  • 11. Data: 2014-02-19 18:08:36
    Temat: Re: Komórka Windows Phone 8
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid>

    > To czy będę w stanie sparować telefon z urządzeniem z SPP i pobierać i
    > wysyłać do/z niego dane.

    Chat Transcript
    Please wait while we find an agent to assist you...
    Nawiązano połączenie z Genowefa.
    John Kołalski: Witam
    Genowefa: Dziękujemy za kontakt z pomocą HTC, właśnie czytam Pana/Pani
    pytanie.
    John Kołalski: Czy ktoś może mi udzielić tak szczegółowej informacji jak
    możliwość używania profilu SPP w sposób developerski ?
    Genowefa: Informacje dotyczące wszelkich profili typu SPP ipt. udzielane są
    przez Microsoft
    John Kołalski: Chodzi ogólnie o to, że Windows Phone nie oferuje takiego
    bezpośredniego wsparcia, ale w przynajmniej kliku modelach Nokii to jednak
    jest możliwe i opisywane w serwisach developerskich
    Genowefa: Czyli twórcę systemu operacyjnego
    Genowefa: zatem prosze o kontakt z Microsoft
    John Kołalski: no tak, ale ... normalnie jest to cecha telefonu
    John Kołalski: jak czytam specyfikację to nie ma takiej informacji
    John Kołalski: wręcz gdzieniegdzie pisze. że brak takiego wsparcia
    Genowefa: Informacje dotyczące wszelkich profili typu SPP ipt. udzielane są
    przez Microsoft
    Genowefa: Nie przez producenta urządzenia
    John Kołalski: w tym konktekście mogą Państwo chyba odpowiedzieć czy SPP
    jest czy nie ma
    John Kołalski: Informacje na temat wsparcia SPP w telefonach Nokii są w
    serwisie Nokii, stąd moje pytanie do Państwa jako producenta sprzętu
    Genowefa: Niestety nie
    Genowefa: Przykro mi
    Genowefa: Czy mogę w czymś jeszcze pomóc?
    John Kołalski: Mam kupić Nokię bo nie mogę od Państwa uzyskać odpowiedzi ?
    Genowefa: Prosze o kontakt z Microsoft, HTC nie udziela takich informacji
    Genowefa: Dziekuję za dzisiejszą rozmowę z nami. Aby zakończyć chat, proszę
    kliknać "Zakończ sesję". Zapraszam do udziału w krótkiej ankiecie badającej
    satysfakcję klienta, będę wdzięczny za jej wypełnienie. Życzymy milego dnia.
    Thank you for using InstantService. You may now close this window.
    Dziękujemy za kontakt z HTC.

  • 12. Data: 2014-02-20 00:25:09
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-02-19 18:08, John Kołalsky pisze:
> [...]
    > możliwość używania profilu SPP w sposób developerski ?
    > Genowefa: Informacje dotyczące wszelkich profili typu SPP ipt. udzielane

    Wiesz, w sumie dobrze Ci napisała. Bo to brzmiało mniej więcej tak,
    jakbyś poszedł do dealera w salonie samochodowym i zapytał:
    ,,Hej. Chcę kupić wasze auto, ale niech mi pan powie jak zdjąć
    elektroniczny ogranicznik prędkości założony w samochodzie z tym silnikiem?"

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2014-02-20 01:25:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >A jednak - np. w sklepie Nokii znajdziesz darmową (nawet podobno dość
    >dobrą), której próżno szukać u innych producentów sprzętu opartego na
    >WP. Może i jest bez sensu, ale ja jednak wybiorę Nokię w której jest
    >taka nawigacja, a nie Samsunga czy HTC z WP dla których nie ma
    >takiego programu.

    Pewnie wielu wybierze, ale klamstwo ma krotkie nogi.
    Ja juz tak raz wybralem ale drugi raz nabrac sie nie dam ..

    J.

  • 14. Data: 2014-02-20 19:42:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
> [...]
    > ,,Hej. Chcę kupić wasze auto, ale niech mi pan powie jak zdjąć
    > elektroniczny ogranicznik prędkości założony w samochodzie z tym

    Nie bardzo... raczej gdyby zapytał czy "bt w waszym aucie obsługuje SPP czy
    nie?".

    Aczkolwiek zabawne jest to, że John oczekiwał odpowiedzi na tego typu
    pytanie
    od "sustomer service level 1"... Takie pytania zadaje się nie na chat, gdzie

    ludzie z praktycznie zerową wiedzą własną o sprzęcie, cytujący tylko skrypt
    dostępny na ich komputerze i pomagają ludziom którzy nie umieją sobie
    włączyć kamery w telefonie tylko dzwoni się do korporacji (w tym wypadku
    Tajwan zdaje się?) i próbuje nawiązać kontakt z kimś z działu Engineering...

  • 15. Data: 2014-02-20 22:12:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl>

> [...]
    > ,,Hej. Chcę kupić wasze auto, ale niech mi pan powie jak zdjąć
    > elektroniczny ogranicznik prędkości założony w samochodzie z tym

    Ale, że ja niby mam wiedzieć jaki czip BT oni do swojego telefonu włożyli ?

  • 16. Data: 2014-02-20 22:14:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Pewnie wielu wybierze, ale klamstwo ma krotkie nogi.
    > Ja juz tak raz wybralem ale drugi raz nabrac sie nie dam ..

    A czemu ? Nokie w porównaniu z HTC (pozdrawiam HTC :-) mają np więcej
    pamięci i np te mapy. Ja jeszcze chcę uchwyt aktywny do samochodu i stację
    dokującą na biurko. Nie rozpoznałem jeszcze czy jest dostępny i za ile.

  • 17. Data: 2014-02-20 22:27:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Feb 2014 22:14:51 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > A czemu ? Nokie w porównaniu z HTC (pozdrawiam HTC :-) mają np więcej
    > pamięci i np te mapy.

    Nokie maja tak malo pamieci ze mapy co chwile wylatuja, mapy sa do
    ***, program jest do ***, aktualizacji nie ma, itd.

    Taka jest moja opinia na podstawie C6 i teraz musi sie MS napracowac
    aby mnie przekonac do Nokii :-P

    J.

  • 18. Data: 2014-02-21 00:18:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-02-20 22:27, J.F. pisze:

    > Taka jest moja opinia na podstawie C6 i teraz musi sie MS napracowac
    > aby mnie przekonac do Nokii :-P

    C6 działa na WP8? Cholera, człowiek się uczy całe życie :-P

  • 19. Data: 2014-02-21 18:34:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości

    >C6 działa na WP8? Cholera, człowiek się uczy całe życie :-P

    Nie, ale to bez znaczenia - teraz musi mnie Nokia przekonac ze WP8 to
    lepszy system, ze ma program do nawigacji, ze ten program ma dobre i
    aktualne mapy itd.
    Nie wystarczy reklama.

    I ... o ile w ogole zechce go wysluchac, a nie powiem "prosze mi teraz
    d* nie zawracac, chwilowo czasu nie mam, a nie wierze zebyscie cos
    dobrego wypuscili".

    J.

  • 20. Data: 2014-02-21 19:04:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 Feb 2014 18:34:07 +0100, J.F napisał(a):

    > Nie, ale to bez znaczenia - teraz musi mnie Nokia przekonac ze WP8 to
    > lepszy system, ze ma program do nawigacji, ze ten program ma dobre i
    > aktualne mapy itd.

    Akurat mapy to ma dobre. Program do nawigacji też.
    Klasyfikacja ulic jak zwykle skopana, ale to ma w zasadzie skopany każdy
    program na rynku. Może poza TomTomem, ale ten też nie jest idealny.

    Problemem jest cała reszta.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.