  • 1. Data: 2010-05-19 18:13:13
    Temat: Klawiatura i mysz bezprzewodowa - problemy z zakłóceniami
    Od: "n...@v...pl" <n...@x...vp.pl>

    Witam grupowiczów

    Od jakiegoś czasu mój zestaw Logitecha (ma około 6-7 lat) zaczął
    szwankować - myśle sobie - umiera. W końcu tyle latek wiernie służył i on ma
    do tego prawo. Zaczęło się od gubienia zasięgu. Mysza skakała, klawiatura
    przerywała itp. Wymieniałem baterie ale to nic nie pomagało. Za to
    zauważyłem, że w jednym miejscu na biurku wszystko działa prawidłowo. Myśle
    sobie - magia, jak nic innego:) Ale tak zacząłem rozglądać się za nowym
    zestawem, no i nabyłem Microsoftowego Wireless 3000. Podłączam nowy nabytek
    a tu zaskoczenie - jest dokładnie to samo. Komputerek jest w odległości
    około 1m, pod biurkiem. Pomiędzy nimi jest tylko sterta prasy i lampka.
    Klawiatuka jest przed monitorkiem. No i coś mi zakłóca współpracę tych
    urządzeń. Powoli moja cierpliwość kończy się a ja dalej nie mam bladego co
    to jest. Zaczynam podejrzewać monitor (NEC 2470wnx) ale tak się zastanawiam
    czy to możliwe? Czy monitor może zakłócić pracę klawiatury oraz myszy? Jeśli
    tak to jak sobie z tym poradzić? Ma ktoś jakiś pomysł lub spotkał się z
    podobnym problemem?

    Pozdrawiam
    J.

  • 2. Data: 2010-05-20 08:40:59
    Od: Marcin Wojciechowski <m...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 May 2010 20:13:13 +0200, "n...@v...pl" <n...@x...vp.pl>
    napisał(a):

    [...]
    >Komputerek jest w odległości
    >około 1m, pod biurkiem. Pomiędzy nimi jest tylko sterta prasy i lampka.
    >Klawiatuka jest przed monitorkiem. No i coś mi zakłóca współpracę tych
    >urządzeń.

    Wywal na próbę tą stertę prasy - nie ma tam wklejonych RFIDów?

  • 3. Data: 2010-05-20 08:44:59
    Od: "xantos" <t...@e...com.pl>

    > Od jakiegoś czasu mój zestaw Logitecha (ma około 6-7 lat) zaczął
    > szwankować - myśle sobie - umiera. W końcu tyle latek wiernie służył ...

    Witam.
    Czy przypadkiem w domu nie pojawił sie telefon stacjonarny bezprzewodowy ?
    Miałem taki przypadek.Pomogło przesuniecie odbiornika telefonu za betonową
    ścianę.

    Pozdraiwam.

  • 4. Data: 2010-05-20 08:49:28
    Od: "xantos" <t...@e...com.pl>

    zapomniałem dodać.
    Obecnie mam mysz bezprzewodową z "nanoodbiornikiem" takim malutkim
    odbiornikiem wkładanym w port USB .Od momentu zakupienia zacinał sie kursor
    .
    Kombinowałem ze wszystkim (wymiana płyty głównej ,pamieci ,dysków,systemu).
    Pomógł przedłużacz usb i odsunięcie odbiornika myszki od komputera(pudła).

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-05-20 11:30:49
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 20 May 2010 10:49:28 +0200, xantos napisał(a):

    > Kombinowałem ze wszystkim (wymiana płyty głównej ,pamieci ,dysków,systemu).
    > Pomógł przedłużacz usb i odsunięcie odbiornika myszki od komputera(pudła).

    U mnie może nie tyle zacina momentami, co mysz żyje własnym życiem. Mx1000
    z zestawem. I rzeczywiście, jak się odbiornik (zwykły) wepchnie
    bezpośrednio do kompa to wariuje, a jak przez ten ich stojaczek na kablu to
    jest ok.
    --
    marcin

  • 6. Data: 2010-05-20 15:02:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "n...@v...pl" <n...@x...vp.pl> napisał w wiadomości grup
    Ma ktoś jakiś pomysł lub spotkał się z
    > podobnym problemem?

    Zbadaj widmo częstotliwości odbiornika klawiatury/myszki.

  • 7. Data: 2010-05-20 16:13:32
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
    >Ma ktoś jakiś pomysł lub spotkał się z
    >Zbadaj widmo częstotliwości odbiornika klawiatury/myszki.

    Rze co?

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 8. Data: 2010-05-20 17:58:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@e...rdc
    .pl...
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
    >
    > Rze co?

    Każda komunikacja bezprzewodowa jest na określonej częstotliwości. Wystarczy
    sprawdzić/dowiedzieć się na jakiej i ustalić co innego nadaje na tej
    częstotliwości.

  • 9. Data: 2010-05-20 20:27:33
    Od: "n...@v...pl" <n...@x...vp.pl>

    > Użytkownik "n...@v...pl" <n...@x...vp.pl> napisał w wiadomości grup
    > Ma ktoś jakiś pomysł lub spotkał się z
    >
    > Zbadaj widmo częstotliwości odbiornika klawiatury/myszki.

    Zrobiłem inny myk - wetknąłem odbiornik w port USB w monitorze i jest
    duuuuużo lepiej aczkolwiek nie jest tak jak być powinno. Zaczynają mnie
    irytować te bezprzewodowe zestawy.

    BTW. Sterte gazet usunąłem - wpływu nie zaobserwowałem. Żaden telefon także
    nie pojawił się - ani u sąsiada (pytałem). Powoli zaczyna mi brakować
    pomysłów. Chyba skończy się tym, że zestaw bezprzewodowy komuś sprezentuje a
    sam przeprosze się z kabelkiem.

    Pozdr.
    J.

  • 10. Data: 2010-05-21 04:56:15
    Od: "xantos" <t...@e...com.pl>

    > Zrobiłem inny myk - wetknąłem odbiornik w port USB w monitorze i jest
    > duuuuużo lepiej aczkolwiek nie jest tak jak być powinno. Zaczynają mnie

    spróbuj przedłużacz usb ,u mnie dopiero to pomogło ,
    bo próbowałem tak jak piszesz powyżej i nic to nie Dualo.