  • 11. Data: 2007-02-25 17:56:11
    Temat: Re: Ktoś już ma Net24 nałączu TP? Bo czekam od stycznia...:/
    Od: "Blaxgsm" <b...@g...com>

    On 25 Lut, 16:26, "kicurek" <k...@o...pl> wrote:

    > No ale kiedy Ci podłączyliNet24, od kiedy działa?

    wydaje mi sie ze nikt nie ma podłączonej usługi net24 na lini tpsa..
    jezeli tpsa i netia nie mają wspólnej umowy na wynajem linii..
    chociaż.. może sie mylę

    Marek jestem optymistą, po ostatnich bojach z tpsa np: w sprawie
    opłaty za modem który oddalem po 20dniach a po 2 latach przysłali fvat
    prostującą na kwote 199zł mam ich serdecznie dość..
    Mam nadzieje ze bedzie leppiej :) <zart>

    PS: A "Josek Romansky" - co twoja wiadomość wniosła do tematu ? bo
    wydaje mi sie ze nic.. zapraszam na strone http://dziecineo.prv.pl/
    poczytaj, zanim napiszesz następny post.

  • 12. Data: 2007-02-25 18:11:25
    Od: "Andrzej Podenkiewicz" <k...@o...pl>

    kicurek w <news:0c82.0000001b.45e14e25@newsgate.onet.pl> napisał(a)
    > Ktoś juz ma? Ktoś W OGÓLE MA (w sensie, że przeszedł w tym roku z TPSA)???
    Mają ludzie. Osobiście wyjaśniałem brak Neta24 u gostka który przeszedł z
    Neo do Netii z podwyższeniem prędkości.
    Ledwo mu Neo chodziła na 512 ( 5 km linii po polach) a sprzedawca netiowy
    opylił mu 6 mega. I wielkie zdziwienie, że nie działa. A Pani z Netii
    powiedziała, że u nich to pójdzie :). Teraz klient odkręca, ma zajęcie i
    brak dostępu
    :)

    --
    Pzdr. Kferro
    "Wszystkie Maćki to fajne chłopaki są :)"

  • 13. Data: 2007-02-25 19:17:25
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    kicurek <k...@o...pl> wrote:

    > No ale kiedy Ci podłączyli Net24, od kiedy działa?

    No napisałem: <ern8ma$135l$1@sparrow.axelspringer.com.pl>

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 14. Data: 2007-02-25 19:19:32
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Blaxgsm <b...@g...com> wrote:

    > wydaje mi sie ze nikt nie ma podłączonej usługi net24 na lini tpsa..

    No to źle Ci się wydaje.

    > jezeli tpsa i netia nie mają wspólnej umowy na wynajem linii..
    > chociaż.. może sie mylę

    Mylisz się. Poza tym nie chodzi o wynajmowanie linii tylko o dostęp BSA.
    Urządzenia po mojej stronie nadal są od TPSA, tylko ATM trafia w inne miejsce.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 15. Data: 2007-02-26 11:15:33
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 25 Feb 2007 02:30:02 -0800, blaxgsm wrote:

    > Podpisalem umowe z netia osobiscie na Poleczki 13 ( przy torach
    > wyscigów konnych Warszawa)

    klient podpisujący umowe w siedzibie operatora ma mniej praw :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 16. Data: 2007-02-26 11:24:10
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 25 Feb 2007 11:03:06 +0000, Przemysław Maciuszko wrote:

    > E. To i tak jesteś w dobrej sytuacji.
    > Podpisałeś chociaż umowę.

    o kurde mać, jaka zajefajna sytuacja, no poprostu REWELACJA

    > Netia zostawiła tysiące ludzi "na lodzie" i nie poczuwa się widocznie do
    > naprawienia czegokolwiek w tym temacie.

    skoro nie jest w stanie to co zrobią ?
    dyrektor wystąpi po głównym dzienniku telewizyjnym stojąc na rzęsach ?

  • 17. Data: 2007-02-26 13:11:30
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 25 Feb 2007 06:57:40 -0800, Blaxgsm wrote:

    > Ps: BABISZ dzieki za niezabezpieczone wifi :)

    moje WiFi też jest niby niezabezpieczone,poprostu lubie patrzeć jak ktoś
    się włamuje i myśli że nikt tego nie widzi, ot zaraził mnie znajomy admin
    który wcześniej robił jakieś systemy dla policji :>

  • 18. Data: 2007-02-26 13:17:23
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    futszaK <f...@g...com> wrote:

    > moje WiFi też jest niby niezabezpieczone,poprostu lubie patrzeć jak ktoś
    > się włamuje i myśli że nikt tego nie widzi, ot zaraził mnie znajomy admin
    > który wcześniej robił jakieś systemy dla policji :>

    Też mi frajda patrzeć jak się automat włamuje. :P

    --
    ŁT

  • 19. Data: 2007-02-26 15:02:17
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 26 Feb 2007 13:17:23 +0000, Lukasz Trabinski wrote:

    > Też mi frajda patrzeć jak się automat włamuje. :P

    ale już widok zdziwionego i próbującego się tłumaczyć małolata który
    został namierzony i złapany niemal na gorącym uczynku sprawia satysfakcje,
    tym większą że takie zdarzenie taki młody człowiek zapamietuje :>

    PS. Moje sieci nie są hotspotami

  • 20. Data: 2007-02-26 20:46:40
    Od: ToJa <t...@i...spamnie.pl>

    kicurek pisze:
    > Ktoś juz ma? Ktoś W OGÓLE MA (w sensie, że przeszedł w tym roku z TPSA)???

    Cześć!

    27 stycznia odesłałem umowę. 14 lutego wyłączono neostradę. 16 lutego
    ruszył NET24 - działa bez zastrzeżeń