  • 1. Data: 2007-02-23 23:46:33
    Temat: e-wro -> Dialog
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Od 1 kwietnia "e-wroclawianie przejda na wlasnosc" Dialogu...
    www.di24.pl/15891,Dialog_kupuje_e-wro.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2007-02-24 01:49:15
    Temat: Re: e-wro -> Dialog
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    Ilu userów mniejwięcej ma na tą chwile e-wro ?

  • 3. Data: 2007-02-24 07:35:02
    Od: otiks <o...@o...pl>

    Marek Burzyński napisał(a):
    > Ilu userów mniejwięcej ma na tą chwile e-wro ?
    ponad 6000, ciekawe ilu pozostanie po tym przejęciu, dialog ma co prawda
    własną sieć DSL i nią jakoś zarządza, ale w zarządzaniu tak dużą siecią
    eth nie mają kompletnie doświadczenia.....chyba abonentów e-wro czekają
    naprawdę ciężkie czasy.

  • 4. Data: 2007-02-24 07:54:15
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 24 Feb 2007 08:35:02 +0100, otiks wrote:

> [...]
    > własną sieć DSL i nią jakoś zarządza, ale w zarządzaniu tak dużą siecią
    > eth nie mają kompletnie doświadczenia.....chyba abonentów e-wro czekają

    a co, kadra obsługująca e-wro dostała 30dniowe wypowiedzenia ?

    --
    futszaK
    0601061867

  • 5. Data: 2007-02-24 08:03:31
    Od: otiks <o...@o...pl>

    futszaK napisał(a):

    > a co, kadra obsługująca e-wro dostała 30dniowe wypowiedzenia ?

    właścicielem e-wro było Fortum, a to spółka ciepłownicza i całą sieć
    zbudowała i zarządzała dla Fortum firma zewnętrzna. Teraz zarządzanie
    siecią przejmuje dialog więc zmienia się zespół prowadzący eksploatację
    sieci.

  • 6. Data: 2007-02-24 08:26:52
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    otiks napisał(a):

> [...]
    > zbudowała i zarządzała dla Fortum firma zewnętrzna. Teraz zarządzanie
    > siecią przejmuje dialog więc zmienia się zespół prowadzący eksploatację
    nom, na pewno będzie smiesznie,
    ale moim zdaniem dialog kupił e-wro by odpalić IPTV
    na innych grupach widac opinie, negatywne, o videostradzie by tp
    po ethernecie takiego problemu nie będzie..

    mysle, ze jest duzy problem ze zrobieniem tego na ADSLach ver. 1
    a punkty wyniesienie nie są na tyle blisko, by puszczac ADSL ver 2 czy
    tez VDSLa lub inne.

    to tylko umacnia mnie w przekonaniu, ze dobrze zrobione sieci, oparte na
    kablach, mają przed sobą swietne lata.. oczywiscie o ile odpalą IPTV :)

    --
    pozdros
    icek

  • 7. Data: 2007-02-24 08:33:24
    Od: otiks <o...@o...pl>

    > nom, na pewno będzie smiesznie,
    > ale moim zdaniem dialog kupił e-wro by odpalić IPTV
    > na innych grupach widac opinie, negatywne, o videostradzie by tp
    > po ethernecie takiego problemu nie będzie..

    biorąc po uwagę że e-wro i sieć dialogu praktycznie pokrywają sie to
    jedynym powodem zakupu e-wro było dla dialogu zablokowanie możliwości
    nabycia tej sieci przez konkurencję, która mogłaby wejść z usługami
    IPTV/VoD i VoIP. A firma, która dla fortum zbudowała tą sieć i jeszcze
    nią zarządza (do końca marca) ma już na koncie zbudowanie sieci z 3
    usługami (www.3play.pl)

  • 8. Data: 2007-02-24 08:51:32
    Od: otiks <o...@o...pl>

    > ...i uważasz że znających sieć pracowników z firmy zewnętrznej Dialog nie
    > będzie zatrudniał tylko użyje swoich odrywając ich od dotychczasowych
    > obowiązków ?

    jestem tego w 100% pewien

  • 9. Data: 2007-02-24 08:53:45
    Od: futszaK <f...@g...com>

  • 10. Data: 2007-02-24 08:56:41
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > .... A firma, która dla fortum zbudowała tą sieć i jeszcze nią zarządza
    > (do końca marca) ma już na koncie zbudowanie sieci z 3 usługami
    > (www.3play.pl)

    Tylko telewizje IP/TV to w Nysie widziały chyba tylko zjedzone na uroczystym
    bankiecie po jeszcze bardziej uroczystym otwarciu ślimaki. Łatwo zrobić
    strone o IP/TV, nieco trudniej konferencje prasą na która przyjdą
    dziennikarze, jeszcze trudniej na to hasło zdobyć ciekawe nagrody - ale
    wszystko to wspomniana firma osiągneła zapominając jakby o tym, że należało
    by jeszcze to IP/TV zaoferować abonentom.

    W.