  • 101. Data: 2010-06-23 22:29:41
    Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-23 22:13, DoQ pisze:

    > Francuski z takimi pęknięciami na bank już by nie jechał, a VW jeździ ;-)

    Pamiętasz Młodego i jego motto sigowe? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 102. Data: 2010-06-23 22:39:08
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > Jak widać u VW pęknięcia głowicy to nie bug ino feautre.

    Powiedzialbym, ze to raczej taki ich urok :>

    > I to nie tylko
    > ostatnie 5 lat to dobitnie udowadnia. ;)

    Na pocieszenie, nie tylko w VW w tym miejscu pekaja glowice.
    Ogolnie miejsca miedzy gniazdami zaworowymi maja ciezkie zycie i czesto
    glowica tam peka, ale przewaznie pekniecia te sa niegrozne.

    --
    Karolek

  • 103. Data: 2010-06-23 22:50:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Pamiętasz Młodego i jego motto sigowe? :>

    Cos ze Jetta nie cieknie olejem, tylko znaczy teren ?;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 104. Data: 2010-06-24 09:46:02
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 23 Cze, 21:12, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:

    > Jak wida u VW p kni cia g owicy to nie bug ino feautre. I to nie tylko
    > ostatnie 5 lat to dobitnie udowadnia. ;)
    >
    > --
    > Marcin "Kenickie" Mydlak
    > Wroc aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    > P307 2.0HDi/90
    > "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro nie popyt na wi ty spok j."

    Pękały, ale tylko w 1,6TD - w zwykłym wolnossącym nie było nagminnie
    takich problemów.
    80KM z głowicy która była projektowana na 54KM to troszkę za dużo
    (1,6TD + IC miało właśnie 80KM ).
    Niestety te głowice tego nie wytrzymują.
    Nie należy się przejmować jak głowica pęknięta ?? a jak pęknięcie pod
    wpływem odpiowiednich sił zacznei się rozszerzać i pójdzie dalej to co
    też się nie należy przejmować ??

    Pozdrawiam !!

  • 105. Data: 2010-06-24 12:11:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > Może i da się rozebrać, ale jak celem jest złom. W innym przypadku jedna
    > zapieczona śruba potrafi mocno napsuć krwi jeśli się nie chce się
    > poniszczyć wszystkiego wokół.

    No cos ty, w 20-letnich Audi nic sie nie zapieka, w przeciwienstwie do
    dzisiejszych 5-letnich samochodow z dziurami w podlodze. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 106. Data: 2010-06-24 12:12:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message

    > No wiesz, w dziupli to kilka osob robi auto w kilka h i to nocy a pozniej
    > na gielde w sobote :-)
    > pozdrawiam

    No to juz wiemy, dlaczego krzysiek tyle samochodow przerzuca miesiecznie,
    dlaczego zona strzela do psow (bo jeszcze wytropi) i czemu wyniosl sie tak
    daleko od miasta. ;D

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 107. Data: 2010-06-24 13:31:13
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    DoQ pisze:

    > Wyglada jakby im opona z felgi zeszla, albo nie starczylo kasy na
    > odpowiednio szerokie. Niesamowicie praktyczne i estetyczne rozwiazanie,
    > zwlaszcza w okolicach kraweznika...

    Bo wszystko musi być tylko i wyłącznie praktyczne. I ma się WAM podobać.
    Założę się, że gdyby dać wam kupę kasy, to kupilibyście sobie też
    jakiegoś niepraktycznego Caterham'a, Radicala, McLarena, czy inną
    wydumkę, którą na codzień do pracy i przedszkola z dzieciakiem nie da
    się. Wiem, wiem - te, co ja napisałem robi fabryka i to by
    usprawiedliwiało wasz wybór ;)
    I oczywiście wszystko, co się wam nie podoba, jest niepraktyczne itp.
    wynika na pewno z biedy.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 108. Data: 2010-06-24 13:53:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 13:31:13 +0200, LEPEK napisał(a):

> [...]
    > wydumkę, którą na codzień do pracy i przedszkola z dzieciakiem nie da
    > się. Wiem, wiem - te, co ja napisałem robi fabryka i to by

    Oczywiście - mając posiadłość z garażem na 10 aut bardzo chętnie dokupiłbym
    sobie Atoma (bo do Caterhama się nie mieszczę, Elise tym bardziej).
    Co więcej - na dzień dzisiejszy mając kasę i miejsce na drugie/trzecie auto
    zapewne byłby to najprawdopodobniej Carver, który miałby szansę być uzywany
    na codzień.
    Ale to jest rozmowa w kategoriach zabawy, natomiast samochód do jeżdzenia
    na codzień ma być praktyczny. Co kilka dni spotykam różne prosiaki,
    ferrarri, maserati czy inne R8 które jadą ze mną równo, bo szybciej po
    prostu się nie da. Przy czym ja mam pewność, że nawet jak korek będzie
    trochę dłuższy, to mi starczy paliwa do końca tego korka, bo spalanie w
    krańcowych warunkach podskoczy mi do szalonych 7 litrów.
    A jak jeszcze trafi się uliczka ze śpiącymi, to już w ogóle masakra -
    zazwyczaj jestem na końcu ulicy, a kierownik takiej zabawki na drugim, może
    trzecim garbie. Ja spokojnie zaparkuję w przerwie między innymi autami, a
    on po pierwsze się nie wymieści (bo promień skrętu zbliżony do Titanika),
    po drugie i tak będzie się to bał zostawić choćby na 2 minuty.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 109. Data: 2010-06-24 13:57:44
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    LEPEK pisze:
    (...)
    > Bo wszystko musi być tylko i wyłącznie praktyczne. I ma się WAM podobać.

    LOL - skąd taki wniosek? Podejrzewam, że przeoczyłeś kwestie zasadnicze.

> [...]
    > wydumkę, którą na codzień do pracy i przedszkola z dzieciakiem nie da
    > się. Wiem, wiem - te, co ja napisałem robi fabryka i to by

    Widzę, że jesteś kolejną osobą (np. po Pszemolu), która nie odróżnia
    golfa, czy innego audi po wiejskim tuningu od samochodów grupy na
    którą sie przed chwilą powołałeś.

    > I oczywiście wszystko, co się wam nie podoba, jest niepraktyczne itp.
    > wynika na pewno z biedy.

    Kolejny nieuzasadniony wniosek. Dobry tuning kosztuje i nie musi się
    wszystkim podobać.

  • 110. Data: 2010-06-24 14:04:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 13:57:44 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg napisał(a):

    > Kolejny nieuzasadniony wniosek. Dobry tuning kosztuje i nie musi się
    > wszystkim podobać.

    A tuning ma tyle wspólnego z tuningiem wizualnym co krzesło z krzesłem
    elektrycznym.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel