  • 1. Data: 2013-01-05 12:31:12
    Temat: Myszka radiowa zle chodzi jak nadajnik z tylu obudowy:(
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam, taki problem , myszka zle chodzi jak nadajnik usb jest wpiety z tylu
    obudowy kompa stacjonarnego, stoi na podlodze pod stolem, jak jet nadajnik z
    przodu obudowy wpiety to jest ok.
    Odleglosc?
    Bez sensy roznica jest kilkanascie centymetrow, czy to mozliwe?
    jakas rada na to?
    Potrzebuje 2 porty wolne USB z przodu dlatego wolalbym zeby nadajnik byl z
    tylu.
    Pozdrawiam

    j...@p...pl
    gg: 207233
    picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 2. Data: 2013-01-05 12:34:22
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    > jakas rada na to?
    > Potrzebuje 2 porty wolne USB z przodu dlatego wolalbym zeby nadajnik byl z
    > tylu.

    Przedluzacz USB przyczepiony tasma i po sprawie:)
    Pzdr
    Adam

  • 3. Data: 2013-01-05 12:59:43
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 05.01.2013 12:31, Jacek23 pisze:
> [...]
    > jakas rada na to?
    > Potrzebuje 2 porty wolne USB z przodu dlatego wolalbym zeby nadajnik byl

    Sprawdź, czy nie masz włączonego autosuspendu dla tego
    portu/urządzenia(odbiornika). Jeżeli masz - to wyłącz i zobacz czy się
    poprawiło.

    Miałem podobne objawy, ustąpiły po wyłączeniu autosuspendu dla
    urządzenia USB Logitech Receiver (pod linuksem, w powertopie)..

    p. m.

  • 4. Data: 2013-01-05 13:14:14
    Od: "tyg" <t...@t...pl>

> [...]
    > jakas rada na to?
    > Potrzebuje 2 porty wolne USB z przodu dlatego wolalbym zeby nadajnik byl z

    Witam.
    tak jak ktos juz napisał przedłużacz usb pomoże.
    Miałem tak samo ;)
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2013-01-05 13:38:26
    Od: terjan <z...@n...pl>

    W dniu 2013-01-05 12:31, Jacek23 pisze:
> [...]
    > jakas rada na to?
    > Potrzebuje 2 porty wolne USB z przodu dlatego wolalbym zeby nadajnik byl

    miałem to samo z logitechem, klawiaturę mam przewodową z 2 USB - do nich
    wpiąłem odbiornik NANO od myszki

  • 6. Data: 2013-01-05 14:05:43
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Odleglosc?
    > Bez sensy roznica jest kilkanascie centymetrow, czy to mozliwe?

    Aż się wierzyć nie chce, ale mi chodziła zauważalnie gorzej, jak
    wpinałem odbiornik z lewej strony w laptopie (jestem praworęczny).

    > jakas rada na to?
    > Potrzebuje 2 porty wolne USB z przodu dlatego wolalbym zeby nadajnik
    > byl z tylu.

    Hub USB w monitorze/klawiaturze, lub jak inni napisali: przedłużacz.