  • 1. Data: 2013-01-07 11:17:48
    Temat: E350M1 a Intel D410PT- wydajnosc
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Witam Szanownych Grupowiczów.

    Zastanawiam się, czy warto wymienić posiadanego Intela
    D410PT z Atomem (bodaj 1,66 GHz) na E350M1, bo niestety
    obecny sprzęt jest wolniejszy nawet od ponad pięcioletniego
    Semprona 1100LE (czy jak mu tam).

    Jakiego z grubsza można się spodziewać wzrostu wydajności?

    Obecna płyta jest chłodzona wyłącznie wentylatorem zasilacza
    (i to puszczonym na 800 obr/min), ma spory radiator.
    Asrock ma tradycyjnie malutki wyjący wiatraczek- da się
    tu wcisnąć jakiś większy, a wolniejszy?

    Ogólnie- warta skórka wyprawki?

    Pozdrawiam,

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 2. Data: 2013-01-08 16:52:43
    Temat: Re: E350M1 a Intel D410PT- wydajnosc
    Od: sphinxozo <s...@g...com>

    On 7 Sty, 11:17, Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
    wrote:
> [...]
    > (i to puszczonym na 800 obr/min), ma spory radiator.
    > Asrock ma tradycyjnie malutki wyjący wiatraczek- da się

    Nie specjalnie, kupi mtx na intela 1055 + najtańszy procek typu 540 i
    będzie szybszy a w razie czego wsadzisz normalny mocny procek za jakiś
    czas.
    Cenowo wyjdzie pewnie podobnie, proc koło 140-150 i płyta 200
    powiedzmy jakaś najtańsza, choć pewnie bez pcexpress, lub koło 250 z
    jednym slotem.

    M.

  • 3. Data: 2013-01-09 07:17:02
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 08.01.2013 sphinxozo <s...@g...com> napisał/a:

    > Nie specjalnie, kupi mtx na intela 1055 + najtańszy procek typu 540 i
    > będzie szybszy a w razie czego wsadzisz normalny mocny procek za jakiś
    > czas.

    OK, dzięki- odpuszczę sobie, znajomy "siedzący w sprzęcie" też odradza.
    Problem jest taki, że to ITX i ciężko będzie znaleźć sensowną płytę
    w tym rozmiarze- raczej nowa skrzynka.

  • 4. Data: 2013-01-10 15:04:55
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 09.01.2013 07:17, Dominik & Co wrote:

    > OK, dzięki- odpuszczę sobie, znajomy "siedzący w sprzęcie" też odradza.
    > Problem jest taki, że to ITX i ciężko będzie znaleźć sensowną płytę
    > w tym rozmiarze- raczej nowa skrzynka.

    są w formacie ITX, niestety trochę droższe
    Marx

  • 5. Data: 2013-01-10 15:17:17
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Dominik & Co nabazgrał(a):

    > OK, dzięki- odpuszczę sobie, znajomy "siedzący w sprzęcie" też odradza.
    > Problem jest taki, że to ITX i ciężko będzie znaleźć sensowną płytę
    > w tym rozmiarze- raczej nowa skrzynka.

    ASROCK Z77E-ITX Intel Z77 LGA 1155
    (PCX/VGA/DZW/GLAN/SATA3/USB3/RAID/DDR3/WIFI) Mini-ITX
    ASUS P8H77-I Intel H77 LGA 1155 (PCX/VGA/DZW/GLAN/SATA3/USB3/RAID/DDR3)
    Mini-ITX
    GIGABYTE GA-H61N-D2V Intel H61 LGA 1155 (VGA/DZW/GLAN/SATA/DDR3) Mini-ITX
    GIGABYTE GA-B75N B75 Intel LGA 1155 (PCX/VGA/DZW/2xGLAN/SATA3/USB3/DDR3)
    Mini-ITX
    GIGABYTE GA-H77N-WIFI Intel H77 LGA 1155
    (PCX/VGA/DZW/2xGLAN/SATA3/USB3/RAID/DDR3/WIFI) Mini-ITX
    INTEL BLKDH61AGL H61 LGA 1155 thin mini-ITX

    + parę innych ale nie chce mi się wklejać.