  • 121. Data: 2010-05-28 18:39:44
    Temat: Re: Komputery z Castoramy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur(m)" htl2nn$2hl2$...@s...tu.kielce.pl

    > Sorry, nie mogłem się powstrzymać.
    > Oczyma wyobraźni widziałem te parę kompani wojska na usługach sklepu.

    A nie batalionów? Raczej kompania (czy szwadron) wchodzi
    w skład batalionu, nie bezpośrednio pułku. Parę kompanii
    to raczej nie pułk, lecz dopiero batalion. Oczywiście
    kompania może wejść w skład pułku i bezpośrednio.

    Ale w tej sprawie przyznaję Ci oczywiście rację -- to są półki, nie pułki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 122. Data: 2010-05-28 19:55:19
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-28 20:18, Dawid pisze:
    > Popieram Wiesława i o rany ale pie......
    To popieraj i dalej się oburzaj, że te ceny w USA takie niskie, bo u nas
    wstrętni spekulanci marże mają bandyckie :-D

    > Jeżdżę tymi drogami i nasze nie sięgają im do wód gruntowych :-)
    > Niestety to nie legendy, ale prawda.Nasze nowe drogi są gorsze od ich
    > starych dróg.
    Jasne. I wszystkie takie mają.

    Maciek

  • 123. Data: 2010-05-28 22:19:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Santana" htp05o$2i2$...@u...news.interia.pl

    > Masz jakiś przykład czy pierdzielisz tak jak ci lokalny gensek podpowiada ?

    Pierdolisz to Ty (wedle swego nazewnictwa) swoją kobietę.
    Ja piszę. Piszę w oparciu o fakty.

    Ja, korzystając z ,,dobroci'' Kościoła wydawałem w roku 2000 dziennie
    jeden tysiąc złotych, podczas gdy wielu zarabiało tyle w ciągu jednego
    miesiąca. A był to początek początku ,,współpracy''. W 2001 roku zarobki
    były na poziomie 10 tysięcy złotych dziennie. Docelowo oczywiście zarobki
    miały być większe. Znacznie większe, czyli nie tysiąc, nie 10 tysięcy, ale
    kilkadziesiąt tysięcy złotych dziennie po odliczeniu wszelkich kosztów,
    w tym podatków, poza ,,kosztami kościelnymi''. :)

    A teraz wracaj do rynsztoka, gdzie człowiek nie pisze czegoś,
    ale coś pierdoli. Najlepiej uczynisz, jeśli pojedziesz do Anglii,
    gdzie będziesz kiblował wraz ze swoja nową ;) żoną, która porzucając
    w Polsce swoje dzieci i swojego męża, wyjedzie stąd, aby zarabiać na
    chleb, czyli po to, aby pierdolić się z Tobą. :)

    Tam, w Anglii, docenią Twój pseudonim -- jakże oryginalny!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 124. Data: 2010-05-28 22:27:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciek" 4bff95d6$0$17096$6...@n...neostrada.pl

    > Mam dokładnie taką samą propozycję. To co się teraz dzieje, to zapewne
    > zmowa spekulantów, ale przecież wystarczy szybko wejść na rynek i
    > załatwić ich niskimi cenami :->

    Tak właśnie uczyniły niektóre sklepy ,,wielkopowierzchniowe''.
    Wielu sprzedawców kupowało koszulę za 5 złotych, aby sprzedać
    ją za 300 złotych (być może dopiero po miesiącu lub nawet po
    roku -- stąd mieszanina wzorów z różnych lat w takich sklepach)
    zaś inny ktoś kupował koszule po 5 złotych i sprzedawał je taniej
    niż konkurenci, co doprowadziło do tego, iż teraz można kupować
    koszule w detalu po 5 złotych za sztukę -- niska marża nakłoniła
    też do obniżania cen zakupu w hurcie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 125. Data: 2010-05-28 22:44:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WiesłaW" op.vdezt9ns35rodc@wiesiek-pc

    > To pochwal się co robisz. Na pewno da się skrytykować ;)

    : Ooo, aż taki wylewny nie jestem, ale klientem, czy konsumentem
    : bywam bardzo często :) Jestem w stanie zrozumieć sprzedawców,
    : że bronią swoich interesów, ale klientów którzy nie bronią
    : swoich nie rozumiem.

    Jedyną obroną klienta w Polsce jest obecnie omijanie złych sprzedawców.
    Umiejętność eliminowania przed czasem (poniekąd wróżenie czy opieranie
    się na symptomach ujawniających się przed dokonaniem transakcji) jest
    mile widziana. Do najczęściej występujących objawów wczesnych należą:

    -- chamstwo sprzedawcy (Santana odpada jako sprzedawca)

    -- słaba znajomość rzeczy (zwykle sprzedawcy niewiele
    potrafią powiedzieć o tym, co sprzedają, ale wśród
    nich są i tacy, którzy plotą tak zwane trzy po trzy
    oraz tacy, którzy niewiedzy swej nie ukrywają)

    -- lekceważący stosunek sprzedawcy do klienta

    -- lekceważący stosunek sprzedawcy do prawa
    (zazwyczaj takie osoby udają nadmierną troskę o przestrzeganie prawa)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 126. Data: 2010-05-28 22:51:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Santana" htotfi$uga$...@u...news.interia.pl

    > Mam wrażenie że pomyliłeś grupy.

    Więc zgłoś się z tym problemem do lekarzy od wrażeń.
    (nie wiem, kto leczy niepoprawne wrażenia -- może
    zacznij od lekarza rodzinnego, który być może
    odpowiednio pokieruje leczeniem)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 127. Data: 2010-05-28 22:53:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WiesłaW" op.vde4tbvz35rodc@wiesiek-pc

    : Wytłumacz więc dlaczego w ostatnim czasie tak podrożał sprzęt
    : komputerowy? Może przez dolara, ale to by znaczyło, że ten towar
    : schodzi na bieżąco, ma niebywały popyt, a niska sprzedaż to bajki.

    Moim zdaniem ten sprzęt nie drożeje, ale tanieje zbyt wolno.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 128. Data: 2010-05-29 06:29:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    WiesłaW napisał(a):

    > Wyrażam tylko swoje niezadowolenie z powodu niesatysfakcjonujących
    > mnie cen (szczególnie elektroniki użytkowej) na naszym rynku.

    Czy chodzi o flustracje jaka pojawia się, w sytuacji, w której pragniesz
    czegoś na co Ciebie nie stać? ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 129. Data: 2010-05-29 06:33:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > jakieś 2 tysiące złotych miesięcznie ,,na rękę'') zarabia w Polsce w
    > jeden rok tyle, ile można w ten sposób zarobić w jeden miesiąc,
    > pracując (przede wszystkim myśląc -- to nie męczy) na tak zwanym
    > luzie, nie gryząc się z nikim, nie zabiegając niepotrzebnie o
    > sprzedaż, nie wyrywając innym, nie nakręcając sprzedaży w sposób
    > sztuczny, sprzedając to, co jest akurat kupującym potrzebne... Przy
    > większym zaangażowaniu (niż życie na luzie) można zarobić oczywiście
    > znacznie więcej, ale po co? -- czy nie lepiej odstąpić innym nieco z
    > tego zarobku, zamiast brać na swoja głowę zbyt wiele?

    Czy powyższe możesz mi przetłumaczyć na język polski? Pytanie było
    proste: dlaczego przestałeś handlować?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 130. Data: 2010-05-29 06:40:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    > Mowa czerpana wprost z sowieckich praktyk. (zastraszanie, na dodatek
    > denne!!! -- bo i kogo lub czego miałbym się bać?)

    Cienki Bolek z kolegi.

    > Innymi słowy -- kłamiesz i wykrzywiasz moją wypowiedź.

    Bzura bo sam to sobie robisz.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...