  • 51. Data: 2009-02-03 08:24:34
    Temat: Re: Koniec taniej Sigmy
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Ziemo pisze:
    > No to ja sobie pochlipie jeszcze trochę, bo mam jakieś przekonanie, może
    > błędne ze te ceny długo wysokie nie będą.

    Jak się okaże, że innych będą jeszcze wyższe to się jeszcze zastanowisz.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 52. Data: 2009-02-03 08:27:22
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:

    Hej

    > znaczy jakiego typu?
    >

    > typu dupyny AF? :>
    >
    > ;)

    Było przesiadać się na Canona? Teraz masz za karę dupny AF w zestawieniu
    z Sigma ;P

    Właśnie dziś chyba podjadę do Wrocławia po S 50/1.4 do Nikona.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 53. Data: 2009-02-03 08:59:48
    Od: ziemo <n...@...mail>

    dominik pisze:

    > Jak się okaże, że innych będą jeszcze wyższe to się jeszcze zastanowisz.

    Ano się zastanowię, mam czas ;)

    --
    Ziemo

  • 54. Data: 2009-02-03 09:16:15
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Jak się okaże, że innych będą jeszcze wyższe to się jeszcze
    > zastanowisz.

    Im bardziej beda podnosic ceny tym sprzedaz bedzie wieksza ;)

  • 55. Data: 2009-02-03 09:18:31
    Od: d'plus <d...@t...pl>

    Marcin [3M] pisze:

    > Jeżeli mają podobną jak "nasze" - to możliwe, ze problemy trafią ich z

    "nasze" - dobrze powiedziane :)

    > zupełnie innej strony - a ich przyczyną będzie brak pieniędzy.
    > Tak czy inaczej - drogie zabawki to mały pikuś. Problemem będzie np prąd
    > po 1zł/kWh.

    zgadza się, dałbym takim euroorgazmoentuzjastom emeryturę 800zł i
    wprowadził ojro, niech walczą o życie.

  • 56. Data: 2009-02-03 09:21:01
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Im bardziej beda podnosic ceny tym sprzedaz bedzie wieksza ;)

    Im bardziej konkurencja podniesie ceny, tym owszem - sigma więcej sprzeda.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 57. Data: 2009-02-03 11:07:19
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał:

    >Ehm, jestes nadmiernym optymista. Moge Ci przypomniec atak spekulantow
    >na funta brytyjskiego, ktory probowal wejsc do ERM. Nie starczylo rezerw
    >walutowych Banku Anglii, aby utrzymac zaplanowany kurs.

    Ano właśnie - odrębna waluta umożliwia spekulacje na różnicach kursowych. To
    jeden z kosztów tej odrebności. Czy naprawdę warto te koszty ciągle ponosić?

    >W tej chwili kilka duzych bankow gra na zwyzke kursu dolara wzgledem
    >zlotowki, aby wydoic opcyjne owce, ktore stoja w kolejce do rzezni.
    >Dziwie sie, ze jeszcze KNF nie wszedl, nawet z policja do bankow,
    >aby zabezpieczyc dokumentacje. Na kilometry smierdzi tu manipulacja
    >JP Morgan i ING, ze przypomne chocby 'omylkowe' grobowe prognozy
    >tych bankow. Zupelnie powaznie nalezaloby rozwazac odebranie najbardziej
    >agresywnym bankom licencji na dzialalnosc w Polsce. Ochrona gospodarki
    >przed spekulantami jest wazniejsza niz swoboda dzialalnosci finansjery
> [...]

    I znów - spekulacja jest możliwa tak długo, jak długo istnieje odrębna
    waluta. Zatem wprowadzenie Euro jest istotnym elementem ochrony naszej
    gospodarki przed spekulantami.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 58. Data: 2009-02-03 11:11:11
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał:

    > Oto socjalizm w najgorszej postaci :-/

    Pamiętasz Ty socjalizm? Wtedy to dopiero ograbiano nas skutecznie za pomocą
    sztucznych kursów walut (zresztą nie tylko walut)...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 59. Data: 2009-02-03 11:19:33
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > I znów - spekulacja jest możliwa tak długo, jak długo istnieje odrębna
    > waluta. Zatem wprowadzenie Euro jest istotnym elementem ochrony naszej
    > gospodarki przed spekulantami.

    Brawo Marku ;) az sie prosi zacytowac klasyka:

    "Socjalizm to ustrój, który bohatersko zwalcza
    problemy nie znane w żadnym innym ustroju".

  • 60. Data: 2009-02-03 11:46:10
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał:

    > Brawo Marku ;) az sie prosi zacytowac klasyka:
    >
    > "Socjalizm to ustrój, który bohatersko zwalcza
    > problemy nie znane w żadnym innym ustroju".

    I to zwalczanie zwykle wychodziło wszystkim bokiem włącznie ze
    zwalczającymi... Zauważ, że w socjaliźmie walka ze spekulacją dewizami
    polagała głównie na spektakularnych a równocześnie nieskutecznych próbach
    wyłapywania cinckciarzy przed Pewexami bez jakichkolwiek prób eliminowania
    przyczyn zjawiska. Zapewne rzeczywistym celem było nie ograniczenie
    spekulacji, a pokazanie społeczeństwu, jak to dzielnie władza ze spekulacją
    walczy - oczywiscie dla dobra nas wszystkich. Zresztą ustrój się zmienił, a
    wiele obyczajów pozostało -przykłady podobnie motywowanych działań
    rządzących 'pod publiczkę' można znaleźć i w znacznie bliższych nam
    czasach... A skoncentrowałem się na spekulacjach, bo takie argumenty wysuwał
    przedmówca. Równie ważnym (jeśli nie ważniejszym) pozytywnym skutkiem
    wprowadzenia Euro jest w/g mnie uniemozliwienie rządzącym manilulacji
    kursami i stopami procentowymi w celu osiągnięcia doraźnych skutków
    politycznych.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)