  • 51. Data: 2013-01-08 16:35:58
    Temat: Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    chwdp,

    Tylko powiedzmy sobie otwarcie, ze to albo bardzo kiepski gps albo log z gps ktory
    lezal w budynku (a Twoj przemowca pisal o ogrodzie). Wez teraz normalnego gpsa i
    przejdz sie na spacer. Slad bedzie sie w wiekszosci pokrywal z chodnikiem. Wiadomo,
    ze super dokladnie to nie bedzie ale te kilkaset metrow roznicy ktore pokazujesz to
    jednak przesada.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 52. Data: 2013-01-08 17:27:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-08 16:35, Użytkownik Iguan_007 Iguan_007 napisał:
> [...]
    ze super dokladnie to nie bedzie ale te kilkaset metrow roznicy ktore pokazujesz to

    A jak to będzie samochodowy GPS to ślad będzie się pokrywał z jezdnią.
    To zasługa oprogramowania a nie dokładności GPSa.
    Ale faktycznie są urządzenia cywilne pokazujące z dokładnością
    do metra, tyle że lokalizacja punktu trwa do 30 minut a nie kilka
    sekund jak w przemarszu.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2013-01-08 17:39:19
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 08.01.2013 17:27, RadoslawF pisze:

    > A jak to będzie samochodowy GPS to ślad będzie się pokrywał z jezdnią.
    > To zasługa oprogramowania a nie dokładności GPSa.

    A jak mi GPS pokazuje którym pasem jadę, to też zasługa oprogramowania?
    Możesz powiedzieć skąd oprogramowanie wie?

    p. m.

  • 54. Data: 2013-01-08 17:50:21
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    Radoslaw,

    Nie, nie jest to zasluga oprogramowania bo nawet po biegu w parku nie mam
    kilkusetmetrowych odchylen. Wlacz gps i idz na spacer, przekonaj sie sam.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 55. Data: 2013-01-08 19:00:20
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-08 17:50, Iguan_007 Iguan_007 pisze:
    > Radoslaw,
    >
    > Nie, nie jest to zasluga oprogramowania bo nawet po biegu w parku nie mam
    kilkusetmetrowych odchylen. Wlacz gps i idz na spacer, przekonaj sie sam.

    to stan w miejscu pare minut a pozniej sprawdz log i przepros na grupie.

  • 56. Data: 2013-01-08 19:01:30
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-08 16:35, Iguan_007 Iguan_007 pisze:
    > chwdp,
    >
    > Tylko powiedzmy sobie otwarcie, ze to albo bardzo kiepski gps

    bardzo kiepski faktycznie. Royaltek rcd-3000 na sirfie 3. przestan juz
    pisac farmazony.

  • 57. Data: 2013-01-08 19:13:36
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-08 16:35, Iguan_007 Iguan_007 pisze:>Wez teraz
    >normalnego gpsa i przejdz sie na spacer. Slad bedzie sie w wiekszosci
    >pokrywal z chodnikiem. Wiadomo, ze super dokladnie to nie bedzie ale
    >te kilkaset metrow roznicy ktore pokazujesz to jednak przesada.

    http://img38.imageshack.us/img38/4039/track2f.jpg

    ten sam odbiornik, ta sama lokalizacja. slad zapisany z marszu i jazdy
    autem. teraz zastanow sie jakie wyniki w pomiarach dostaniesz podczas
    czynnosci ktora sobie kolega zmyslil.
    kazdy odbiornik ma tendencje do chodzenia w miejscu.

  • 58. Data: 2013-01-08 20:54:14
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2013-01-08 15:51, chwdp pisze:

    > czy ty zdajesz sobie sprawe jaka dokladnosc w metrach ma odbiornik gps?
    > (ale taka prawdziwa, nie deklarowana przez producenta)

    Tak, wiem jaka jest.

    > jezeli nie wiesz to tu masz track z odbiornika ktory caly dzien lezal w
    > jednym miejscu. sirfstar 3.
    > http://img502.imageshack.us/img502/984/trackl.jpg

    A co ma ten obrazek udowodnić? To, że Twój pro odbiornik ma
    większe problemy z dokładnością i precyzją określenia pozycji, niż chipy w
    przeciętnych tabletach i smarfonach? Jeśli podobne odczyty serwuje ten
    sprzęt
    na otwartej przestrzeni to idź, go zwróć sprzedawcy. Dokładność 5-15 metrów
    na otwartej przestrzeni i możliwość porównania odczytu z mapą działki
    jest wystarczająca do sporządzenia odręcznych szkiców. Tu nie
    potrzeba super dokładnych urządzeń geodezyjnych do zastosowań, o których
    pisałem.

    > moglbys laskawie nie zmyslac ze ktos tam tabletem mierzy odleglosci

    Do mierzenia odległości to jest dalmierz. Nigdzie nie napisałem, że tablet
    służy do mierzenia odległości. Na zdjęciu na tablecie są nanoszone
    odległości pomiędzy sfotografowanymi obiektami.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 59. Data: 2013-01-08 21:07:40
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > A co ma ten obrazek udowodnić?

    to, ze zmyslasz. eot

  • 60. Data: 2013-01-08 21:20:19
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2013-01-08 21:07, chwdp pisze:

    > to, ze zmyslasz. eot

    Argument równie precyzyjny, jak Twój odbiornik.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.