  • 11. Data: 2010-05-20 19:48:39
    Temat: Re: Komputery z Castoramy
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Strachu S." <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4...@n...onet.pl
    > - sprwadzic egronomie, klawisze,

    Możesz w prawie każdym sklepie.

    > - poznać filozofie danego komputera

    Co tu poznawać?

    > - uruchomic moje oprogramowanie na jakaim pracuje (moj komputer się muli pod
    > tymze) i sprawdzic na danym testowanym laptopie

    Po to masz specyfikację.

    > - obejrzec w spokoju gdzie sa wszystkie porty, czy sensownie

    Możesz w sklepie.

    > Jedny słowem - czy sa sklepy, gdzie bede mogl zaplacic, i miec 2-5-7 dni na
    > decyzje i ewentualny zwrot nienaruszonego sprzętu?

    Jakiego nienaruszonego? Myślisz trochę? 99% laptopów konfiguruje się przy
    pierwszym uruchomieniu, chcesz wgrać swoje oprogramowanie, wytrzeć część
    klawiszy i potem zwrócić jako nieużywany? Jesteś śmieszny.

  • 12. Data: 2010-05-20 19:53:05
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    > Mam dla Ciebie swietna propozycje. Otworz swoj wlasny sklep i pozwalaj
    > na takie cos. CO Ty na to?

    Już mam swój sklep, nawet cała sieć - Castoramę.

    Strachu S.

  • 13. Data: 2010-05-20 19:55:50
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-05-20 21:48, qwerty napisał/a:
    > Jakiego nienaruszonego? Myślisz trochę? 99% laptopów konfiguruje się
    > przy pierwszym uruchomieniu, chcesz wgrać swoje oprogramowanie, wytrzeć
    > część klawiszy i potem zwrócić jako nieużywany? Jesteś śmieszny.

    Ciekawe gdyby to on trafił na takiego testowanego przez np. 3 osoby
    lapka to jak by zareagował?
    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    Klient nie postawi się na pozycji sprzedającego, bo każdego z nich uważa
    za kapitalistę, który już się tyle "nachapał", że nic mi się nie stanie
    jak przez niego straci. Nie bierze też pod uwagę użytkownika, który jako
    następny trafi na komputer z zainstalowanymi przez niego śmieciami.

    --
    Cz.

  • 14. Data: 2010-05-20 20:01:22
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tzn. po co? Żeby sobie poużywać i oddać? Pokrętne myslenie ;)

    Żeby pouzywywac i stwierdzic czy to jest to co chcielismy kupic. Bardzo
    pokretne.

    Ja na przyklad kupilem plyte i procesor a jak po 2 dniach doszedlem
    do wniosku, ze amd to jednak gowno to odeslalem. Bylo rozpakowane
    i uzywane. Nikt nie robil problemow.

  • 15. Data: 2010-05-20 20:05:20
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-05-20 21:53, Strachu S. napisał/a:

    > --

    Na którejś z grup NEWS ktoś napisał, ze by powystrzelał twórców bramek
    WWW <-> NEWS. Podpisuję się pod tym obiema rękoma.

    --
    Cz.

  • 16. Data: 2010-05-20 20:08:10
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-05-20 21:53, Strachu S. pisze:

    > Już mam swój sklep, nawet cała sieć - Castoramę.

    To wypozycz mi pare narzedzi na maly test dla mojej ekipy. Sprawdze czy
    np. dobrze kuje sie nimi sciany akurat w tym miejsu gdzie teraz jest
    robota. Jak bedzie zle to oddam, ok?

  • 17. Data: 2010-05-20 20:09:46
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-05-20 22:01, bagno napisał/a:
> [...]

    > Ja na przyklad kupilem plyte i procesor a jak po 2 dniach doszedlem
    > do wniosku, ze amd to jednak gowno to odeslalem. Bylo rozpakowane

    Trafiłeś na nieświadomego swoich praw sprzedawcę lub sprzedawca
    wcześniej określił w opisie swojej aukcji/sklepu internetowego możliwość
    zwrotu (wolno mu)
    W zwykłym sklepie jeśli produkt spełnia opisywane przez producenta
    cechy, nie masz prawnie takiej możliwości (chyba że sprzedawca się na to
    godzi ale to jego indywidualna decyzja nie wymuszona prawem)

    --
    Cz.

  • 18. Data: 2010-05-20 20:18:35
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.05.20 21:02, Czarek pisze:

    > Znasz wymagania jakie należy spełnić aby oddać sprzęt w ciągu tych 10
    > dni? Kilkudniowe użytkowanie/testowanie np. laptopa nie wchodzi w grę.

    Owszem, jest możliwe. Z tym, że należy oddać towar w stanie oryginalnym,
    tj. nie wskazującym na użycie, poza otwartym opakowaniem oczywiście.
    To trudne w przypadku laptopów z preinstalką systemu. Zainstalowanie i
    spersonalizowanie systemu powoduje, że taki sprzęt nie nadaje się do
    zwrotu.
    Chyba że sklep nie robi problemu, ale to wtedy jego dobra wola.

    --
    Mar

  • 19. Data: 2010-05-20 20:36:17
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

> [...]
    > jak przez niego straci. Nie bierze też pod uwagę użytkownika, który jako
    > następny trafi na komputer z zainstalowanymi przez niego śmieciami.

    I wszyscy maja racje- i ci normalnie piszay, rzeczowo, jak i ci napastkliwcy,
    agresywni i zi bo zi, dla zasady.
    Ja pytam jedynie "czy sa takie sklepy?".
    Nie majac zamiaru nikomu niczego niszczyc chciałbym jedynie móc zobaczyc, czy
    to lub tamto mi odpowiada.
    Jesli sie tak nie da - bedzie mi po prostu trudniej dobrac cos dla siebie.
    Ale tragedii nie bedzie.

    Strachu S.

  • 20. Data: 2010-05-20 20:37:52
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-20 21:17, Piotr M pisze:

    > W małych sklepach to właśnie trudniej. Nieraz nawet nie chcą odpalić
    > takiego laptopa (np żeby sobie oglądnąć matrycę), bo podczas pierwszego
    > uruchamiania system się wstępnie konfiguruje i już laptop "nie jest nowy"

    Można dysk sformatować i będzie jak nieużywany.

    --
    animka