  • 1. Data: 2009-03-24 17:11:52
    Temat: pasy nerkowe
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    Bylem dzisiaj w Lidlu i przy okazji zakupu wina (a wina majaniezle w super
    cenach) trafily mi w rece pasy nerkowe.
    Czarne motocyklowe, z wypinana ocieplana podpinka, z odblaskami 3M,
    usztywnieniami z tylu, materialem wzmacnianym teflonem, w 3 rozmiarach.
    Najciekawsza jest jednak cena: 19 zl !
    Co prawda nie kupilem, ale zaraz sie zapakuje w auto i kupie - dla siebie i dla
    kobity. Niech sobie leza w szafie i czekaja na swoj czas.
    Jesli ktos nie ma, a chcial kupic, to mysle ze warto.

    Z.

    Aha - maja jeszcze ladowarki do motocyklowych aku, ale nie wiem jaka cena bo nie
    interesowalem sie.

  • 2. Data: 2009-03-24 19:58:04
    Temat: Re: pasy nerkowe
    Od: Soulsick <s...@g...com>

    zonda pisze:
> [...]
    > cenach) trafily mi w rece pasy nerkowe.

    > Aha - maja jeszcze ladowarki do motocyklowych aku, ale nie wiem jaka cena bo nie

    Tiaa
    Ładowarki po 30zł. Ładują 2, 6 i 12V prądem 600mA.
    Sądząc po wadze to jakaś impulsowa przetworniczka, posiada sygnalizacją
    odwrotnego podłączenia i lampkę która sygnalizuje, że ładowarka coś ładuje.

    Kupiłem trzy sztuki :-)

    --
    Soulsick

  • 3. Data: 2009-03-24 20:05:13
    Od: falco <m...@w...pl>

    Soulsick pisze:

    > Ładowarki po 30zł. Ładują 2, 6 i 12V prądem 600mA.
    > Sądząc po wadze to jakaś impulsowa przetworniczka, posiada sygnalizacją
    > odwrotnego podłączenia i lampkę która sygnalizuje, że ładowarka coś ładuje.

    Hej,

    czy to jest urządzenie, które ma naładować rozładowany aku (prostownik)
    czy do podłączenia na stałe (wiele tygodni) gdy aku stoi długo
    nieużywane, by się nie zasiarczał...?

    --
    (Po)zdrówka! falco

    sen na jawie SenNa... Jawa 353 '58 175

  • 4. Data: 2009-03-24 22:10:49
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    Użytkownik "zonda" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Bylem dzisiaj w Lidlu i przy okazji zakupu wina (a wina majaniezle w super
    > cenach) trafily mi w rece pasy nerkowe.

    Z ciekawosci wlasnej poszukalem na allegro i... sa! Prawie dwa razy drozsze :))
    http://www.allegro.pl/item591933868_pas_nerkowy_z_oc
    ieplaczem.html

  • 5. Data: 2009-03-25 07:40:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    falco wydusił: \l \l

    > czy to jest urządzenie, które ma naładować rozładowany aku
    > (prostownik) czy do podłączenia na stałe (wiele tygodni) gdy aku stoi
    > długo nieużywane, by się nie zasiarczał...?

    przy odpowiednio długim ładowaniu 0,5 ampera powinno sobie poradzić z
    naładowaniem aku .. (chyba ;) )
    Jednak raczej nie mozna tego nazawac użądzeniem do ładowania akumulatorów.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 6. Data: 2009-03-25 08:02:22
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości

    > przy odpowiednio długim ładowaniu 0,5 ampera powinno sobie poradzić z
    > naładowaniem aku .. (chyba ;) )
    > Jednak raczej nie mozna tego nazawac użądzeniem do ładowania akumulatorów.

    na pudełku jest opisali że nadaje się do modelarskich aku,a te sa zawyczaj
    mniejsze.
    Oprócz tych gadżetów były jeszcze pasy odblaskowe na kurtkę,chyba po 20zł

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 7. Data: 2009-03-25 08:20:30
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    zonda napisał(a):
    > Najciekawsza jest jednak cena: 19 zl !

    ten?
    http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090323.p.
    Pas_ochronny_na_nerki

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 8. Data: 2009-03-25 08:38:08
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Jednak raczej nie mozna tego nazawac użądzeniem do ładowania akumulatorów.

    Czyli to jest do długotrwałego utrzymywania aku w stanie naładowanym,
    wyedy gdy długo nie jest używany, tak? Dopytuję się, bo nigdy tego nie
    używałem, więc co jakiś czas (kilka tygodni) biorę aku (6V) z SenNej...
    i doładowuję kilka godz. prostownikiem.

    --
    (Po)zdrówka! falco fKG - serwis reklama PL cała - www.mfalco.empestudio.com

    sen na jawie SenNa... Jawa 353 '58 175

  • 9. Data: 2009-03-25 19:38:40
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    falco wydusił: \l \l

> [...]
    > używałem, więc co jakiś czas (kilka tygodni) biorę aku (6V) z
    > SenNej... i doładowuję kilka godz. prostownikiem.

    przy takim prądzie ładowanie jest własnie do tego.

  • 10. Data: 2009-03-25 20:18:17
    Od: Solo <s...@g...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > ten?
    > http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090323.p.
    Pas_ochronny_na_nerki

    A w Czestochowie w Lidlu nie maja takiego pasa.

    Solo R1