  • 1. Data: 2014-02-17 19:23:56
    Temat: Czy Adblock Plus działa w ogóle?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Zainstalowałem na Nexusie 5 program:
    https://adblockplus.org/

    Skonfigurowałem proxy jako localhost z portem 2020 - tak jak program
    sobie życzył.

    W ustawieniach mam filtrowanie włączone. W ustawieniach zaawansowanych
    jest coś dziwnego. Mianowicie na samym początku mam przełącznik Proxy
    On/Off. Podświetlony jest na niebiesko ON choć nie wiem czy to znaczy,
    że należy kliknąć aby było "ON" czy też jest już ustawiona pozycja "ON".
    W obu pozycjach tego przełącznika opis opcji jest:

    "Proxy Adblock jest wyłączony."

    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7VTlzSWd
    3dW5NUnc/edit?usp=sharing

    Rysunek pewnie nie wyświetli się ale można go pobrać strzałeczką w dół i
    zobaczyć lokalnie. Niestety dysk Google, chyba jak każda aplikacja tej
    firmy, ma poważne niedociągnięcia :-( Może w międzyczasie to poprawią.

    Co jeszcze bardziej ciekawe: klikam informacje o konfiguracji programu,
    otwiera się okno dialogowe:

    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7Unk3cHB
    rNUdhZ0k/edit?usp=sharing

    Aplikacja widzi ustawienia proxy jako null???

    Marek

  • 2. Data: 2014-02-18 11:01:54
    Temat: Re: Czy Adblock Plus działa w ogóle?
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl>

    W dniu 2014-02-17 19:23, Marek pisze:
    > Witam,
    >
    > Zainstalowałem na Nexusie 5 program:
    > https://adblockplus.org/

    AdblockPlus juz jakis czas temu zostal mocno ograniczony przez google.
    Gdzies czytalem wypowiedz autora, ze na najnowszych androidach jego
    dzialanie jest nieprawidlowe. Jedynie co chyba jeszcze jakos dziala to
    Adaway, ale to wymaga root'a.

    Niestety niektorych programow w wersji platnej nie ma i jest sie skazany
    na rootowanie, jak nie chcesz, aby ci reklamy zasmiecaly widok.

    Co do reklam w przegladarce, to dziala kombinacja Firefox+Adblock.
    Chrome'a nie uzywam i zaluje ze Dolphin nie ma mechanizmu blokujacego
    reklamy na stronach.

    --
    regards
    Salata

  • 3. Data: 2014-02-18 19:36:53
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-18 11:01, Salata pisze:

    > Niestety niektorych programow w wersji platnej nie ma i jest sie skazany
    > na rootowanie, jak nie chcesz, aby ci reklamy zasmiecaly widok.

    Na tym mi zależało. Jednakże rootowanie nie wchodzi w grę bo gwarancję
    stracę :-( Zresztą boję się ingerować tak głęboko bo mogę coś zepsuć
    nawet bez względu na fakt gwarancji.

    > Co do reklam w przegladarce, to dziala kombinacja Firefox+Adblock.

    Nie, przeglądarka to inna sprawa. Tam reklamy mogą sobie śmigać.

    Marek

  • 4. Data: 2014-02-19 08:55:47
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Marek nabazgrał(a):

    > Na tym mi zależało. Jednakże rootowanie nie wchodzi w grę bo gwarancję
    > stracę :-( Zresztą boję się ingerować tak głęboko bo mogę coś zepsuć nawet
    > bez względu na fakt gwarancji.

    Bez root-a nic nie zdziałasz wiec nie zaśmiecaj sobie dodatkowo systemu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-02-19 21:13:25
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-19 08:55, Chris pisze:

    > Bez root-a nic nie zdziałasz wiec nie zaśmiecaj sobie dodatkowo systemu.

    Ok, taką więc drogę obiorę...

    Marek

  • 6. Data: 2014-02-24 09:34:51
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Marek nabazgrał(a):

    > Ok, taką więc drogę obiorę...

    Jak będziesz szukał to sprawdone i polecane:

    Adfree
    http://forum.xda-developers.com/nexus-4/themes-apps/
    adfree-android-version-t2350984

    albo Adaway choć tego nie testowałem