  • 131. Data: 2010-05-29 07:35:06
    Temat: Re: Komputery z Castoramy
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:htpg14$b2s$1@inews.gazeta.pl...

    > "Santana" htp05o$2i2$...@u...news.interia.pl

    > Pierdolisz to Ty (wedle swego nazewnictwa) swoją kobietę.
    > Ja piszę. Piszę w oparciu o fakty.

    1. Naucz się czytać
    2. Zmień leki
    3. Licz się ze słowami
    4. EOT
    Żegnam ozięble z domieszką ironii :)

  • 132. Data: 2010-05-29 17:26:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "januszek" s...@g...mierzwiak.com

    > Czy chodzi o flustracje jaka pojawia się, w sytuacji,
    > w której pragniesz czegoś na co Ciebie nie stać? ;)

    A nie o fluencję?

    frustracja ż I, DCMs. ~cji; lm D. ~cji (~cyj)

    <<stan przykrego napięcia emocjonalnego występujący
    u kogoś na skutek niemożności zaspokojenia jakiejś
    potrzeby, osiągnięcia celu, prowadzący do różnych
    form dezorganizacji funkcji psychicznych i organicznych>

    Coś doprowadza kogoś do frustracji.
    Być w stanie ostrej, głębokiej frustracji.

    łac.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 133. Data: 2010-05-29 17:29:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Santana" htqg3d$t6v$...@u...news.interia.pl

    > 1. Naucz się czytać

    W języku czerpanym z rynsztoka? Po co mi ta umiejętność?
    Nie jestem wszak poliglitą. :)

    > 2. Zmień leki

    Na jakie? Witaminy (B i PP) dobrze mi robią. Podobnie z Telfexo.

    > 3. Licz się ze słowami

    Umiesz liczyć -- licz na siebie. :)

    > 4. EOT

    > Żegnam ozięble z domieszką ironii :)

    Żegnaj. :) (co mi po żegnaniach rynsztokowca?)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 134. Data: 2010-05-29 17:33:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "januszek" s...@g...mierzwiak.com

    > Czy powyższe możesz mi przetłumaczyć na język polski?

    Raczej nie -- jak przetłumaczyć z polskiego na polski?

    > Pytanie było
    > proste: dlaczego przestałeś handlować?

    Gdzie było to pytanie?

    Dlaczego? Bo miałem lepsze źródła zarobku.
    (może nie tyle lepsze, co inne, a zwykle taka
    nowość jest ciekawsza od tego, co się robiło)
    Lepszym pytaniem jest -- dlaczego nie mogłem
    wrócić (zgodnie z umową) do pracy na uczelni?

    I jakie to niewrócenie pociągnęło konsekwencje?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 135. Data: 2010-05-29 17:39:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "januszek" s...@g...mierzwiak.com

    > Bzura bo sam to sobie robisz.

    Taka bzdura, że pominąłeś wyraźnie napisane słowo **zwykle**,
    bez którego rzeczywiście moja wypowiedź staje się rozspójniona.

    Nie wiem, co jest akurat w tym sklepie, ale zwykle w takich sklepach jest mleko i
    chleb.
    Nie wiem, co jest teraz w TV, ale zwykle o tej porze w jedynce jest dziennik.
    Nie wiem, co jest tej przyczyną tragedii, ale zwykle przyczyną tragedii jest
    ludzka głupota.

    Nie wiem, co wpływa na ceny, ale mogę się spodziewać czegoś na podstawie mojej wiedzy
    czerpanej z innych miejsc.

    Przypuszczam coś, wnioskuję coś na podstawie czegoś.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 136. Data: 2010-05-29 18:14:29
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:htrj7k$jhr$2@inews.gazeta.pl...

    > "Santana" htqg3d$t6v$...@u...news.interia.pl

    > W języku czerpanym z rynsztoka? Po co mi ta umiejętność?
    > Nie jestem wszak poliglitą. :)

    Sam używasz języka rodem z rynsztoka a zarzucasz to innym. Bez komentarza.
    Kto to jest "poliglita"? Czepiasz się innych o literówki a sam robisz to
    samo. Może rączka drży i niełatwo trafić w odpowiedni klawisz. Delirium?

    > Na jakie? Witaminy (B i PP) dobrze mi robią. Podobnie z Telfexo.

    Miałem cięższy kaliber na myśli :) Psychicznych nie leczy się witaminami :)

    > Umiesz liczyć -- licz na siebie. :)

    Nie zrozumiałeś? Trudno się dziwić, na zbyt lotnego nie wygladasz. Napisze
    więc wprost. Jak nie masz argumentów, nie atakuj moich bliskich bo to
    świadczy o skrajnym chamstwie. I może się dla ciebie bardzo nieciekawie
    skończyć.

    > Żegnaj. :) (co mi po żegnaniach rynsztokowca?)

    Rzekła internetowa mendowesz i zbladła :)

    P.S. Mój nick może ci się nie podobać, ale napisz w dwóch słowach skąd
    wytrzasnąłeś swój kojarzący się od razu i bez wątpliwości z pederastą :)
    P.S. Masz problem, pisz na priv. Chętnie się spotkam i wyjaśnie face to face
    wszelkie wątpliwości. Ta grupa ma inną tematyke niż dyskusje z prymitywem
    twojego pokroju.

  • 137. Data: 2010-05-29 19:51:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Santana" htrli7$d2u$...@u...news.interia.pl

> [...]
    wprost. Jak nie masz argumentów, nie atakuj moich
    > bliskich bo to świadczy o skrajnym chamstwie. I może się dla ciebie bardzo

    Co racja to racja -- nie ciekawi mnie, z kim rąbie się Twoja żona w Anglii. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 138. Data: 2010-05-29 20:16:53
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:htrr8t$jck$1@inews.gazeta.pl...

    > "Santana" htrli7$d2u$...@u...news.interia.pl

    > Co racja to racja -- nie ciekawi mnie, z kim rąbie się Twoja żona w
    > Anglii. :)

    Zgadnij kim ty jesteś skoro twoja matka rąbała się z wszystkimi bez wyjątku
    :) Ułatwie ci ten trudny proces myślowy :) Jesteś zwykłym, pospolitym
    skurwysynem :)

  • 139. Data: 2010-05-29 20:43:47
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-29 22:16, Santana pisze:
    [...]

    Po co dyskutujesz z chorym człowiekiem. On żyje w jednej wielkiej bajce
    przecież.
    Tak trudno poszukać jego historii na google?

    --
    animka

  • 140. Data: 2010-05-29 21:36:18
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 28-05-2010 o 12:07 Maciek napisał na pl.comp.pecet:

    Dnia 28-05-2010 o 13:39 Mariusz Kruk napisał na pl.comp.pecet:

    > Mam dokładnie taką samą propozycję. To co się teraz dzieje, to zapewne
    > zmowa spekulantów, ale przecież wystarczy szybko wejść na rynek i
    > załatwić ich niskimi cenami :->

    Taa... A jak nie spodoba mi się mecz to zostanę piłkarzem w kadrze
    narodowej, a jak Vista przestanie mi się podobać, to zostanę programistą
    w Microsofcie, a może nawet Ballmera wygryzę, a jak żona przestanie mi
    się podobać...
    Tak się zastanawiam, czy Wy na pewno jesteście poważni?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail