  • 101. Data: 2012-11-05 12:00:37
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:lw1ew5b52r7y.1ex8myn9j1qrt$.dlg@40tude.net...
    > Bo rower ma slabe hamulce :-P
    > Ale zaczeli to PO-prawiac
    > http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/czy-rowerzyst
    a-bedzie-musial-zatrzymac-sie-przed-zielonym

    Najpierw PO-pieprzą a potem będą PO-prawiać? Jeszcze niczego nie PO-prawili.
    :-(

    neelix

  • 102. Data: 2012-11-05 12:14:08
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > czyli montujemy wszędzie sygnalizację świetlną...

    Za pieniądze rowerzystów. Rowery z rejestracjami i rowerzyści płacą. Jak
    można było niedopełnić wprowadzenia obowiązku zatrzymania się przed jezdnią
    skoro nie wolno wtargnąć na jezdnię wolniejszemu pieszemu?! Partacze we
    wszystkim!

    neelix

  • 103. Data: 2012-11-05 12:21:14
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "Deflegmator" <w...@M...pl> napisał w wiadomości grup
    > Dokładnie odwrotnie.
    > Dopóki nie ma obwodnic, należy zmniejszyć ilość pieszych włażących pod
    > koła, a nie odwrotnie.

    Ale komu to tłumaczyć? PO-słom? Tym zafascynowanym Hiszpanią lub innymi
    krajami i ciągnięciem do Polski każdej bredni?

    neelix

  • 104. Data: 2012-11-05 12:36:14
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > W Holandii jakoś nie zmniejsza.

    Polska jeszcze nie leży w Holandii i nigdy nie będzie. Mnie zastanawia kiedy
    wreszcie skończy się ten hurtowy import każdej zachodniej bredni? Kraje
    różnią się od siebie tak jak ludzie i ich mentalność.

    neelix

  • 105. Data: 2012-11-05 12:48:57
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    > Chamstwo było, jest i będzie.

    I poziom wcale nie spada.

    > Prawa, czy przepisów?
    > Bo gdy chodzi o przepisy, to nie idzie normalnie jeździć by ich nie łamać.

    A przepisy RD to nie prawo?

    > Bo takie mamy przepisy.

    Przepisy obowiązują tylko L-ki?

    > Na pewno mniej jak L-ka.

    To eLek jest więcej niż pieszych pakujących się na przejście?

    > Jak to jeden z kolegów powiedział, wystarczy nauczyć się korzystania z
    > przejścia dla pieszych i nie będzie problemu. Tak jak w cywilizowanych
    > krajach.
    > Polecam odwiedzić jeden z nich i przekonasz się że to świetnie
    > funkcjonuje.
    > U nas mało tego że zapierd....ją po pasach jak piesi stoją, kilkanaście
    > cm. od nich, to jeszcze często na czerwonym gdy jest sygnalizacja. Nie
    > przeraża Ciebie taki widok?

    Mnie już niewiele dziwi, ale ludzka głupota bywa przerażająca. Zaczyna się
    od takich właśnie PO-mysłów. Potem jest olewanie przepisów(patrz zielona
    strzałka) i przeginanie. Im głupszy polityk tym więcej głupich zmian podczas
    jego "kariery".

    neelix

  • 106. Data: 2012-11-05 12:54:24
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "RedLite" <y...@b...ua> napisał w wiadomości
    > Nic podobnego. Ja nawet nie lubię jeździć. A najbardziej nie lubię
    > niejasnych sytuacji. Zaś dzięki naszym przepisom jest tak, że np. jeden
    > jak skręca w lewo na rondzie, to włącza kierunkowskaz przed wjazdem, drugi
    > nie.

    Bo w Ostrołęce na egzaminie się nie miga a w Ciechanowie trzeba migać. Tak
    uczeni tak później jeżdżą. Oczywiście dlatego, że prawo tworzą durnie.

    neelix

  • 107. Data: 2012-11-05 13:09:06
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Jakimi durnymi? Ponieważ Tobie się nie podobają, nie pasują?

    Droga hamowania samochodu z 50 km/h to cirka ebout ze 20 m. Droga
    hamowania pieszego z 6 km/h to nie wiem ile, metr?
    Niektorzy uwazaja, ze prawa stanowione maja pierwszenstwo nad prawami
    fizyki. Niestety prawa fizyki maja w dupie inne prawa i zawsze
    bezwzglednie stawiaja na swoim. Wielu zginelo probojac sie im
    przeciwstawic. Prarafrazujac pewnego polityka, trzeba byc facetem bez
    prawa jazdy, by nie przewidziec, ze:
    1. Bedzie od cholery stluczek i wypadkow: Jedziesz, zatrzymujesz sie bo
    telepatycznie zgadles, ze ktos chce przejsc, ten za Toba tez sie
    zatrzymuje... w Twoim bagazniku. Twoj samochod uderza w pieszego.
    Na nagrobku pieszego mozesz napisac: "ten z tylu nie zachowal odstepu".
    2. A Wysoki Sadzie ten zamiar przejscia to powinno sie oglaszac w
    prasie, nosic tabliczke "mam zamiar przejsc/mam w dupie te pasy - nie
    przechodze", czy jakos inaczej?.
    3. Wysoki Sadzie, poszkodowany stal przy tych pasach jak jechalem do
    roboty, jak wracalem, to akurat wtedy wszedl, nie przypuszczalem, ze ma
    zamiar wejsc.
    Wysoki Sadzie oskarzony zle interpretuje sytuacje, zamyslilem sie,
    spodobalo mi sie, wiec zamyslilem sie jeszcze raz, no a potem wszedlem.
    4. #19: - Mobilki, to zatwardzenie to dlugie jest?
    - Bedzie ze 2 km, kolego.
    - A co sie stalo, ze tak stoi wszystko.
    - No stoi sobie facet przy pasach, mowili, ze godzine juz tak sobie stoi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 108. Data: 2012-11-05 13:30:39
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-11-05 12:36, neelix wrote:
    > Kraje różnią się od siebie tak jak ludzie i ich mentalność.

    Właśnie miałem okazję dzisiaj obserwować naszą polską mentalność.

    DC ulica Popularna, około 8:15. Pada, przed przejściem dla pieszych stoi
    kobieta z małym dzieckiem. Żaden z co najmniej pięciu kutas*w jadących
    (w korku, czyli powoli) przede mną się nie zatrzymał ...

    Także właśnie choćby z powodu tej naszej mentalności pomysł jest IMHO zacny.

    Piotrek

  • 109. Data: 2012-11-05 13:55:57
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zatrzymuje... w Twoim bagazniku. Twoj samochod uderza w pieszego.
    > Na nagrobku pieszego mozesz napisac: "ten z tylu nie zachowal odstepu".

    I wtedy dopiero będzie paraliż ruchu i to przez jakiegoś durnia, który chce
    dać pieszym super prawa!

    neelix

  • 110. Data: 2012-11-05 13:56:54
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    neelix wrote:

> [...]
    >
    > Polska jeszcze nie leży w Holandii i nigdy nie będzie. Mnie
    > zastanawia kiedy wreszcie skończy się ten hurtowy import każdej

    To nie jest brednia.

    > Kraje różnią się od siebie tak jak ludzie i ich
    > mentalność.

    Nic nie trwa wiecznie. A mentalność i tak się już sporo zmieniła.

    --
    Deflegmator