  • 1. Data: 2012-03-08 14:51:36
    Temat: Kto zaprojektuje i bedzie produkowal dla mnie uklad...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Witam

    Wdrazam wlasnie uklad elektroniczny bazujacy
    na plytce Arduino MEGA:
    http://arduino.cc/en/Main/ArduinoBoardMega

    Funkcjonalnosc jest opracowana, soft napisany
    i w trakcie testow / ostatnich poprawek.

    Szukam osoby / firmy, ktora opracuje projekt finalnej
    plytki opartej o ArduMEGA. Jest to projekt otwarty
    - dokumentacja jest w sieci.

    Do ukladu dodanych bedzie kilka drobnych elementow
    typu przelacznik, potencjometr, gniazdo etc.

    Zakres prac:

    1. Opracowanie poprawnego elektrycznie projektu plytki
    (okresle oczekiwane wymiary i polozenie goldpinow etc)
    wraz z przygotowaniem plikow produkcyjnych.

    2. Wykonanie serii prototypowej ukladu (3-5szt).

    3. Naniesienie ew. poprawek - nie sadze zeby to bylo
    konieczne, ale trzeba brac pod uwage ze moze tak byc
    i nie zrazac sie :)

    3. Bezproblamowa produkcja gotowego ukladu.
    Pierwsza seria 50-100szt, pozniej minimum 100szt. jednorazowo.

    Oczywiscie kazdy etap to osobne zadanie wiec jasne
    jest dla mnie ze osobno platne.

    Plytka z pewnoscia dwustronna, moze wielowarstwowa.
    Wolalbym zeby na spodniej stronie nie bylo zadnych
    wystajacych elementow poza ew. nozkami goldpinow,
    czy gniazd. Ale to do dogadania.

    Rozsadne okolice Krakowa, kontakt osobisty pewnie bedzie
    konieczny.

    Jesli ktos jest zainteresowany prosze o maila.

    Jakub Jewula

  • 2. Data: 2012-03-08 15:10:47
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    "wielowarstwowa" koszta cie zjedza ten ukladzik mozna z palcem w d...
    zrobic na 1 warstwie.

  • 3. Data: 2012-03-08 15:39:24
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Ale ja sie nie upieram przy wielowarstwowej plytce :)

    Istotne jest zeby elementy "upchnac" na jednej stronie,
    tez mi sie wydaje ze zwykla dwustronna plytka do tego wystarczy.

  • 4. Data: 2012-03-08 16:17:54
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu czwartek, 8 marca 2012, 15:51:36 UTC+1 użytkownik Jakub Jewuła napisał:
> [...]
    >
    > Rozsadne okolice Krakowa, kontakt osobisty pewnie bedzie
    > konieczny.
    >
    > Jesli ktos jest zainteresowany prosze o maila.

    Jestem zainteresowany, jestem z Krakowa,
    tylko proszę o mail-a bo coś nie mogę
    uzyskać mail-a z grupy dyskusyjnej.
    Mail do mnie: rora1(małpa)poczta.fm lub numer GG: 8698113

    pytający

  • 5. Data: 2012-03-08 16:18:40
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-03-08 16:39, Jakub Jewuła pisze:
    > Ale ja sie nie upieram przy wielowarstwowej plytce :)
    >
    > Istotne jest zeby elementy "upchnac" na jednej stronie,
    > tez mi sie wydaje ze zwykla dwustronna plytka do tego wystarczy.

    Prawde mowiac to te 100szt mozna zrobic recznie, sam osobiscie
    "produkowalem" bardziej skomplikowane uklady w wiekszych ilosciach .

  • 6. Data: 2012-03-08 16:23:59
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jestem zainteresowany, jestem z Krakowa,
    > tylko proszę o mail-a bo coś nie mogę
    > uzyskać mail-a z grupy dyskusyjnej.
    > Mail do mnie: rora1(małpa)poczta.fm lub numer GG: 8698113
    >
    > pytający

    Odezwe sie.

  • 7. Data: 2012-03-08 16:25:51
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Prawde mowiac to te 100szt mozna zrobic recznie, sam osobiscie
    > "produkowalem" bardziej skomplikowane uklady w wiekszych ilosciach .

    Recznie czy maszynowo - w zasadzie dla mnie obojetne.
    Byle nie bylo defektow wynikajacych z kiepskiego lutowania.

  • 8. Data: 2012-03-08 18:10:09
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-03-08 17:25, Jakub Jewuła pisze:

    > Recznie czy maszynowo - w zasadzie dla mnie obojetne.
    > Byle nie bylo defektow wynikajacych z kiepskiego lutowania.

    Dla 100szt dla takiego projektu samo ustawienie maszyny bedzie wiecej
    trwalo niz polozenie tych elementow na pascie i polutowanie hotairem.

  • 9. Data: 2012-03-08 18:36:38
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    On 08.03.2012 19:10, Zenek wrote:

    > Dla 100szt dla takiego projektu samo ustawienie maszyny bedzie wiecej
    > trwalo niz polozenie tych elementow na pascie i polutowanie hotairem.

    Montaż automatyczny jest na tyle tani, że bawienie się w jakieś
    rękodzieło nie ma sensu. Do tego mniej problemów z uruchomieniem.
    Przy 100 szt. ustawienie automatu p&p będzie miał za friko.

  • 10. Data: 2012-03-08 18:48:11
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-03-08 19:36, Zbych pisze:

    > Montaż automatyczny jest na tyle tani, że bawienie się w jakieś
    > rękodzieło nie ma sensu. Do tego mniej problemów z uruchomieniem.
    > Przy 100 szt. ustawienie automatu p&p będzie miał za friko.

    Z tym ze rekodzielo bedzie go kosztowalo 0zł a montaz maszynowy wraz z
    kosztem sita na paste 10-25zl od plytki