  • 141. Data: 2010-05-30 00:00:27
    Temat: Re: Komputery z Castoramy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" htrvro$5ic$...@n...news.atman.pl

    : Po co dyskutujesz z chorym człowiekiem. On żyje w jednej wielkiej bajce przecież.
    : Tak trudno poszukać jego historii na google?

    Za życia Jana Pawła II synchronizowaliście się lepiej.
    Teraz zostaje Wam (Rycerze Jana Pawła II) tylko ,,szczekanie''. :)
    (albo raczej -- skowytanie)

    -=-

    Bajki mają morały. Ciekawe, jaki morał ma moja wielka bajka. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 142. Data: 2010-05-30 08:42:49
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-29 23:36, WiesłaW pisze:
    > Taa... A jak nie spodoba mi się mecz to zostanę piłkarzem w kadrze
    > narodowej, a jak Vista przestanie mi się podobać, to zostanę programistą
    > w Microsofcie, a może nawet Ballmera wygryzę, a jak żona przestanie mi
    > się podobać...
    > Tak się zastanawiam, czy Wy na pewno jesteście poważni?
    Jeżeli uważasz, że ktoś coś robi źle, to zrób to lepiej, a nie _tylko_
    krytykuj. Od krytykowania to zawsze mieliśmy dużo specjalistów.
    Najwięcej jest krytykujących ekipę rządzącą, prezydenta itd - spory
    procent tej grupy nie bierze nigdy udziału w jakichkolwiek wyborach :->

    Maciek

  • 143. Data: 2010-05-30 09:02:35
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "WiesłaW"
> [...]
    >narodowej, a jak Vista przestanie mi się podobać, to zostanę programistą
    >w Microsofcie, a może nawet Ballmera wygryzę, a jak żona przestanie mi

    Nie. Mylisz dwie rzeczy.
    Jedna to "coś mi się nie podoba". Druga to "wiem lepiej".
    Kolega, któremu proponujemy zdobywanie rynku należy do tej drugiej
    kategorii.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 144. Data: 2010-05-30 16:47:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciek" 4c022513$0$17104$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Najwięcej jest krytykujących ekipę rządzącą, prezydenta itd - spory
    > procent tej grupy nie bierze nigdy udziału w jakichkolwiek wyborach :->

    Mnie podoba się polityka premiera Tuska (bo z publicznych podatków opłacał
    reperację skutków huraganów i powodzi) i podobała się polityka prezydenta
    Kaczyńskiego (zwłaszcza jej ostatnie godziny) a jednak w wyborach nie
    biorę udziału od jakiegoś czasu. W najbliższych też wezmę udział poprzez
    zignorowanie tych wyborów, chyba żeby stał się cud i jakiś kandydat
    publicznie (jak niegdyś uczynił Benedykt XVI) uznał moje prawa do
    życia jako/za dobre. Na razie polscy ,,władcy'' trzęsą portkami na
    samą myśl o zatargu z duchowieństwem Jana Pawła II.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 145. Data: 2010-05-31 12:31:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Santana" htrli7$d2u$...@u...news.interia.pl

    > P.S. Mój nick może ci się nie podobać, ale napisz w dwóch słowach skąd wytrzasnąłeś
    swój kojarzący się od razu i bez wątpliwości z
    > pederastą :)

    Głodnemu chleb na myśli? Nic dziwnego -- Białystok ma logo ,,podobne'' do
    pedalskiego.
    Ale ja, choć jestem z Białegostoku, nie jestem pederastą. Trudno mi zgadnąć, dlaczego
    prezydent Truskolaski (notabene źle oceniany chyba przez wszystkie warstwy społeczne
    tego miasta) zdecydował się na takie logo -- kontrowersyjne.

    Prywatnie do podwładnych prezydenta -- nie zamierzam ujawniać nazwisk i okoliczności
    wygłaszania opinii, które pracy prezydenta nie schlebiają. :) Ponieważ jednak z tymi
    opiniami spotykam się co krok, jestem przekonany, iż prezydent nie uzna za konieczne
    dowodzenie moich słów. :) Co do krytyk wygłaszanych nie przez podwładnych -- cóż, :)
    chyba prezydent ma swoje uszy sprawne. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 146. Data: 2010-05-31 15:25:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr M" htlhv5$gad$...@m...internetia.pl

    > W naszych realiach to (i nie tylko) się zdarza. Bo mamy jeszcze za mało wymagający
    rynek. Dlatego nie rozumiem wszystkich
    > krytykantów, sprzeciwiających się co do możliwości kupowania, macania, używania i
    oddawania/wymieniania. To bardzo pożądana i dla
    > wszystkich opłacalna możliwość. Sedno jest w tym, aby sprzedawcy nie oferowali tych
    produktów jako nowych. Na rynkach
    > wysokorozwiniętych czegoś takiego nie ma, konkurencja by ich zjadła.

    Niech oferują jako macane, ale za 100% ceny nowego? :)
    Ciekawe, że ,,macane'' buty sprzedają się jak nowe,
    choć but jest (jakby to określić) bardziej osobisty
    niż osobisty (z definicji swej) komputer.

    IMO sprzedawca powinien dać możliwość pomacania; powinien
    poopowiadać; porównać z innymi, podobnymi komputerami;
    opowiedzieć o nadchodzących promocjach i nowych
    rozwiązaniach technicznych...

    I za to powinien brać wynagrodzenie, nie za sam fakt (namaszczany
    przez Ozorowskich i jemu podobnych kapłanów) ,,posiadania'' sklepu
    ,,w okolicy''. :)

    Co więcej -- w takim sklepie powinna być możliwość ,,pomacania''
    oprogramowania, tak aby kupiec nie kupował kota (być może
    rysiowatego) w worku. :)

    Używane komputery można by było taniej sprzedawać tym, którym
    nie przeszkadza, że do klawiatury już ktoś dotykał, a dysk już
    był zapisywany...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 147. Data: 2010-05-31 15:29:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciek" 4bfeeaa5$0$19160$6...@n...neostrada.pl

    > Działa, tylko że tam te komputery mogłyby być tańsze.
    > Część ceny każdego z nich stanowi właśnie możliwość
    > przetestowania i zwrotu.

    Największa część tracona jest w związku ze stratą
    atrakcyjności -- im starszy towar, tym niższa jego
    cena. Inne straty to koszt dzierżawy sklepu (nawet,
    jeśli jest to własny sklep -- można by go było
    komuś dzierżawić) koszt elektryczności itd...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 148. Data: 2010-05-31 15:30:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid" 4c0008de$0$17091$6...@n...neostrada.pl

    : Jeżdżę tymi drogami i nasze nie sięgają im do wód gruntowych :-)
    : Niestety to nie legendy, ale prawda.Nasze nowe drogi są gorsze od ich
    : starych dróg.

    Nic dziwnego -- ostatnio zanotowano podniesienie poziomu wód gruntowych. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 149. Data: 2010-05-31 16:32:40
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 30-05-2010 o 10:42 Maciek napisał na pl.comp.pecet:

    > Jeżeli uważasz, że ktoś coś robi źle, to zrób to lepiej, a nie _tylko_
    > krytykuj. Od krytykowania to zawsze mieliśmy dużo specjalistów.

    Ale ja nie dam rady sam naprawić wszelkiego zła! Nie rozumiem dlaczego
    miałbym siedzieć cicho?

    > Najwięcej jest krytykujących ekipę rządzącą, prezydenta itd - spory
    > procent tej grupy nie bierze nigdy udziału w jakichkolwiek wyborach :->

    Świetne porównanie :)
    To tak jakbym nic nie kupował (nie był klientem), a krytykował (choć
    również nie rozumiem dlaczego nie można w ten sposób zaprotestować np
    nie chodząc na wybory, czy nie kupując). Tylko że Wy - analogicznie -
    każecie mi zacząć rządzić lub nawet zostać prezydentem! :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 150. Data: 2010-05-31 17:08:14
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 30-05-2010 o 11:02 Mariusz Kruk napisał na pl.comp.pecet:

    > Nie. Mylisz dwie rzeczy.
    > Jedna to "coś mi się nie podoba". Druga to "wiem lepiej".
    > Kolega, któremu proponujemy zdobywanie rynku należy do tej drugiej
    > kategorii.

    Ale co "wiem lepiej"? Że polskie drogi jednak nie są lepsze od
    niemieckich? że w Polsce gorzej się zarabia niż w Ameryce (i nie
    tylko), dlatego polscy handlowcy próbują w swoich zarobkach dorównać
    innym, ale w cenach już nie? że sprzedawcy są niekompetentni,
    a klient jest najdroższy dopóki nie kupi towaru? Czy to, że jednak
    może nie do końca jest tak, że "nie da się" inaczej lub nie opłaca?

    Niższe ceny: Pamiętam jak trzej operatorzy komórkowi twierdzili, że
    nie da się obniżyć stawek pre-paid, aż znalazł się czwarty, który
    udowodnił, że jednak tak nie jest. Chyba nikt nie ma wątpliwości, że
    gdyby nie Play to nie byłoby 29 groszy?

    Żerowanie na niewiedzy klienta: Reklama porównawcza Play o tym,
    że klientowi przysługuje rozwiązanie umowy w związku ze zmianą
    regulaminu, skończyła się sprawą w sądzie, bynajmniej nie przegraną
    przez Play. Klienci nie potrafią sami zadbać o swój interes?

    Jeszcze większe korzyści: Ponieważ jak wiemy wielcy operatorzy
    komórkowi ledwo wiążą koniec z końcem:) trzeba było poszukać
    większych zysków. Padło na dystrybutorów i pośrednio końcowych
    sprzedawców kart pre-paid o ogromnych dochodach:) Sęk w tym, że oni
    nie mogli przerzucić obciętych marż na klienta, powyżej nominału
    karty, tak jak robią to w innych przypadkach i .. zabolało, ale
    o dziwo sprzedają dalej!.

    Wiem, wiem. W takim przypadku powinienem zostać szóstym operatorem
    i zawojować rynek:)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail