  • 1. Data: 2007-02-25 08:51:50
    Temat: Ktoś już ma Net24 na łączu TP? Bo czekam od stycznia...:/
    Od: "kicurek" <k...@o...pl>

    Ktoś juz ma? Ktoś W OGÓLE MA (w sensie, że przeszedł w tym roku z TPSA)???
    W styczniu, żeby nie było podpisałem umowę (końcem m-ca).
    Neo nie miałem wcześniej, ale Hyperion swoimi awariami średnio co 5-8 dni mnie
    denerwował, do tego wcale tani nie był.
    7 lutego Netia wysłała pismo do TP, parę dni temu ponaglenie - brak odpowiedzi
    ciągle, milczenie.
    Wkurza mnie i Netia i TPSA, ale przede wszystkim ta cała niekompetencja, gdzie
    nigdzie się nic nie można dowiedzieć, żeby porozmawiać z Netią trzeba parę
    godzin spędzić przy słuchawce (żeby się dodzwonić) i takie tam.
    Ja rozumiem, że TP jest złośliwa i nie chce oddawać kasy, którą mogłaby
    zarobić; że Netia robi dobrą minę do złej gry.
    Ale nie rozumiem tego prostackiego milczenia wszystkich i odpowiedzi Netii,
    że "proszę czekać", skoro na swoich stronach pisali, że trwa to 12 dni
    roboczych (netia.novem.pl), tutaj minął już o wiele dłuższy okres i... d.pa!
    Pani Regulator - co jest grane (wiem, że Pani czyta tutaj)???

  • 2. Data: 2007-02-25 09:38:28
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl>

    > Ja rozumiem, że TP jest złośliwa i nie chce oddawać kasy, którą mogłaby
    > zarobić; że Netia robi dobrą minę do złej gry.

    ostatnio przeczniczka rasowa netii wziela na siebie CALA OGROMNA
    odpowiedzialnosc za ten stan rzeczy, wiec chyba nie zlosliwosc tepsy jest tu
    przyczyna

    loksim

  • 3. Data: 2007-02-25 10:30:02
    Od: b...@g...com

    On 25 Lut, 09:38, "loksim" <l...@w...onet.pl>
    wrote:

    > ostatnio przeczniczka rasowa netii wziela na siebie CALA OGROMNA
    > odpowiedzialnosc za ten stan rzeczy, wiec chyba nie zlosliwosc tepsy jest tu
    > przyczyna
    >
    > loksim

    Podpisalem umowe z netia osobiscie na Poleczki 13 ( przy torach
    wyscigów konnych Warszawa) w dniu 19stycznia. dzis jest 25luty i nadal
    nie mam internetu... mając juz dość dzwonienia na sexline tpsa 9393 i
    netiahelp 801802803.
    Zadzwonilem do biura komunikacji i po krótkiej rozmowie pani
    poinformowala mnie ze tpsa z netią podpisaly umowe wstępną.. dlatego
    netia zaczela podpisywac umowy ale.. po pewnym czasie jedna ze stron
    zerwala umowe.. tak więc sprawa trafiła do sądu i wydaje mi sie ze
    szybko nie bede użytkownikiem net24 a do neoszitu nie wrócę z
    wiadomych dla każdnego powodów.
    Pani powiedziala ze nie może mi więcej informacji udzielić... wg mnie
    spokojnie mozna podpisać umowe na +- 2msc z jakas kawiarenka na dostęp
    do neta chyba ze chce sie być odciętym od internetu

    Narazie naszczęście mam możliwość kożystania z bezpłatnego wifi...
    (przy okazji pozdrawiam wlasciciela accespointa BABISZ. nie uzywam
    emule tylko www ;) )

  • 4. Data: 2007-02-25 11:03:06
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    kicurek <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > roboczych (netia.novem.pl), tutaj minął już o wiele dłuższy okres i... d.pa!

    E. To i tak jesteś w dobrej sytuacji.
    Podpisałeś chociaż umowę.
    Moja nie może dojśc kurierem od 3 tygodni.
    Niestety nie mogę się dowiedzieć dlaczego, bo kilkukrotne próby wiszenia na
    telefonie po godzinę albo i więcej - nie przyniosły mi połączenia z żadnym
    konsultantem...
    Pozostawię to bez komentarza, bo wiem że w podobnej sytuacji jest wielu
    ludzi.

    Netia zostawiła tysiące ludzi "na lodzie" i nie poczuwa się widocznie do
    naprawienia czegokolwiek w tym temacie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2007-02-25 12:19:44
    Od: "kicurek" <k...@o...pl>

> [...]
    > wiadomych dla każdnego powodów.
    > Pani powiedziala ze nie może mi więcej informacji udzielić...

    A skąd ta Pani - z TePsy? Czy z Netii?

    ... TOŻ TO SKANDAL, aż dziw, że się nikt tym nie zajął jeszcze - tylko media
    ciągle trąbią, że "netia ileś tys. abonentów podłączyła".
    BZDURA!

  • 6. Data: 2007-02-25 14:01:04
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    kicurek <k...@o...pl> wrote:
    > Ktoś juz ma? Ktoś W OGÓLE MA (w sensie, że przeszedł w tym roku z TPSA)???
    Tak.

    > W styczniu, żeby nie było podpisałem umowę (końcem m-ca).
    Podobnie jak i ja.

    > Neo nie miałem wcześniej, ale Hyperion swoimi awariami średnio co 5-8 dni mnie
    > denerwował, do tego wcale tani nie był.
    Ja migrowalem z Neo. Może to coś ułatwia?

> [...]
    > roboczych (netia.novem.pl), tutaj minął już o wiele dłuższy okres i... d.pa!
    U mnie na szczeście poszło to dużo sprawniej:
    <ern8ma$135l$1@sparrow.axelspringer.com.pl>

    > Pani Regulator - co jest grane (wiem, że Pani czyta tutaj)???
    W sumie to okres pilotażowy. Trzeba mieć świadomość, że jest to
    test dla obu stron.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 7. Data: 2007-02-25 14:57:40
    Od: "Blaxgsm" <b...@g...com>

    sprawa w sądzie między tpsa a netia = wg mnie jeszcze długo nie
    bedziemy szczęśliwymi użytkownikami net24 na lini tpsa.. zresztą nie
    wydaje mi sie aby tpsa odpuscila tak szybko.. bardzo duzo klientów
    odeszło od awaryjnej i drogiej neostrady mając do wyboru tańszego
    providera. Tak samo jak z oddzieleniem internetu od abonamentu.. tpsa
    od 2 lat chyba ma proces iles kar nalozono na nią i nadal się
    "odwołuje" co oznacza, ze trzeba znaleść inne zastępcze podłączenie do
    internetu, pewnie na 2-3msc ?? chociaż to i tak krótko jak na
    roztrzygnięcie w sumie bardzo poważnej dla obu firm sprawy.

    Pozdrawiam

    Ps: BABISZ dzieki za niezabezpieczone wifi :)

  • 8. Data: 2007-02-25 15:00:11
    Od: Josek Romansky <j...@o...net.bet>

    > Ps: BABISZ dzieki za niezabezpieczone wifi :)

    Wszedzie bezidzesz dziekowal?

  • 9. Data: 2007-02-25 16:26:03
    Od: "kicurek" <k...@o...pl>

    > Tak.

    > Podobnie jak i ja.
    > Pozdrawiam,
    >
    >                        Krzysztof Oledzki

    No ale kiedy Ci podłączyli Net24, od kiedy działa?

  • 10. Data: 2007-02-25 16:26:22
    Od: Marek Janik <z...@-...spam-.gmail.com>

    Blaxgsm napisał(a):
> [...]
    > odeszło od awaryjnej i drogiej neostrady mając do wyboru tańszego
    > providera. Tak samo jak z oddzieleniem internetu od abonamentu.. tpsa
    Ja tylko sie tak zastanawiam czy zdajesz sobie sprawe ze netia moze byc
    jeszcze gorsza jesli chodzi o jakosc swiadczonych uslug ? W koncu teraz
    do awarii infrastruktury pasywnej i aktywnej tepsy dojda jeszcze awarie
    w netii. A poczatki wdrazania uslugi to nie jest cos co brzmi stabilnie :)
    Pozdrawiam
    Marek