  • 31. Data: 2014-02-22 13:44:24
    Temat: Re: Komórka Windows Phone 8
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Feb 2014 17:55:08 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Sam używam nawigacji wbudowanej w iOS z Apple i jestem zadowolony.
    > Czy w innych systemach naprawdę nie ma natywnych map/nawigacji???

    No widzisz - nokia probowala, nawet z rozmachem, skonczylo sie jak sie
    skonczylo.

    Apple ... a pamietasz od kiedy masz te natywna nawigacje ?
    I jak ja chwalono na poczatku - i w USA, i w Polsce.
    "Laska bacci" juz poprawiono ?

    Jest google ze swoja, w androidach wspomagana.

    No i jest masa innych nawigacji, nienatywnych, platnych lub nie, na
    rozne platformy.

    J.

  • 32. Data: 2014-02-22 13:51:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Feb 2014 22:58:39 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>
    >
    > Wręcz przeciwnie. Oba przyciągają :-)

    Dziekuje, Windows 8 widzialem na pececie i wole omijac szeroko :-)

    Wiem ze to calkiem co innego, ale niesmak pozostaje :-)

    > Windows oznacza możliwość programowania w C#

    Nie ma juz C# na inne platformy ?

    > 8 oznacza potencjalne wsparcie SPP

    Ja tam nie wiem, ale Trekbuddy na wielu telefonach laczy sie z GPS ...
    przez SPP zapewne.

    > Mówiąc szczerze mam w to w 4, ale człowiek, któremu były potrzebne
    > pozytywnie ocenił to o tym napisałem.

    Czyli wolisz wybrac firme X, z powodu map, ktorych kompletnie nie
    potrzebujesz :-)

    > Nokia publikuje informacje developerskie na swojej witrynie a HTC nie i nie
    > potrafi odpowiedzieć na dość podstawowe pytanie (pozdrawiam support :-)

    Bo HTC nie ma ambicji zachecac do rozwijania oprogramowania na swoje
    telefony. I slusznie, bo przeciez to zadanie tworcy systemu.

    Nokia tez nie powinna w przypadku WP ... no ale Nokia to juz MS ...

    J.

  • 33. Data: 2014-02-22 13:53:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Feb 2014 22:21:06 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "Trybun" 53031dd5$0$2362$6...@n...neostrada.pl
    >
    > Nokia przewędrowywuje ;) na Androida. :)

    Watpie. Przeciez MS nie bedzie wspieral konkurencji.

    Albo jakis stary projekt wypchniety sila rozpedu, albo trzymaja w
    rezerwie, gdyby sie WP klientom nie spodobal, albo ... maja ochote
    sprzedac Nokie ?

    J.

  • 34. Data: 2014-02-22 14:00:41
    Temat: Re: Kom Windows Phone 8
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Feb 2014 19:27:37 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Powiedzmy sobie szczerze - Polska to nie jest dobry kraj do demonstracji
    > jakości map. Weź pod uwagę, że oprócz danych co się zmieni, trzeba jeszcze

    Czyli swietny kraj ?
    Powiedzmy sobie szczerze - drogi w krajach trzeciego swiata moga byc
    traktowane po macoszemu, bo to nie one przynosza wiekszosc zysku.

    > przewidzieć, jakie ważne doraźne cele będą mieć politycy, żeby to w
    > odpowiednim miejscu włączyć. A trzeba jeszcze dany odcinek przejechać, żeby
    > mieć tracka.

    Inne firmy jakos sobie radza. A przeciez drogi nie powstaja w dwa
    tygodnie, tylko raczej w 2-3 lata. Mozna miec przygotowane.
    Ba, moglyby sie nawet samoczynnie aktywowac w przewidzianym czasie
    otwarcia, ale, pomijajac obsuwy, na tym raczej nikomu nie zalezy.

    > W normalnym świecie dużo ważniejsza jest kategoryzacja dróg

    W normalnym swiecie raczej nie ma tego problemu.

    > Po raz kolejny - masz WP na C6? Respect...

    Poraz kolejny - a g* mnie to obchodzi, stracilem szacunek dla calej
    firmy :-P

    > I jeszcze raz po raz kolejny - to nie mapy są problemem w tym systemie

    Ale reklamowali ze mapy ma, a w praktyce sa bezuzyteczne, wiec uznaje
    ze klamia z tymi mapami.

    J.

  • 35. Data: 2014-02-22 14:03:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 13:44:24 +0100, J.F. napisał(a):

    > Apple ... a pamietasz od kiedy masz te natywna nawigacje ?
    > I jak ja chwalono na poczatku - i w USA, i w Polsce.
    > "Laska bacci" juz poprawiono ?

    Apple i nawigacja.. pierwszy model w ogóle nie miał GPS, tylko lokalizację
    po sieciach Wifi od Google, drugi i trzeci miały taką, że TomTom musiał
    produkowac uchwyt z własnym odbiornikiem, bo inaczej nie dało się
    nawigować. Nawet czwórka miewała problemy z prawidłowym odbiorem, bo co
    prawda odbiornik był już przyzwoity, za to antena, hm.. kupertyńska.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 36. Data: 2014-02-22 14:13:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 14:00:41 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale reklamowali ze mapy ma, a w praktyce sa bezuzyteczne, wiec uznaje
    > ze klamia z tymi mapami.

    Nie, nie kłamią.

  • 37. Data: 2014-02-22 14:14:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 13:53:54 +0100, J.F. napisał(a):

    > Watpie. Przeciez MS nie bedzie wspieral konkurencji.

    Wpisz sobie Nokia Normandy w google..

  • 38. Data: 2014-02-22 14:20:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 13:14:57 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Wpisz sobie Nokia Normandy w google..

    I myslisz ze projekt bedzie sie rozwijal ?
    I beda nastepne modele ?

    J.

  • 39. Data: 2014-02-22 14:21:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 13:13:57 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Nie, nie kłamią.

    Ok, to jest twoje zdanie, ja juz wymagam dokladnej prezentacji, w
    ciemno nie kupie. Klienta stracic latwo :-)

    J.

  • 40. Data: 2014-02-22 14:50:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 21 Feb 2014 17:55:08 -0600 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > Sam używam nawigacji wbudowanej w iOS z Apple i jestem zadowolony. Czy w
    > innych systemach naprawdę nie ma natywnych map/nawigacji???

    mówisz o tym badziewiu co kieruje 4 piętra w dół na węźle autostrady?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?