    From: Czarek <c...@n...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputery z Castoramy
    Date: Thu, 20 May 2010 21:55:50 +0200

    W dniu 2010-05-20 21:48, qwerty napisał/a:
    > Jakiego nienaruszonego? Myślisz trochę? 99% laptopów konfiguruje się
    > przy pierwszym uruchomieniu, chcesz wgrać swoje oprogramowanie, wytrzeć
    > część klawiszy i potem zwrócić jako nieużywany? Jesteś śmieszny.

    Ciekawe gdyby to on trafił na takiego testowanego przez np. 3 osoby
    lapka to jak by zareagował?
    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    Klient nie postawi się na pozycji sprzedającego, bo każdego z nich uważa
    za kapitalistę, który już się tyle "nachapał", że nic mi się nie stanie
    jak przez niego straci. Nie bierze też pod uwagę użytkownika, który jako
    następny trafi na komputer z zainstalowanymi przez niego śmieciami.

    --
    Cz.