  • 1. Data: 2010-05-20 06:24:10
    Temat: Accelero S1 i Crossfire
    Od: zly <b...@N...fm>

    Witam,
    Kupiłem to chłodzenie, ale nie przemyślałem jednej rzeczy :) Mianowicie
    tego, że nie mam teraz możliwości połączyć radeona 4850 w CF :/
    To chłodzenie mam tylko na jednej karcie i jak jest na dole to teoretycznie
    jest ok, ale tylko teoretycznie, bo razem z wiatrakiem (które zresztą w
    domyślnych ustawieniach są zbędne, karta utrzymuje się bez wiatraków między
    405 a 65C! - domyślnie 60-100) blokuje mi dwa PCI, a jeden jest potrzebny.
    Więc siłą rzeczy wolałbym by było na górze.
    No i teraz pojawia się problem z tasiemkami. Znalazłem coś takiego do sli:
    http://www.arctic-cooling.com/pics/compatibility/SLI
    _Flex_Long1.jpg

    Czy ktoś wie gdzie można takie 12cm tasiemki kupić u nas? Najlepiej w
    Wawie?
    --
    marcin

  • 2. Data: 2010-05-20 14:13:30
    Temat: Re: Accelero S1 i Crossfire
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-05-20 08:24, zly pisze:
> [...]
    _Flex_Long1.jpg

    > Czy ktoś wie gdzie można takie 12cm tasiemki kupić u nas? Najlepiej w

    Przejdz sie po sklepach gdzie montuja komputery. Moze im zostalo z
    jakiegos montazu.