
    sieci z TP, to ten adres jest ustawiony na modemie, więc ping z
    wewnątrz nie wychodzi na świat :)
    Ja bym zgłaszał do opa.

  • 3. Data: 2007-02-22 18:09:52
    Od: "Yzedef" <z...@o...pl>

    Jeśli masz na myśli adres bramy przydzielony w adresacji "twojej"
    sieci z TP, to ten adres jest ustawiony na modemie, więc ping z
    wewnątrz nie wychodzi na świat :)
    Ja bym zgłaszał do opa.

    czyli do tepsy na blue line :) najgorzej im to udowodnic.. jak jest takie
    nienamacalne :) a co do bramki to wlasnie jak na nja laza plynnie to kwestja
    tego iz router niedomaga odpada ?? bo ping idzie ?

  • 4. Data: 2007-03-03 18:33:50
    Od: "pikraj" <b...@t...pl>

    Mam to samo na DSL (parametry linii idealne) . Jak ok. 5 razy zerwie
    łacze w ciagu paru minut, to dzwonie na 9330. I wzajemnie z
    pracownikiem tpsa obserwujemy, jak rwie. Sprawa trwa juz od ok
    25.01.2007. Zgłoszeń awarii jest juz ok 15 (czyli średnio co drugi
    dzień). Po 2-3 godzinach (moze robia jakis reset), lącze mam znowu
    idealne. Trzeba koniecznie zgłaszać takie awarie (najlepiej w trakcie
    ich trwania) . Moze wreszcie zaczna analizować ten problem i cos
    zrobią. Pojedyncze głosy nic nie dają, a duza ilośc zgłoszeń może
    ruszy tpsa . Wśród obsługi technicznej istnieje podejrzenie, ze to
    jest wina urządzeń firmy Lucent . Podobno w przyszłym tygodniu maja
    cos wymienić na moim osiedlu. Poza tym Tpsa ma dokładnie
    zarejestrowane, ile było zerwań łacza, więc stosunkowo łatwo jest
    zgłaszać tego typu usterkę