  • 11. Data: 2012-03-08 19:02:15
    Temat: Re: Kto zaprojektuje i bedzie produkowal dla mnie uklad...
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-08 19:48, Zenek pisze:

    > Z tym ze rekodzielo bedzie go kosztowalo 0zł a montaz maszynowy wraz z
    > kosztem sita na paste 10-25zl od plytki

    Rękodzieło kosztuje tyle ile wyjdzie z ceny ludzkiej pracy. Może być
    drożej niż cena montażu automatycznego. Ja przy 20 sztukach miałem cenę
    około 16 zł/płytkę. Sito wyniesie ze 150 -200 zł co daje tu przy 100
    sztukach da 2 zł na sztuce. A do układania ręcznego trzeba ponieść nie
    tylko koszt sita ale też ramki, pasty, rakli, piecyka (opiekacza). Nie
    każdy tak widzi sposób na biznes aby wszystko robić samemu, nie mając
    przy tym pojęcia o technologii.

    MD

  • 12. Data: 2012-03-08 21:24:52
    Od: bratsiostry <n...@i...pl>

    Mario pisze:

> [...]
    > tylko koszt sita ale też ramki, pasty, rakli, piecyka (opiekacza). Nie
    > każdy tak widzi sposób na biznes aby wszystko robić samemu, nie mając

    Przeczytaj temat.

  • 13. Data: 2012-03-08 22:43:42
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-08 22:24, bratsiostry pisze:

    > Przeczytaj temat.

    Ale o co chodzi? Tematem jest wykonanie układu, a w wątku są różne
    opinie na temat jaki sposób montażu wybrać.

    MD

  • 14. Data: 2012-03-08 23:46:33
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    > Ale o co chodzi? Tematem jest wykonanie układu, a w wątku są różne
    > opinie na temat jaki sposób montażu wybrać.

    Chodzi o to ze forum jest po to zeby podyskutowac.

  • 15. Data: 2012-03-09 05:21:00
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-09 00:46, Zenek pisze:

    > Chodzi o to ze forum jest po to zeby podyskutowac.

    No to właśnie dyskutujemy. Nie wiem po co się bratsiostry wtrąca.

    MD

  • 16. Data: 2012-03-09 07:34:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Zenek,

    Friday, March 9, 2012, 12:46:33 AM, you wrote:

    > Chodzi o to ze forum jest po to zeby podyskutowac.

    To nie jest forum.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2012-03-09 07:45:45
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Dla 100szt dla takiego projektu samo ustawienie maszyny bedzie wiecej
    > trwalo niz polozenie tych elementow na pascie i polutowanie hotairem.

    Z lutowaniem hotairem na kolanie mam zle doswiadczenie -
    sprzedaje jeden produkt tak robiony i niestety liczba
    odpadow jest duzo za duza. A byl tam procesor duzo
    mniejszy niz Atmega 2560 wiec latwiejszy w lutowaniu.

  • 18. Data: 2012-03-09 10:29:47
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > To nie jest forum.

    A co to jest ?

  • 19. Data: 2012-03-09 10:33:07
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > A co to jest ?

    Bo mnie się wydaje, że http://sjp.pwn.pl/slownik/2459856/forum
    ze 2 pierwsze definicje się zgadzają ?

  • 20. Data: 2012-03-09 10:49:19
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-03-09 08:45, Jakub Jewuła pisze:

    > Z lutowaniem hotairem na kolanie mam zle doswiadczenie -
    > sprzedaje jeden produkt tak robiony i niestety liczba
    > odpadow jest duzo za duza. A byl tam procesor duzo
    > mniejszy niz Atmega 2560 wiec latwiejszy w lutowaniu.

    Nie licz na to ze jak ktos ci polutuje automatem to nie zrobi bubla, juz
    tak mialem super firma nowy piec a specjalisci do dupy i spieprzyli cala
    partie drogich BGA. Poprostu lutowac to trzeba "umic"