  • 1. Data: 2014-02-17 20:18:03
    Temat: Gigantyczne transfery
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Czy jest możliwe aby jakaś aplikacja zżerała ok 1GB transferu dziennie
    nie identyfikując się przy tym? W statystykach telefonu jest informacja,
    że System Android ten transfer powoduje.

    Marek

  • 2. Data: 2014-02-17 20:19:46
    Temat: Re: Gigantyczne transfery
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > nie identyfikując się przy tym? W statystykach telefonu jest informacja,
    > że System Android ten transfer powoduje.

    Google pobralo wszystkie Twoje fotki? :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 3. Data: 2014-02-17 20:29:15
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-17 20:19, mr misio pisze:

    > Google pobralo wszystkie Twoje fotki? :D

    A wcale nie :-) Ten telefon (LG Swift G) jest prawie pusty. Nawet ma
    powyłączane wszelkie integracje z Google oraz niechciane aplikacje
    standardowe. Działa niezależnie. Ponadto Gdyby Google coś pobierały to
    jako konkretna aplikacja: dysk, galeria albo cokolwiek innego, ale nie
    system.

    Marek

  • 4. Data: 2014-02-18 09:51:03
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-17 20:18, Marek pisze:
> [...]
    > nie identyfikując się przy tym? W statystykach telefonu jest
    > informacja, że System Android ten transfer powoduje.

    Chyba najprościej by było zainstalować jakiś program do diagnostyki
    połączenia z netem, i w nim zobaczyć co ma taki apetyt na netowy transfer.

  • 5. Data: 2014-02-18 19:33:55
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-18 09:51, Trybun pisze:

    > Chyba najprościej by było zainstalować jakiś program do diagnostyki
    > połączenia z netem, i w nim zobaczyć co ma taki apetyt na netowy transfer.

    Co masz na myśli? Czy jakiś program na PCta badający ruch w sieci? A
    może program na Androida? Ale co więcej on może pokazać niż sam Android
    potrafi? Jeśli nawet dowiem się z jakim IP trwa zacięta wymiana
    pakietów, to i tak niewiele mi to pomoże.

    Marek

  • 6. Data: 2014-02-20 05:50:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <p...@s...com> wrote in message

> [...]
    > Android potrafi? Jeśli nawet dowiem się z jakim IP trwa zacięta wymiana
    > pakietów, to i tak niewiele mi to pomoże.

    Może sam Android zaciągnął (lub wciąż zaciąga) sobie upgrade?