  • 1. Data: 2014-02-16 18:57:52
    Temat: Program do obsługi telefonu
    Od: Trybun <C...@j...com>

    z komputera. Znacie może jakiś uniwersalny dobry i darmowy?
    Zainstalowałem MoboRobo, ale on mocno obciąża zarówno telefon jak i
    komputer, taki Win XP po zainstalowaniu tego programu zamyka się 2/3
    razy dłużej. Także mocno ingeruje w pracę smartfona. Zainstalowałem
    także inny program - Mobile Go, ale ten z kolei w ogóle nie rozpoznaje
    mojego telefonu marki Acer.