  • 101. Data: 2010-05-28 10:04:55
    Temat: Re: Komputery z Castoramy
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-28 11:45, WiesłaW pisze:
    > Pewnie, że mija się z celem. Tak samo jak porównywanie polskich
    > ulic i niemieckich. Najlepiej ubolewać, że u nas nic się nie
    > opłaca i szukać jakichś wyimaginowanych przeszkód. Chyba nawet
    > jeść się nie opłaca, bo i tak gó**o z tego.
    Rany! Następny "mondry". Tłumaczę przecież, że forma porównywania jest
    niewłaściwa. Jeśli porównywać ceny, to trzeba wziąć pod uwagę wielkość
    rynku, podatki i inne obciążenia nakładane przez państwo, inne ceny
    wpływające na cenę (np. ceny paliw, również mocno przez państwo obłożone
    akcyzami, podatkami itd) i masę innych rzeczy. Doszukiwanie się w
    wysokich cenach tylko i wyłącznie winy spekulantów, kułaków i innych
    wrogów ludu zalatuje mi starą, dobrą bolszewicką szkołą. A po tych
    niemieckich doskonałych ulicach to się może najpierw przejedź, żebyś
    potem legend nie powtarzał.

    Maciek

  • 102. Data: 2010-05-28 10:07:10
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-28 11:59, Santana pisze:
    > Nie wiem na co czekasz. Wejdź na rynek z niskimi cenami i napewno go
    > zawojujesz. Przy tym całym dziadostwie i bandyckich marżach zostaniesz
    > milionerem w pół roku :)
    Mam dokładnie taką samą propozycję. To co się teraz dzieje, to zapewne
    zmowa spekulantów, ale przecież wystarczy szybko wejść na rynek i
    załatwić ich niskimi cenami :->

    Maciek

  • 103. Data: 2010-05-28 11:07:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    WiesłaW napisał(a):

    > No pewnie, a na Słowacji powinno być sześć razy drożej niż u nas :)

    Myslisz, ze z punktu widzenia producenta laptopow Polska i Slowacja to
    sa rozne rynki? ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 104. Data: 2010-05-28 11:36:09
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 28-05-2010 o 11:59 Santana napisał na pl.comp.pecet:

    > Nie wiem na co czekasz. Wejdź na rynek z niskimi cenami i napewno go
    > zawojujesz. Przy tym całym dziadostwie i bandyckich marżach zostaniesz
    > milionerem w pół roku :)

    Może w przeciwieństwie co do niektórych staram się robić to co
    potrafię?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 105. Data: 2010-05-28 11:39:04
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "WiesłaW"
    >Może w przeciwieństwie co do niektórych staram się robić to co
    >potrafię?

    Ale przecież zdobycie umiejętności w tym zakresie musi być strasznie
    opłacalne wziąwszy pod uwagę możliwość podbicia taaaaaakiego rynku.

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 106. Data: 2010-05-28 11:40:06
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "WiesłaW" <n...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > milionerem w pół roku :)

    Może w przeciwieństwie co do niektórych staram się robić to co

    To pochwal się co robisz. Na pewno da się skrytykować ;)

  • 107. Data: 2010-05-28 12:04:47
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 28-05-2010 o 13:40 Santana napisał na pl.comp.pecet:

    > To pochwal się co robisz. Na pewno da się skrytykować ;)

    Ooo, aż taki wylewny nie jestem, ale klientem, czy konsumentem
    bywam bardzo często :) Jestem w stanie zrozumieć sprzedawców,
    że bronią swoich interesów, ale klientów którzy nie bronią
    swoich nie rozumiem.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 108. Data: 2010-05-28 12:27:57
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]

    bywam bardzo często :) Jestem w stanie zrozumieć sprzedawców,
    że bronią swoich interesów, ale klientów którzy nie bronią

    Własnie takiej odpowiedzi się spodziewałem :) Ja moge krytykowac na oślep
    ale ode mnie wara :)

  • 109. Data: 2010-05-28 13:01:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Santana napisał(a):

    [...]

    > Własnie takiej odpowiedzi się spodziewałem :) Ja moge krytykowac na oślep
    > ale ode mnie wara :)

    Zgadzam się z powyższym ;) Przy okazji apeluję o zaznaczanie cytatów.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 110. Data: 2010-05-28 13:15:29
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "januszek"
    >Przy okazji apeluję o zaznaczanie cytatów.

    Przedpiśca używa OE, który nie radzi sobie z cytowaniem QP.
    OE-Quotefix powinien pomóc (przedpiścy).

    --
    \ K...@e...eu.org /