  • 21. Data: 2014-02-21 20:06:04
    Temat: Re: Komórka Windows Phone 8
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    Dnia Fri, 21 Feb 2014 18:34:07 +0100, J.F napisał(a):
    >Akurat mapy to ma dobre.

    Taa, dobre. Najpierw mnie wyprowadzila na obwodnice Poznania S11, bo
    miala juz cala wprowadzona, mimo ze srodkowy odcinek nie byl nawet
    zaczety,
    po roku jak skorygowali to skreslili ja cala, mimo ze 2/3 byly od
    dawna w uzyciu.

    Potem jeszcze skasowali serwis internetowy, zebym nie mogl sprawdzic
    co warte, teraz wrocil na here ... kazdy moze sobie obejrzec.

    >Program do nawigacji też.

    Tego o ktorym piszesz to pewnie nie znam, ale program calkiem do d*, a
    upgrade nie ma. Przynajmniej nie na C6.

    Tak czy inaczej - opinie sobie wyrobilem i juz mnie nie zlapia na byle
    haslo.

    >Klasyfikacja ulic jak zwykle skopana, ale to ma w zasadzie skopany
    >każdy
    >program na rynku. Może poza TomTomem, ale ten też nie jest idealny.

    Proponuje popatrzec na S8 od Wroclawia w kierunku stolicy.
    Ktory jeszcze program tak ma ?

    Ale chyba ma lepiej niz pokazuje, bo trase wyznacza po S-ce..

    J.

    J.

  • 22. Data: 2014-02-21 20:27:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 Feb 2014 20:06:04 +0100, J.F napisał(a):

> [...]
    > zaczety,
    > po roku jak skorygowali to skreslili ja cala, mimo ze 2/3 byly od

    Powiedzmy sobie szczerze - Polska to nie jest dobry kraj do demonstracji
    jakości map. Weź pod uwagę, że oprócz danych co się zmieni, trzeba jeszcze
    przewidzieć, jakie ważne doraźne cele będą mieć politycy, żeby to w
    odpowiednim miejscu włączyć. A trzeba jeszcze dany odcinek przejechać, żeby
    mieć tracka.

    W normalnym świecie dużo ważniejsza jest kategoryzacja dróg

    > Tego o ktorym piszesz to pewnie nie znam, ale program calkiem do d*, a
    > upgrade nie ma. Przynajmniej nie na C6.

    Po raz kolejny - masz WP na C6? Respect...

    I jeszcze raz po raz kolejny - to nie mapy są problemem w tym systemie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 23. Data: 2014-02-21 20:53:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nokie maja tak malo pamieci ze mapy co chwile wylatuja, mapy sa do
    > ***, program jest do ***, aktualizacji nie ma, itd.

    A zobacz np porównanie
    http://us.hardware.info/reviews/3624/12/nokia-lumia-
    920-versus-htc-8x-windows-phone-8-showdown-specifica
    tions

    Nokia ma właśnie więcej pamięci

    > Taka jest moja opinia na podstawie C6 i teraz musi sie MS napracowac
    > aby mnie przekonac do Nokii :-P

    Mnie suport HTC przekonał do tego by kupić Nokię :-)

    A propos ... zainteresowanie Windows Phone jest takie, że w 500-osobowej
    firmie programistycznej nie ma takiego telefonu :-)

  • 24. Data: 2014-02-21 21:32:04
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Nie, ale to bez znaczenia - teraz musi mnie Nokia przekonac ze WP8 to
    > lepszy system,

    Ale to system Microsofta. Dla mnie z definicji jest dobry, podałem dlaczego.
    Jeśli dla kogoś nie jest bo cośtam to nie ma co rozważać.

    > ze ma program do nawigacji, ze ten program ma dobre i aktualne mapy itd.
    > Nie wystarczy reklama.

    No dobrze, ale .. w tym momencie chodzi tylko o porównanie dwu telefonów.
    Jeśli są dwa telefony z WP8 i Nokia ma mapy a HTC nie oraz Nokia ma SPP a
    HTC nie wiadomo (pozdrawiam support :-) to wybór staje się oczywisty.

    > I ... o ile w ogole zechce go wysluchac, a nie powiem "prosze mi teraz d*
    > nie zawracac, chwilowo czasu nie mam, a nie wierze zebyscie cos dobrego
    > wypuscili".

    Wypij piwo i nie zawracaj sobie głowy :-)

  • 25. Data: 2014-02-21 21:44:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>
    >Ale to system Microsofta. Dla mnie z definicji jest dobry, podałem
    >dlaczego.

    Dla mnie system MS z definicji jest zly.
    Byc moze zdatny do uzytku ... ale tu sa dwa slowa, ktore odstreczaja -
    Windows i 8 :-)

> [...]
    >telefonów. Jeśli są dwa telefony z WP8 i Nokia ma mapy a HTC nie oraz
    >Nokia ma SPP a HTC nie wiadomo (pozdrawiam support :-) to wybór staje

    A ja ci radze dobrze sprawdzic jakie ta Nokia ma mapy, bo byc moze
    nalezy uznac ze wcale ich nie ma..

    ale SPP to chyba sprawa systemu ... HTC ma inaczej niz Nokia ?

    Sobie sami zasluzyli :-)
    Glownie to wlasnie mapami :-)

    J.

  • 26. Data: 2014-02-21 22:21:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53031dd5$0$2362$6...@n...neostrada.pl

    > Jak dla mnie kupowanie innego telefonu
    > z WP8 niż Nokia jest trochę bez sensu.

    Nokia przewędrowywuje ;) na Androida. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2014-02-21 22:58:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Dla mnie system MS z definicji jest zly.
    > Byc moze zdatny do uzytku ... ale tu sa dwa slowa, ktore odstreczaja -
    > Windows i 8 :-)

    Wręcz przeciwnie. Oba przyciągają :-)

    Windows oznacza możliwość programowania w C#

    8 oznacza potencjalne wsparcie SPP

    > A ja ci radze dobrze sprawdzic jakie ta Nokia ma mapy, bo byc moze nalezy
    > uznac ze wcale ich nie ma..

    Mówiąc szczerze mam w to w 4, ale człowiek, któremu były potrzebne
    pozytywnie ocenił to o tym napisałem.

    > ale SPP to chyba sprawa systemu ...

    Też tak mi się chybie, ale pewności nie mam. Wydaje mi się, że sprawę może
    położyć inny moduł radiowy albo inne sterowniki.

    > HTC ma inaczej niz Nokia ?

    Nokia publikuje informacje developerskie na swojej witrynie a HTC nie i nie
    potrafi odpowiedzieć na dość podstawowe pytanie (pozdrawiam support :-)

    > Sobie sami zasluzyli :-)
    > Glownie to wlasnie mapami :-)

    A ja tych map wcale nie chcę używać :-)

  • 28. Data: 2014-02-22 00:53:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <C...@j...com> wrote in message

    > Jak dla mnie kupowanie innego telefonu z WP8 niż Nokia jest trochę bez
    > sensu. A to ze względu na dostępność oprogramowania. Sklepy firmowane
    > przez HTC czy Samsunga świecą pustkami, na tle Nokii jeżeli chodzi o ten
    > system.

    Oglądał już ktoś ich Lumnia Icon?
    Z daleka wygląda z tą stalową ramką jak ciut większy iPhone4.

  • 29. Data: 2014-02-22 00:55:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nie, ale to bez znaczenia - teraz musi mnie Nokia przekonac ze WP8 to
    > lepszy system, ze ma program do nawigacji, ze ten program ma dobre
    > i aktualne mapy itd.
    > Nie wystarczy reklama.

    Sam używam nawigacji wbudowanej w iOS z Apple i jestem zadowolony.
    Czy w innych systemach naprawdę nie ma natywnych map/nawigacji???

  • 30. Data: 2014-02-22 11:41:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 21 Feb 2014 17:55:08 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Czy w innych systemach naprawdę nie ma natywnych map/nawigacji???

    Są, np. mapy google i ich nawigacja.

    --
    Marek