  • 1. Data: 2012-03-07 21:15:13
    Temat: pl.farnell.com
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Coś się dzieje ze stronką farnella? Od kilku dni na ich polską stronę
    nie da się wejść albo nie zwraca wyników z bazy danych. A dziś nawet
    uk.farnlell.com daje Site unavailable.
    Może to chętni na Raspberry tak DDOSują Farnella?

    MD

  • 2. Data: 2012-03-08 09:27:55
    Temat: Re: pl.farnell.com
    Od: Gregy <g...@w...pl>

    http://pl.farnell.com
    http://uk.farnell.com
    diała?

  • 3. Data: 2012-03-08 10:01:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gregy,

    Thursday, March 8, 2012, 10:27:55 AM, you wrote:

    > http://pl.farnell.com
    > http://uk.farnell.com
    > diała?

    Wszystko działa.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2012-03-08 11:19:43
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-08 10:27, Gregy pisze:
    > http://pl.farnell.com
    > http://uk.farnell.com
    > diała?

    Dzisiaj mi też działa, a ostatnio wyświetlało tylko ofertę Raspberry i
    link do kontaktu mailowego. w poprzednik poście wprawdzie dałem
    literówkę uk.farnlell.com ale to w tekście a w przeglądarce korzystałem
    z zakładek.

    MD