  • 111. Data: 2010-06-24 14:32:16
    Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-24 13:53, Waldek Godel wrote:

    > Oczywiście - mając posiadłość z garażem na 10 aut bardzo chętnie dokupiłbym
    > sobie Atoma (bo do Caterhama się nie mieszczę, Elise tym bardziej).
    > Co więcej - na dzień dzisiejszy mając kasę i miejsce na drugie/trzecie auto
    > zapewne byłby to najprawdopodobniej Carver, który miałby szansę być uzywany
    > na codzień.

    gdybymtobym :)

    > prostu się nie da. Przy czym ja mam pewność, że nawet jak korek będzie
    > trochę dłuższy, to mi starczy paliwa do końca tego korka, bo spalanie w
    > krańcowych warunkach podskoczy mi do szalonych 7 litrów.

    niesamowity jestes :)

    > A jak jeszcze trafi się uliczka ze śpiącymi, to już w ogóle masakra -

    no nie da sie :)

    > zazwyczaj jestem na końcu ulicy, a kierownik takiej zabawki na drugim, może
    > trzecim garbie. Ja spokojnie zaparkuję w przerwie między innymi autami, a
    > on po pierwsze się nie wymieści (bo promień skrętu zbliżony do Titanika),
    > po drugie i tak będzie się to bał zostawić choćby na 2 minuty.

    No i biedny kierownik takiej zabawki bedzie cierpial, straci czas i nie
    bedzie w stanie zarobic na myjnie, a ty w miedzy czasie tak :)
    Nic tylko wspolczuc wlascicielom tych aut :) Lacze sie z nimi w bolu :)

  • 112. Data: 2010-06-24 14:32:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    LEPEK pisze:

    > Bo wszystko musi być tylko i wyłącznie praktyczne. I ma się WAM podobać.
    > Założę się, że gdyby dać wam kupę kasy, to kupilibyście sobie też
    > jakiegoś niepraktycznego Caterham'a, Radicala, McLarena, czy inną
    > wydumkę, którą na codzień do pracy i przedszkola z dzieciakiem nie da

    Jaki to ma zwiazek z tematem? Zakup McLarena i naciagnięcie mu opon na
    za duze felgi to będzie objaw obrzydliwego bogactwa? ROTFL.

    > się. Wiem, wiem - te, co ja napisałem robi fabryka i to by
    > usprawiedliwiało wasz wybór ;)

    No wlasnie.

    > I oczywiście wszystko, co się wam nie podoba, jest niepraktyczne itp.
    > wynika na pewno z biedy.

    Czyli jednak twierdzisz, ze naciaganie oponek rzedu 225-235 na felgi o
    szerokosci 11 cali jest przejawem zasobnosci portfela?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 113. Data: 2010-06-24 14:42:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 14:32:16 +0200, mleko napisał(a):

    > No i biedny kierownik takiej zabawki bedzie cierpial, straci czas i nie
    > bedzie w stanie zarobic na myjnie, a ty w miedzy czasie tak :)

    Dokładnie tak. I dokładnie z tego powodu taki Aston Martin bawi się w
    naklejanie swojego logo na Toyotę IQ, żeby nie katować zarówno auta jak i
    kierowcy, jeżdżeniem auta klasy GT (w tym przypadku) po mieście, co jest
    kompletnie bezsensowne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 114. Data: 2010-06-24 15:33:08
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

> [...]
    > kierowcy, jeżdżeniem auta klasy GT (w tym przypadku) po mieście, co jest

    Rzecz w tym, ze wlasciciele Astonow (nie mowie o nowobogackich bioracych
    kredyt na 10 lat na takie auto) najczesciej nie jezdza do pracy 9-17 i korki
    sa ich niewielkim zmartwieniem.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 115. Data: 2010-06-24 15:34:36
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

> [...]
    >
    > Rzecz w tym, ze wlasciciele Astonow (nie mowie o nowobogackich bioracych
    > kredyt na 10 lat na takie auto) najczesciej nie jezdza do pracy 9-17 i

    O, jeszcze jedna ciekawostka:

    "However, the Toyota iQ-based city car will cost as much as ?50,000 and,
    initially at least, sales will be restricted to buyers who already own an
    Aston Martin."

    Ten maly Aston bedzie kosztowal wiecej, niz przecietny Kowalski przez cale
    zycie na samochody wyda (a jeszcze trzeba miec jakiegos pelnowymiarowego),
    wiec dyskusja robi sie akademicka slepych o kolorach.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 116. Data: 2010-06-24 15:35:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 14:33:08 +0100, kamil napisał(a):

    > Rzecz w tym, ze wlasciciele Astonow (nie mowie o nowobogackich bioracych
    > kredyt na 10 lat na takie auto) najczesciej nie jezdza do pracy 9-17 i korki
    > sa ich niewielkim zmartwieniem.

    I mimo to Aston oferuje im tą popierdółkę - bo przecież ci pierwsi wciąz
    spłacają kredyt i nie kupią.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 117. Data: 2010-06-24 15:42:59
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > I mimo to Aston oferuje im tą popierdółkę - bo przecież ci pierwsi wciąz
    > spłacają kredyt i nie kupią.

    Oferowac a sprzedac to nie to samo. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 118. Data: 2010-06-24 20:02:41
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > I mimo to Aston oferuje im tą popierdółkę - bo przecież ci pierwsi wciąz
    > spłacają kredyt i nie kupią.

    Oferowac a sprzedac to nie to samo. ;)

    Aston Cygnet (czyli młody łabędź, czyli brzydkie kaczątko - nawet w nazwie
    jest ironia wbudowana) jest tylko po to żeby średnią emisję CO2 na samochód
    zbić w dół.

    Ciekawe masz wyobrażenia o właścicielach Astonów i ich dojazdach do pracy.

  • 119. Data: 2010-06-24 21:32:03
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-06-24 13:53, Waldek Godel pisze:

    > Ale to jest rozmowa w kategoriach zabawy, natomiast samochód do jeżdzenia
    > na codzień ma być praktyczny.

    _Twój_ samochód ma być praktyczny. Dla ciebie.
    Uśiadom sobie, że jest grono osób, dla których ta praktyczność stoi na
    dalszym miejscu i jest inaczej pojmowana. Wolą jeździć naokoło, zamiast
    przez nierówną ulicę, czy śpiących policjantów, ewentualnie zostawią
    samochód gdzieś dalej i dojdą piechotą, bo wolą mieć niski samochód.
    Zimą jeżdżą komunikacją miejską, albo drugim samochodem (tak - dla nich
    ten drugi, to jest taki, jak dla ciebie pierwszy - praktyczny). Oni wolą
    jeździć "samochodem do zabawy" na codzień pomimo wszelkich
    niedogodności, bo lubią, mogą i sprawia im to przyjemność.
    Kwestia gustu i priorytetów.
    Jeśli trudno ci to zrozumieć, to pomyśl o motocyklistach, którzy pomimo
    niebezpieczeństwa, niepraktyczności (brak bagażu, więcej, niż jednego
    pasażera, niesprzyjających u nas często warunków atmosferycznych, itp.)
    mimo wszystko od kwietnia do października pomykają na dwóch kółkach.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 120. Data: 2010-06-24 21:45:02
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-06-24 13:57, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > LEPEK pisze:
    > (...)
    >
    > LOL - skąd taki wniosek? Podejrzewam, że przeoczyłeś kwestie zasadnicze.
    Nie wiem, może - wyjaśnij mi je.
    To jest odpowiedź na text DoQ: "Wyglada jakby im opona z felgi zeszla,
    albo nie starczylo kasy na odpowiednio szerokie. Niesamowicie praktyczne
    i estetyczne rozwiazanie, zwlaszcza w okolicach kraweznika..." Może
    rozwiązanie niepraktyczne, może ci się ne podoba, co wcale nie oznacza,
    że nie ma ludzi, którym się to jednak podoba i tylko dla tego to robią.

    > Widzę, że jesteś kolejną osobą (np. po Pszemolu), która nie odróżnia
    > golfa, czy innego audi po wiejskim tuningu od samochodów grupy na
    > którą sie przed chwilą powołałeś.
    Nie zrozumiałeś. Niektórzy stawiają praktyczność na pierwszym miejscu,
    inni wszystkie pieniądze pakują w jedyny posiadany samochód robiąc go na
    swój gust. Ci pierwsi dopiero trzeci, czy czwarty samochód w rodzinie
    kupią taki "z jajem". Dla tych drugich _każdy_ ma taki być.

    > Kolejny nieuzasadniony wniosek. Dobry tuning kosztuje i nie musi się
    > wszystkim podobać.

    Dobry tuning dla różnych osób oznacza różne rzeczy. Pomyśl w ten sposób
    i zauważ, jak to, co napisałeś jest prawdzie.

    Pozdr,