  • 1. Data: 2014-02-17 11:24:20
    Temat: Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    W tej chwili mam Plan Bez Ograniczen w Orange.
    Place 79 pln (umowa na 12 mies.) i moge rozmawiac bez ograniczen na komorki
    w PL, Kanadzie i USA oraz na stacjonarne w Polsce oraz Unii Europejskiej,
    Kanadzie i US.
    Czy jest jakas lepsza alternatywa dla tego abonementu? To samo za mniej?
    Albo wiecej za ta kwote?
    Czy jakosc w Nju Mobile jest ok? Rozwazam ten abonament aby rozmawiac bez
    ograniczen w Polsce za 29 pln.
    Moze Orange ma jakis stacjonarny abonament tanszy?
    Zalezy mi na rozmowach stacjonarnych z Polska, Kanada, USA, Anglia i na
    komorki w Polsce.

  • 2. Data: 2014-02-17 15:24:45
    Temat: Re: Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Zalezy mi na rozmowach stacjonarnych z Polska, Kanada, USA, Anglia i na
    > komorki w Polsce.

    To sobie załóż voipa i masz za rozmowy ze stacjonarnymi na świecie za
    grosze. Np. ok. USA 5 gr/min.

  • 3. Data: 2014-02-17 16:06:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-17 11:24, Sawesk pisze:
    > W tej chwili mam Plan Bez Ograniczen w Orange.
    > Place 79 pln (umowa na 12 mies.)

    Co Ci proponuje Orange?
    Też niedługo kończy mi się taka umowa i się zastanawiam co dalej :-)

  • 4. Data: 2014-02-18 11:21:33
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    jest jakis tanszy abonament (59 albo 69 pln) ale nie a w nim
    nieograniczonych rozmow na komorki w PL.

  • 5. Data: 2014-02-20 05:52:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sawesk" <b...@w...pl> wrote in message
    > W tej chwili mam Plan Bez Ograniczen w Orange.
    > Place 79 pln (umowa na 12 mies.) i moge rozmawiac bez ograniczen na
    > komorki w PL, Kanadzie i USA oraz na stacjonarne w Polsce oraz Unii
    > Europejskiej, Kanadzie i US.

    Ile w tym planie masz internetu i smsów?

  • 6. Data: 2014-02-20 12:27:05
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    > Ile w tym planie masz internetu i smsów?

    to jest telefon stacjonarny. Nie komorka.

  • 7. Data: 2014-02-20 19:43:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > to jest telefon stacjonarny. Nie komorka.

    I pracuje w technologii GSM, jak by nazwa grupy dyskusyjnej
    mogła wskazywać??? :-)

  • 8. Data: 2014-02-23 22:30:25
    Od: karraso <xxxxxx>

    W dniu 2014-02-20 19:43, Pszemol pisze:
    > "Sawesk" <b...@w...pl> wrote in message

    > I pracuje w technologii GSM, jak by nazwa grupy dyskusyjnej
    > mogła wskazywać??? :-)
    Orange posiada taką usługę GSM która odpowiada funkcjonalności fixa, tzn
    abonent GSM przypisany jest tylko do 1 LAC/CELL ID/.
    Pzdr

  • 9. Data: 2014-02-26 18:56:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-18 11:21, Sawesk pisze:
    > jest jakis tanszy abonament (59 albo 69 pln) ale nie a w nim
    > nieograniczonych rozmow na komorki w PL.

    Ładna pani właśnie zadzwoniła z propozycją przedłużenia umowy (bez
    limitów do wszystkich) za 79 zł. na 18 miesięcy. Czyli to samo co 18
    mies. temu :-)
    Wyśmiałem ją choć coś biadoliła że konkurencja ma gorsze warunki,
    obwarowania i nie będę miał taniej za absolutnie no limit.
    Czegoś nie wiem? Kilka miesięcy temu jak się interesowałem to coś
    takiego w pleju wychodziło poniżej 40 zł.
    Jakieś haczyki? :-)

  • 10. Data: 2014-02-26 19:15:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "z" <...@...pl>

    > Ładna pani właśnie zadzwoniła z propozycją przedłużenia umowy (bez limitów
    > do wszystkich) za 79 zł. na 18 miesięcy.

    Wideorozmowa ?