  • Data: 2011-10-04 10:44:20
    Temat: Koszt klepania błotnika
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie, grupowej pomocy potrzebuję.

    Samochód: Skoda Fabia, świeżo po dyskusji na skrzyżowaniu z innym
    kierowcą, czy większym chamstwem jest wpychanie się z pasa do jazdy na
    wprost w zakorkowany lewoskręt tuż przed światłami, czy
    niewpuszczeniem przed siebie "grzecznie migającego kierunkowskazem"
    samochodu, mimo że ten bardzo usilnie wjechać się stara.
    Efekt - jak na zdjęciach. Są robione telefonem, więc nie są
    perfekcyjne, ale o co chodzi - widać. Samo miejsce uszkodzenia jest
    wypucowane, ponieważ sprawca upierał się, że uszkodzenie jest do
    spolerowania pastą za 20zł, w efekcie klęczał i polerował :)

    https://lh3.googleusercontent.com/-mKZzYpmiJuI/TorEL
    RbHEYI/AAAAAAAAEwE/QLb4DhG26eE/s912/04102011077.jpg
    https://lh6.googleusercontent.com/-1a3nWImJzyA/TorEK
    teZHwI/AAAAAAAAEwA/4SKmFGXLJ9k/s912/04102011078.jpg
    https://lh3.googleusercontent.com/-DJkEgOZTco8/TorEL
    bwb8LI/AAAAAAAAEwI/YTaCjvjTu64/s912/04102011079.jpg

    Na pierwszym zdjęciu są też bliki od oświetlenia w garażu, to żółte to
    nie są rysy. Pierwszy z brzegu blacharz, do którego podjechałem
    wycenił mi naprawę jak za klepanie i lakierowanie całego elementu plus
    zaprawka na zderzaku, razem: 800zł.
    Powiedzcie mi, czy to dużo, czy mało, ewentualnie za ile możnaby to
    zrobić "tanio", a ile wyniosłoby "drogo" (w granicach rozsądku rzecz
    jasna, mówimy o warsztatach w stolycy) - wolę mieć pełną orientację,
    zanim przedstawię sprawcy wycenę szkody.

    J.