  • 71. Data: 2015-10-29 20:10:46
    Temat: Re: Kto mi pożyczy kasę? Ja to muszę koniecznie kupić! :P :P
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> napisał w wiadomości
    news:n0tk4o$ks9$1@node1.news.atman.pl...

    > Jest promocja na eleganckie, szklanne, jednofazowe i co najwazniejsze
    > legalizowane... na obu wiodacych portalach aukcyjnych.

    OK, dzięki. Spoko, nie ma pośpiechu, tenże jest wskazany jedynie przy
    łapaniu pcheł.
    Co do legalizacji - przydatne, acz, ja mam na myśli bardziej to, aby wykazać
    proporcje, także dla mocy biernych, jeśli się da. Ale legalizacja,
    oczywiście, przyda się.
    Przejrzę później z wieczora, czy mają to, co chcę zestawić.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 72. Data: 2015-10-29 22:05:22
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 29 października 2015 11:21:16 UTC+1 użytkownik ACMM-033 napisał:
    > Przy okazji ugram jeszcze jedną kartę - paczkę argumentów wobec
    > zachwalających to cud...wróć...gówno. Dla własnej satysfakcji. On mi o
    > oszczędzaniu, ja mu wykład o konstrukcji tegoż, oraz o działaniu
    > każdziusieńkiego elementu wchodzącego w skład. Nie posłucha? Jego problem, a
    > ja się wygadam i będę spokojniejszy.

    Szkoda czasu, pieniędzy i nerwów. Kiedyś jak na alledrogo widać było
    jeszcze użytkowników(kupujących), próbowałem uświadamiać kupujących to gówno, jak to
    działa i dlaczego powinni żądać zwrotu kasy. Straciłem kupę czasu,
    wysłałem setki maili a na koniec dostałem jeszcze pogróżki od portalu,
    że im naciąganie ludzi zakłócam. 90% kupujących mnie olało bądź
    zareagowało agresją, reszta wymieniła parę maili a potem chyba olała temat
    również, może ze 2-3 osoby podziękowały i zadeklarowały walkę z naciągaczem.
    Summa summarum - ludzie chcą być robieni w wała i nawet jak pokażesz
    jak krowie na rowie że są oszukiwani, to jeszcze dostaniesz wp...

    L.

  • 73. Data: 2015-10-29 22:38:47
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2015-10-29 22:05, Lisciasty wrote:
    (ciap)
    > Summa summarum - ludzie chcą być robieni w wała i nawet jak pokażesz
    > jak krowie na rowie że są oszukiwani, to jeszcze dostaniesz wp...

    Analogicznie w wyborach, tylko tu brak podstawowej wiedzy z zakresu
    ekonomii ;-P

    Włodek

  • 74. Data: 2015-10-30 04:24:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ACMM-033" <v...@i...pl> wrote in message

    > Dla własnej satysfakcji.

    Naprawdę szkoda czasu na tego typu działania...
    Nie wolałbyś przejść się na spacer?

  • 75. Data: 2015-10-30 07:06:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Oct 2015 14:05:22 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

> [...]
    > wysłałem setki maili a na koniec dostałem jeszcze pogróżki od portalu,
    > że im naciąganie ludzi zakłócam. 90% kupujących mnie olało bądź

    Pomocnicy naciagacza, pranie pieniedzy, czyszczenie VAT ?

> [...]
    > Summa summarum - ludzie chcą być robieni w wała i nawet jak pokażesz
    > jak krowie na rowie że są oszukiwani, to jeszcze dostaniesz wp...

    W Polsce mamy jeszcze UOKiK.
    Instytucja nierychliwa ... ale podkablowac o brak CE zawsze mozna,
    wtedy bedzie szybciej :-)

    J.

  • 76. Data: 2015-10-30 10:52:33
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 30 października 2015 07:06:10 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Pomocnicy naciagacza, pranie pieniedzy, czyszczenie VAT ?

    Niee, po prostu naiwniacy, którzy chcieli oszczędzić
    na rachunkach i "oszukać elektrownię".

    > W Polsce mamy jeszcze UOKiK.
    > Instytucja nierychliwa ... ale podkablowac o brak CE zawsze mozna,
    > wtedy bedzie szybciej :-)

    Żeby coś z tym zrobić musiałbym być "stroną", czyli kupić
    to gówno i dopiero wtedy się użerać z naciągaczem. Na pozostałych
    kupujących nie mam kompletnie żadnego wpływu, dopóki oni
    nie zgłoszą że są poszkodowani. Tak to działa niestety.

    L.

  • 77. Data: 2015-10-30 11:20:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Żeby coś z tym zrobić musiałbym być "stroną", czyli kupić
    >to gówno i dopiero wtedy się użerać z naciągaczem.

    IMO nie musisz.
    Naruszenia CE to oni badaja z urzedu, oszukiwanie konsumentow tez.

    J.

  • 78. Data: 2015-10-30 11:33:29
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 30 października 2015 11:20:28 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > IMO nie musisz.
    > Naruszenia CE to oni badaja z urzedu, oszukiwanie konsumentow tez.

    A jest teraz coś na portalach? Może by przećwiczyć zgłaszanie :>

    L.

  • 79. Data: 2015-10-30 11:53:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 30 Oct 2015 11:20:15 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > IMO nie musisz.
    > Naruszenia CE to oni badaja z urzedu, oszukiwanie konsumentow tez.

    Czy są znane statystyki ile było w PL naruszeń wynikających np. po
    prostu z braku CE (wprowadzenia do handlu amatorskich rozwiązań bez
    CE)?
    Na allegro tego sporo jest. W maju przechodząc się po Łosiu (taki
    zlot, gdzie krótkofalarze głównie handlują sprzętem) pytałem tych, co
    sprzedają sprzęt własnej konstrukcji czy mają CE, żaden (a było może
    ich z 20) nawet nie wiedział, że takie coś prawo wymaga, o ROHS nie
    wspominając.

    --
    Marek

  • 80. Data: 2015-10-30 13:41:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    rada.pl...
    On Fri, 30 Oct 2015 11:20:15 +0100, "J.F."
    >Czy są znane statystyki ile było w PL naruszeń wynikających np. po
    >prostu z braku CE (wprowadzenia do handlu amatorskich rozwiązań bez
    >CE)?

    Statystyki to watpie, ale
    http://publikacje.uokik.gov.pl/hermes3_pub/Rejestr.a
    shx?Typ=ProduktNiebezpieczny
    http://publikacje.uokik.gov.pl/hermes3_pub/Rejestr.a
    shx?Typ=WyrobNiezgodnyZZasadniczymiWymaganiami

    Nie brakuje :-)

    Przy czym ...
    - produkt niebezpieczny, bo nie posiada wymaganego oznakowania CE ...
    i byc moze norm nie spelnia
    - wymagane CE, bo uwywalka to czesc budowlana, wszystkie musza miec.
    Choc z drugiej strony ... siadzie kiedys ktos 140kg na kiblu, kibel
    sie zalamie, ostre odlamki w d* wejda ... to moze i dobre przepisy :-)

    ale zaczynaja jakby rzetelnie
    http://publikacje.uokik.gov.pl/hermes3_pub/Wpis.ashx
    ?Id=2788&version=
    "Z uwagi na zastosowanie sznurków ściągających w bezrękawniku istnieje
    ryzyko przypadkowego zaciągnięcia się sznurka, co może doprowadzić do
    nieszczęśliwych wypadków i powstania urazów w trakcie użytkowania
    produktów."

    http://publikacje.uokik.gov.pl/hermes3_pub/Wpis.ashx
    ?Id=2842&version=
    "Przeprowadzone przez inspektorów Inspekcji Handlowej badania
    organoleptyczne grilla mini beczka 760-013 wykazały wady konstrukcyjne
    polegającą na braku uchwytu przy ruszcie, co uniemożliwia bezpieczne
    podnoszenie rusztu w trakcie grillowania i może spowodować poważne
    poparzenie użytkownika, występowaniu ostrych krawędzi w łukowatych
    otworach wentylacyjnych wyciętych w dolnej części boków misy paleniska
    i boków pokrywy mogących spowodować skaleczenie dłoni użytkownika.
    Ponadto grill wykonany zost"

> [...]
    >sprzedają sprzęt własnej konstrukcji czy mają CE, żaden (a było może
    >ich z 20) nawet nie wiedział, że takie coś prawo wymaga, o ROHS nie

    Na to akurat moga byc rozne dyspensy.
    Od "prototyp/produkcja jednostkowa/na zamowienie, trudno mowic o
    wprowadzeniu do obrotu", choc dyspensy na to oficjalnie chyba nie ma.

    J.