  • 1. Data: 2007-02-25 09:23:03
    Temat: pytanie laika o swiatlowod :)
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    Jest duza miejscowosc: powiedzmy "A" gdzie jest swiatlowod, mamy tez
    inna miejscowosc "B" oddalonym o 30 km od A gdzie nie ma swiatlodowdu
    ale ma zostac dociagniety od tej miejscowosci ktora juz go posiada.

    Biorac pod uwage, ze swiatelko bedzie np tp lub netii nasuwa sie
    pytanie, czy np osoby ktore mieszkaja we wsiach przez ktore bedzie
    ciagniety kabel moga miec szybkie lacze do potrzeb prywatnych?

    Wyobrazmy sobie ze moj prywatny dom i dzialka na ktorej mam marchewke ;)
    jest miejscem przez ktory bedzie puszczony swiatlowod :) Teoretycznie
    moga mnie jakos podlaczyc? Czy nie ?

    Firme pewnie podlaczyliby bez problemow ale osobe prywatna?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-25 10:21:14
    Temat: Re: pytanie laika o swiatlowod :)
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > Wyobrazmy sobie ze moj prywatny dom i dzialka na ktorej mam marchewke ;)
    > jest miejscem przez ktory bedzie puszczony swiatlowod :) Teoretycznie
    > moga mnie jakos podlaczyc? Czy nie ?

    Nie. To jest tak samo, jak z autostradą - przebiega koło wielu wiosek,
    ale zjazdy są tylko tam, gdzie są - zwykle w wiekszych miastach- i
    więcej nie będzie.

    > Firme pewnie podlaczyliby bez problemow ale osobe prywatna?

    Dla dużej firmy podciągnięto by oddzielny światłowód, już z wydzieleniem
    jednej nitki z tego, o którym piszesz, byłyby problemy.

    M.

  • 3. Data: 2007-02-25 10:56:44
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl>

    > Nie. To jest tak samo, jak z autostradą - przebiega koło wielu wiosek, ale
    > zjazdy są tylko tam, gdzie są - zwykle w wiekszych miastach- i więcej nie
    > będzie.

    a mnie sie wydaje, ze decyduje rachunek ekonomiczny;
    jesli zapewni operatorowi przychody odpowiednie do inwestycji, to moga mu
    podciagnac zarowno osobny kabel, jak i pociac magistralny, a co !
    ale w tym przypadku chodzi chyba o "przewiercenie ropociagu, zeby zlac pare
    litrow miesiecznie"

    loksim

  • 4. Data: 2007-02-25 13:20:20
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij> napisał w
    wiadomości news:errkht$16tr$1@news.enterpol.pl...
> [...]
    > jakos podlaczyc? Czy nie ?
    >
    > Firme pewnie podlaczyliby bez problemow ale osobe prywatna?

    Porownanie Macka do autostrady jest jak najbardziej trafne, jesli wogole
    ktos gdzies chce sie podalczyc do swiatla to proponuje juz w fazie projektu
    zebrac grupe ludzi ktora skontaktuje sie z pojektantem (tp, czy netia) i moze
    uda sie wam cos wywalczyc :) Bo niestety jesli nie wywalczycie od razu
    to potem marne szanse na podlczanie sie nie rury :)

  • 5. Data: 2007-02-25 14:24:10
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):
> [...]
    > uda sie wam cos wywalczyc :) Bo niestety jesli nie wywalczycie od razu
    > to potem marne szanse na podlczanie sie nie rury :)

    chyba, ze na tej wsi jakis posel mieszka, wtedy i autostrade mozna z dnia
    na dzien przesunac, i do swiatelka sie podpiac..

    Sierp

  • 6. Data: 2007-02-25 14:30:19
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...net> napisał w wiadomości

    > chyba, ze na tej wsi jakis posel mieszka, wtedy i autostrade mozna z dnia
    > na dzien przesunac, i do swiatelka sie podpiac..
    >
    > Sierp

    Posel mieszka we wsi obok wlasnie daltego do niej ciagnal swiatlo :)))

  • 7. Data: 2007-02-25 16:41:24
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl>

> [...]
    > uda sie wam cos wywalczyc :) Bo niestety jesli nie wywalczycie od razu
    > to potem marne szanse na podlczanie sie nie rury :)

    ja mysle tak: jesli klient chce sie podlaczyc tanio, po to zeby swiatlowodem
    puscic mu neostrade, to niech spada na drzewo;
    jesli chce atm 20 Mbps, to dlaczego nie fersztejen, my wszysto fersztejen,
    pan spocznie, pan zaczeka, sie zalatwi

    loksim

  • 8. Data: 2007-02-26 09:01:25
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 25 Feb 2007 10:23:03 +0100, >>Galeon<< wrote:

> [...]
    > moga mnie jakos podlaczyc? Czy nie ?
    >
    > Firme pewnie podlaczyliby bez problemow ale osobe prywatna?

    z prywatną firmą byś się dogadał, korporacja mimo że stwarza pozory
    przyjazności do klientów/użyszkodników/czegokolwiek to tego nie przewiduje

    --
    futszaK
    0601061867

  • 9. Data: 2007-02-26 23:16:52
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Sun, 25 Feb 2007 15:24:10 +0100 I had a dream that Sierp <s...@n...net>
    wrote:
    >chyba, ze na tej wsi jakis posel mieszka, wtedy i autostrade mozna z dnia
    >na dzien przesunac, i do swiatelka sie podpiac..

    Ale to musi być poseł partii Pieniądze i Stołki. Wtedy takie coś nazywa się
    działaniem na rzecz lokalnej społeczności. W przypadku posła innej partii
    takie działanie to korupcja, prywata, nepotyzm i inne hipokryzje.

    --
    Grzegorz Janoszka