  • 11. Data: 2009-03-25 11:18:39
    Temat: Re: Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?
    Od: mlek <r...@o...pl>

    Kuczu wrote:

    > Nastepnby blyskotliwy co to Harleya ogladal tylko w TV albo przez szybe
    > w salonie.

    Krucjate czas zaczac... Kryzys chyba faktycznie sie rozwija, skoro
    brakuje w spoleczenstwie poczucia humoru.

  • 12. Data: 2009-03-25 11:22:27
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > A to dzisiaj emotka usprawiedliwia kazda glupote i zlosliwosc ?
    Nie to bylo moim zamiarem. Ale czy Ty czasem teraz nie przesadzasz z
    reakcja?
    Jesli poczules sie dotkniety to przepraszam.

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 13. Data: 2009-03-25 11:30:42
    Od: fv <f...@c...com>

    Agent 0700 wrote:
    > interesują mnie pojemności od 400ccm.
    >
    > zzr 600 90 r. - na trasie Siedlce-Lublin-Siedlce spalił deczko ponad bak,
    > wyliczyłem, że to na oko 4,5 litra/100 km.
    >
    > prędkości samochodowe raczej.

    Tzn. jakie to są samochodowe? Bo ja np. jeżdżę samochodem szybciej niż motocyklem na
    większości
    odcinków...

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 14. Data: 2009-03-25 11:31:34
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Nie to bylo moim zamiarem. Ale czy Ty czasem teraz nie przesadzasz z
    > reakcja?

    Nie, bo juz mnie wkurwiaja teksty typu "Harley to na lawecie" itp.
    Meczace to juz jest. 90% to piszacych slinilo sie za mlodu na plakat z
    HD i do dzisiaj rumienia sie na widok OCC na Discovery albo ladnego
    customa w enternecie. Ale sa fafarafa bo maja japonski smietnik
    poskrecany drutem i tak jest cool. A ze z kazda srubka leca po porade do
    kolegow z internetu to inna para kaloszy. A ludzie juz w latach 50, gdy
    japonczycy byli na etapie "skomplikowanych" silnikow na licencji DKW,
    objezdzali kontynent na Harleyach i Indianach i jakos dawali sobie z tym
    rade.

    > Jesli poczules sie dotkniety to przepraszam.

    Lepiej miec siostre w burdelu niz brata na Hondzie. Znasz to ?
    Nie, nie jestem fanatykiem marki, wiem ze inni robia to lepiej,
    niekoniecznie ladniej. Ale nie pierdole ze na R1 jezdza dresy a na
    skuterach pedaly. Mialem wiele japonczykow, nie wstydze sie tego i mile
    je wspominam. Tylko GS500E nie lubie ale to osobiste sprawy :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 15. Data: 2009-03-25 11:40:10
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Nie, bo juz mnie wkurwiaja teksty typu "Harley to na lawecie" itp. Meczace
    > to juz jest.
    Ok, bede pamietal. :)
    90% to piszacych slinilo sie za mlodu na plakat z
    > HD i do dzisiaj rumienia sie na widok OCC na Discovery albo ladnego
    > customa w enternecie.
    Prawda, sam tak mialem.
    >Ale sa fafarafa bo maja japonski smietnik poskrecany drutem i tak jest
    >cool.
    O, tu tez prawda, tylko nie mam drutu... ale mam strucla... ale nie ja go
    wybralem... tylko moja lepsza polowa :(

> [...]
    >"skomplikowanych" silnikow na licencji DKW, objezdzali kontynent na
    >Harleyach i Indianach i jakos dawali sobie z tym rade.
    Prawda, ale to juz nie ja.
    > Lepiej miec siostre w burdelu niz brata na Hondzie. Znasz to ?
    Slyszalem, na szczescie mam suzuki i nie mam siostry.

> [...]
    > niekoniecznie ladniej. Ale nie pierdole ze na R1 jezdza dresy a na
    > skuterach pedaly. Mialem wiele japonczykow, nie wstydze sie tego i mile je
    Prawda. Daleki jestem od przyklejania latek, z tym harleyem i laweta
    pamietam, bo byla to smieszna dyskusja.
    No wlasnie, szkoda tego GSX1100 (?).
    Tylko GS500E nie lubie ale to osobiste sprawy :)
    A kto lubi?

    pozdrawiam

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 16. Data: 2009-03-25 11:47:01
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > No wlasnie, szkoda tego GSX1100 (?).

    Nowy wlasciciel, moj dobry kumpel, jest bardzo zadowolony.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 17. Data: 2009-03-25 11:55:39
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Wed, 25 Mar 2009 12:31:34 +0100, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    > Tylko GS500E nie lubie

    That's my boy! ;P

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 18. Data: 2009-03-25 12:15:32
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Fikus26_ wrote:
    > Jak w temacie, z wyłączeniem najlepiej skuterów, najbardziej w sumie
    > interesują mnie pojemności od 400ccm.

    Hondowskie V500, V650, czy Honda NTV650, NT650V, rozwinięcie modeli to
    Revere, Deauville, ale również stara VT500C Shadow.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville

  • 19. Data: 2009-03-25 12:20:47
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 03:11:17 -0700 (PDT), Fikus26_ napisał(a):

    > Na jakie spalanie moge liczyć przy miejskich dojazdach do pracy
    > typowym turystykiem powiedzmy 600ccm?

    Mój FZS 600 w warunkach wrocławskich, dojazdy do i z pracy, kręcenie się
    po mieście pali mi średnio około 6 litrów na 100 km - z tolerancją +/-
    0,5 litra.
    Tyle, że ja jeżdżę raczej refleksyjnie - rzadko zdaża mi się odkręcać
    jakoś szczególnie mocniej.

    Sebastian S.

  • 20. Data: 2009-03-25 12:21:28
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kefir"
    >Mowimy wiec raczej o
    >przyjemnosci czy oszczednosci czasu, nie ekonomii,

    Sam sobie przeczysz. Ekonomia to nie tylko liczenie papierków zwanych
    banknotami.

    --
    Kruk@ -\ | I am Unix of Borg. Your compatibility will
    }-> epsilon.eu.org | be assimilated.