  • 91. Data: 2012-11-05 06:01:57
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł. [OT]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
> [...]
    ian-crossings-191-to-199
    04-to-225/pedestrians-205-to-210
    gs-18-to-30

    > widzisz gdzies tam jednoznaczne "pieszy ma pierwszenstwo" ?
    >
    > Za to jest
    > "Zebra crossings. Give traffic plenty of time to see you and to stop
    > before you start to cross. Vehicles will need more time when the road
    > is slippery. Wait until traffic has stopped from both directions or
    > the road is clear before crossing. Remember that traffic does not
    > have to stop until someone has moved onto the crossing. "

    Szok, to ten ich kodeks jest napisany normalnym jezykiem? a nie jakimś
    prawniczo urzedniczym bełkotem jak nasze kodeksy?

  • 92. Data: 2012-11-05 06:05:31
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mk4 wrote:
    > Hej!
    >
    > Ja tam tez jestem przeciw - zawsze byla prosta i zdroworozsadkowa
    > zasada - to czemu latwiej sie zatrzymac zwykle przepuszcza to drugie.
    >
    > Samochod przepuszcza pociag a pieszy samochod. Zupelnie nie rozumiem
    > po co tutaj cos zmieniac. Przeciez to naturalna kolej rzeczy.
    >
    > I tak mamy coraz glupsze spoleczenstwo z niemal zerowym instynktem
    > samozachowawczym (dawno wojny nie bylo). Po co jeszcze pogarszac
    > sprawe i wprowadzac jakies nieintuicyjne przepisy?

    czyli montujemy wszędzie sygnalizację świetlną...

  • 93. Data: 2012-11-05 06:07:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JK wrote:

    > Może cię to zdziwi ale tak to funkcjonuje w
    > przyrodzie.

    no i super...

    zlikwidujmy policje i sądy...

    wprowadźmy naturlane zasady darwinizmu w społeczeńśtwie, będzie jak u
    ruskich.

  • 94. Data: 2012-11-05 08:00:57
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-05 00:28, Excite pisze:

    > Już umiem.

    Jak widać nie.

    > Więc co chcesz ustąpić ?

    Nie co, a komu.

    > Ustąpić co ? Język polski się kłania.

    Jak widać - język polski trudna rzecza.

    > No właśnie.

    Otóż to.

  • 95. Data: 2012-11-05 08:07:01
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-04 22:45, RedLite pisze:

    > W niczym. Ten przepis już jest. W czym ma pomoc durna jego nowelizacja -
    > tego nie jestem w stanie pojąć.

    No to trudno.

  • 96. Data: 2012-11-05 08:09:15
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-04 22:43, jerzu pisze:

    > Co mam zgłaszać?

    No, np. że ten zestaw (którego nie ma) nie utrzymuje bezpiecznego
    odstępu itd. Dla bezpieczeństwa swojego i innych :)

  • 97. Data: 2012-11-05 08:41:42
    Od: grzech <z...@g...com>

    > b dzie nakaz zatrzymywania pojazdu ju w momencie kiedy pieszy b dzie zbli a si do
    przej cia.<

    Nie wiem co w tym złego? W Hiszpanii tak jest a nie wiem czy
    podyktowane przepisem.
    Na początku trudno się przyzwyczaić będąc pieszym:) Zaskoczenie
    niemałe gdy podchodzisz do przejścia
    a autka już się zatrzymują. Paraliżu nie zauważyłem a żyje się o wiele
    lepiej i bezpieczniej.

    ____
    grzech
    626

  • 98. Data: 2012-11-05 08:42:26
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-04 22:35, Deflegmator pisze:

    > A to dosyć dyskusyjna teza. :)

    Przykłady innych krajów świadczą o tym, że naprawdę takiej potrzeby
    nie ma, zresztą co to znaczy "taka sieć"? Docelowa będzie spełniała
    wymagania tyczące takiej infrastruktury, odległości itd.

    > Nie ukrywam, że ja też lubię szybką jazdę i też mi się marzą niemieckie
    > autostrady w Polsce. Mistrzem ecodrivingu nie jestem. :) Ale skoro tych
    > autostrad nie mamy, trzeba sobie dać na wstrzymanie. A już na pewno nie
    > zapieprzać jak sfrustrowany idiota po jakichś wioskach i miasteczkach.

    Ja też lubią sobie szybciej pojeździć, ale w warunkach do tego
    stosownych. Jednak nie rozumiem zapierniczana Lanosem z silnikiem z
    NASA 200km/h (i ile to jest w ogóle w stanie zrobić) po A4
    i wyprzedzania, omijania pasem awaryjnym i narzekania na ciężarówki,
    które to non-stop drogę zajeżdżają.

    > No i w większości przypadków bardzo dobrze się stało.Oprócz
    > nielicznych miejsc, gdzie ktoś w nadgorliwości do tego stopnia
    > przegiął, że np. straży pożarnej na sygnale nie da się przepuścić bez
    > pit-stopu w rowie. A bywa tak.

    A masz jakieś przykłady takich idiotyzmów?

  • 99. Data: 2012-11-05 11:07:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 4 Nov 2012 23:41:42 -0800 (PST), grzech

    > W Hiszpanii tak jest [...]
    > Paraliżu nie zauważyłem a żyje się
    > o wiele lepiej i bezpieczniej.

    Z czym do ludzi, człowieku... Pierwsze z brzegu źródło:

    "31 grudnia 2007 było w Hiszpanii 14 689 km autostrad i dróg ekspresowych,
    co łącznie zalicza ten system za *największą* sieć w Europie i trzecią co
    do wielkości na świecie po USA i Chinach."

    vs

    "Obecnie (9 czerwca 2012) w Polsce oddanych do użytku jest ok. 1224,2 km
    autostrad oraz ok. 957,8 km dróg ekspresowych."

    --
    Pozdor Myjk

  • 100. Data: 2012-11-05 11:22:32
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Deflegmator" <w...@M...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pociąg-czołg-TIR-pickup-SUV-duża osobówka-miejski
    > piździk-motocykl-rower-pieszy. ZAJEBISTY POMYSŁ I JAKŻE NATURALNY

    Najłatwiej zastrzelić się. :-)

    neelix