  • 1. Data: 2010-06-21 21:07:24
    Temat: Honda cr-v '99 - zegarek nie działa
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Jest sobie Honda CR-V z 99 roku. Ma zegarek cyfrowy, który przestał
    cokolwiek wyświetlać. Da się go jakoś domowym sposobem przywrócić do życia?

    JaromirD

  • 2. Data: 2010-06-22 10:52:06
    Temat: Re: Honda cr-v '99 - zegarek nie działa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w
    > Jest sobie Honda CR-V z 99 roku. Ma zegarek cyfrowy, który
    > przestał
    > cokolwiek wyświetlać. Da się go jakoś domowym sposobem przywrócić
    > do życia?

    Jak masz umiejetnosci elektroniczne to spora szansa ze tak.

    Ale najpierw trzeba rozebrac i zobaczyc co to - zasilanie nie
    dochodzi, zarowka sie przepalila ..

    J.

  • 3. Data: 2010-06-22 12:50:20
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hvod9b$nrm$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten JaromirD . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
    uszy:

    > Jest sobie Honda CR-V z 99 roku. Ma zegarek cyfrowy

    Zimne luty - wyjac odswierzyc polaczenia na plytce, zalozyc i cieszyc sie
    (czesty fuckup w japonskiej tandecie tamtych czasow).

    http://tiny.pl/ht634

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 4. Data: 2010-06-22 19:13:19
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Zimne luty - wyjac odswierzyc polaczenia na plytce, zalozyc i cieszyc sie
    > (czesty fuckup w japonskiej tandecie tamtych czasow).
    >
    > http://tiny.pl/ht634

    Moja corolka z 98 ma podobnie, deska ma takie fackupy.
    Przestaje dzialac wskaznik paliwa, obroty potrafia pokazywac 0,
    temperatura na wskazniku dochodzi tylko do polowy (nigy wiecej),
    termometr sie zawiesza (przynajmniej jego wyswietlanie) - to tez wyglada
    na problem z lutami?

    Slyszalem ze tak, ale nie wiem czy wymieniac deske czy samemu powalcyzc
    (czy jest sens).

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 5. Data: 2010-06-22 23:11:30
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Dman-666 wrote:

> [...]
    >
    > Zimne luty - wyjac odswierzyc polaczenia na plytce, zalozyc i cieszyc sie
    > (czesty fuckup w japonskiej tandecie tamtych czasow).

    Dzięki za podpowiedź. Udało mi się wygrzebać zegar ale lutowanie to już
    ponad moje umiejętności. Spróbuję znaleźć "specjalistę".

    JaromirD

  • 6. Data: 2010-06-23 12:08:14
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hvqqv4$6m3$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten =?UTF-8?B?QWRhbSAnQWRhaycgS8SZcGnFhHNraQ==?= . Tak se
> [...]

    > wyglada na problem z lutami?
    >
    > Slyszalem ze tak, ale nie wiem czy wymieniac deske czy samemu

    Wymienisz deske i pewnie niewiele to pomoze jesli to jest faktycznie ta
    przyczyna. poszukaj Tutoriali na niedzialajace gadzety od Twojego modelu i
    dowiesz sie czy bawic sie w poprawianie fabryki czy wymienic tablice
    wskaznikow (nie deske).

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 7. Data: 2010-06-23 19:32:42
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Dman-666 wrote:

> [...]
    >
    > Zimne luty - wyjac odswierzyc polaczenia na plytce, zalozyc i cieszyc sie
    > (czesty fuckup w japonskiej tandecie tamtych czasow).

    No niestety nie były to zimne luty. Po sprawdzeniu wyszło, że
    najprawdopodobniej padł wyświetlacz.

    JaromirD

  • 8. Data: 2010-06-24 12:58:13
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hvtgfq$e3t$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten JaromirD . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
    uszy:

    > No niestety nie były to zimne luty. Po sprawdzeniu wyszło, że
    > najprawdopodobniej padł wyświetlacz.

    Nieczesty przypadek...padlo na Ciebie...wyjatek regule potwierdza.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec