  • 1. Data: 2010-05-19 16:41:14
    Temat: 2003 server 32 na 64 [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    potrzebuje postawic server na windowsie. mam jeszcze pare licencji na
    2003 server 32, ale maszyna, na ktorej to ma byc zainstalowane jest
    64bitowa. na razie kupno nowej licencji nie wchodzi w rachube.
    czy warto instalowac system 32bity na sprzecie 64bity?
    predkosc swietlna tego systemu nie bedzie specjalnie wymagana, ale
    zastanawiam sie czy system nie bedzie mial jakis klopotow. czy moze
    jednak molestowac szefostwo o wyskubanie troche grosza na nowa
    licencje servera 64bity. <rs>

  • 2. Data: 2010-05-19 21:21:51
    Temat: Re: 2003 server 32 na 64 [cross]
    Od: "mbuniek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > zastanawiam sie czy system nie bedzie mial jakis klopotow. czy moze
    > jednak molestowac szefostwo o wyskubanie troche grosza na nowa

    jak nie bedzie tam rzeczy ktore musza miec powyzej 4 GB ram to moze byc 32
    bit

    Buniek

  • 3. Data: 2010-05-19 22:36:34
    Od: rs <n...@n...spam.pl>