    From: "BartekGSXF" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?
    Date: Wed, 25 Mar 2009 12:40:10 +0100

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:gqd4mp$ctl$1@news.wp.pl...
    > Nie, bo juz mnie wkurwiaja teksty typu "Harley to na lawecie" itp. Meczace
    > to juz jest.
    Ok, bede pamietal. :)
    90% to piszacych slinilo sie za mlodu na plakat z
    > HD i do dzisiaj rumienia sie na widok OCC na Discovery albo ladnego
    > customa w enternecie.
    Prawda, sam tak mialem.
    >Ale sa fafarafa bo maja japonski smietnik poskrecany drutem i tak jest
    >cool.
    O, tu tez prawda, tylko nie mam drutu... ale mam strucla... ale nie ja go
    wybralem... tylko moja lepsza polowa :(

    >A ze z kazda srubka leca po porade do kolegow z internetu to inna para
    >kaloszy. A ludzie juz w latach 50, gdy japonczycy byli na etapie
    >"skomplikowanych" silnikow na licencji DKW, objezdzali kontynent na
    >Harleyach i Indianach i jakos dawali sobie z tym rade.
    Prawda, ale to juz nie ja.
    > Lepiej miec siostre w burdelu niz brata na Hondzie. Znasz to ?
    Slyszalem, na szczescie mam suzuki i nie mam siostry.

    > Nie, nie jestem fanatykiem marki, wiem ze inni robia to lepiej,
    > niekoniecznie ladniej. Ale nie pierdole ze na R1 jezdza dresy a na
    > skuterach pedaly. Mialem wiele japonczykow, nie wstydze sie tego i mile je
    > wspominam.
    Prawda. Daleki jestem od przyklejania latek, z tym harleyem i laweta
    pamietam, bo byla to smieszna dyskusja.
    No wlasnie, szkoda tego GSX1100 (?).
    Tylko GS500E nie lubie ale to osobiste sprawy :)
    A kto lubi?

    pozdrawiam

    --
    BartekGSX6F