  • 1. Data: 2013-01-05 00:08:51
    Temat: Jaka karta graficzna
    Od: Paweł <e...@w...pl>

    Witam.
    Mam komputer
    GA-965p-DQ6
    Core 2 Quad Q6600 2.40Ghz 8M 1066
    Geil Black Dragon DDR2 800 MHz 4x2GB
    Gigabyte GF7300GT
    ZASILACZ CHIEFTEC 450W
    Potrzebuje zmienić kartę graficzną na cos lepszego z wyjsciem HDMI co by
    działało na tej płycie głównej która ma PCI-e x16 wer 1.0 i zasilacz
    wytrzymał.Zastosowania typowo domowe czyli Internet,gry ,skeyp,Office i
    Filmy HD na Tv Sony(dlatego z HDMI).
    Proszę o jakieś sugestie co do wyboru grafik. Koszt ok 150zł

  • 2. Data: 2013-01-05 10:56:44
    Temat: Re: Jaka karta graficzna
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-01-05 00:08, Paweł pisze:
> [...]
    > Filmy HD na Tv Sony(dlatego z HDMI).
    > Proszę o jakieś sugestie co do wyboru grafik. Koszt ok 150zł

    Radeon5750 albo R4850, ze wskazaniem jednak na R5750 - wydajność
    mniejsza, ale zawsze to już DX11, mniej się grzeje i jest bardziej
    energooszczedny, a i "łagodniejszy" dla zasilacza dla którego ten Q6600
    jest już pewnym obciążeniem. Oczywiście za używaną, bo za 150 zł nie
    kupisz niczego nowego co mogłoby się nawet zbliżyć do zastosowania pt.
    gry, które też wymieniłeś.
    Analogiczne karty od nVidii ktoś pewnie zaproponuje w innym poście -
    polecam to co sam przetestowałem z podobną wydajnościowo konfiguracją.

    --
    /MB

  • 3. Data: 2013-01-05 11:32:22
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Potrzebuje zmienić kartę graficzną na cos lepszego z wyjsciem HDMI
    [..]
    > Proszę o jakieś sugestie co do wyboru grafik. Koszt ok 150zł

    a przejściówka DVI - HDMI nie wystarczy? Ciężko w tej kwocie o kartę z
    HDMI, o sensownej wydajności...

  • 4. Data: 2013-01-07 23:16:40
    Od: Paweł <e...@w...pl>

    Witam
    Która karta będzie lepsza.
    Koszt do 250 zł
    HD5670 1GB DDR3
    HD5570 1GB DDR3
    czy GT430 1GB DDR3

  • 5. Data: 2013-01-09 22:40:24
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-01-07 23:16, Paweł pisze:

    > Która karta będzie lepsza.
    > Koszt do 250 zł
    > HD5670 1GB DDR3
    > HD5570 1GB DDR3
    > czy GT430 1GB DDR3

    Z powyższych HD5670 1 GB.

    Wcześniej pisałeś o limicie 150 zł - jeżeli może być używana, to za tą
    cenę można kupić np: HD5750, przy odrobinie szczęścia/cierpliwości
    HD5770. W listopadzie dokładnie tyle dałem za HD5750 512 MB od XFXa z
    dwoma DVI-I + HDMI + DP, którą kupowałem właśnie do drugiego starszego
    komputera z PCI-E 1.0 i nie ma z nią żadnych problemów, mimo że to karta
    PCI-E 2.1 (tak samo jak nie ma problemów z HD7870, która jest PCI-E 3.0
    na mobo z PCI-E 2.0).

    512 MB pamięci lokalnej bym w tym segmencie wydajności specjalnie się
    nie przejmował - i tak są to karty zbyt mało wydajne do grania w
    1920x1080 z wysokimi ustawieniami szczegółów i tekstur w nowe tytuły, do
    których potrzeba już 1 GB VRAM. To po prostu nie ta półka cenowa.

    --
    /MB