  • 1. Data: 2012-11-04 20:19:54
    Temat: Ja pierdykam!
    Od: tÎż

    Nie mam siły czytać wątku niżej. Ani tym bardziej cokolwiek odpisywać.
    Coraz gorzej ze mną. I co tu zrobić? Jak żyć?!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2012-11-04 20:53:03
    Temat: Re: Ja pierdykam!
    Od: "kasik" <k...@n...pl>

    > Nie mam siły czytać wątku niżej. Ani tym bardziej cokolwiek odpisywać.
    > Coraz gorzej ze mną. I co tu zrobić? Jak żyć?!

    napisz coś o royu, będzie lepij

  • 3. Data: 2012-11-04 20:56:20
    Od: tÎż

    kasik wrote:

    > napisz coś o royu, będzie lepij

    Też mi się już nie chce. ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2012-11-04 21:03:51
    Od: "kasik" <k...@n...pl>

    > Też mi się już nie chce. ;)

    no to oddaj babci dowód, bo inaczej...

  • 5. Data: 2012-11-04 21:16:39
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 04.11.2012 20:19, t? pisze:
    > Nie mam siły czytać wątku niżej. Ani tym bardziej cokolwiek odpisywać.
    > Coraz gorzej ze mną. I co tu zrobić? Jak żyć?!

    taka Polska. Po za 3 wątkami czysto technicznymi, masz same problemy
    wynikające z takiego a nie innego społeczeństwa/kultury/polityki.
    Domyślam się że pijesz do wątku o pasach? Zresztą nie ważne, tak samo
    jest przy akcji znicz i wszystkich nie technicznych sprawach. Ktoś tam
    na górze, chce ograniczyć wydatki budżetowe na leczenie. wiec sprawdza
    statystyki, wychodzi mu że w taki a taki sposób ludzie ulagają wypadkom.
    Co wtedy? ano nowe przepisy ograniczające możliwośc powstania wypadku.
    Powiesz, że o 0.1%? Ale ta kwota w skali kraju jest wyższa niż dochód
    każdego z nas!
    Jeśli rząd będzie nas leczył, to będzie wprowadzał przepisy w których w
    mniejszym stopniu będziemy ulegać wypadkom, choćbyś musiał chodzić w
    kasku po chodniku. Skoro rząd wypłaca nam emeryturę-będziemy pracować do
    67roku. Chcesz to zmienić? niestety trzeba od podstaw. Od szkoły,
    ubezpieczeń, pracy.... na końcu się okaże że reszta sama się unormuje i
    na naszych drogach zapanuje harmonia.....

    ToMasz

  • 6. Data: 2012-11-04 21:19:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *kasik* napisał(-a):

    > no to oddaj babci dowód, bo inaczej...

    Rejestracyjny oczywiście, żeby nie było OT

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2012-11-04 21:20:50
    Od: tÎż

    kasik wrote:

    > no to oddaj babci dowód, bo inaczej...

    Ale już zjadłem. Co zrobić w takiej sytuacji?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2012-11-04 21:33:24
    Od: "kasik" <k...@n...pl>

    > Nie mam siły czytać wątku niżej. Ani tym bardziej cokolwiek odpisywać.
    > Coraz gorzej ze mną. I co tu zrobić? Jak żyć?!

    a propos,
    mnie dobijąją przechodnie 99,9% młodzi gniewni w wieku 17-25 którzy
    manifestacyjnie
    wchodzą na pasy niezależnie czy jestem od pasów 5 czy 20 metrów i niezleżnie
    czy jadę 20 czy 50 km/h.
    Po prostu im się należy, a czasami nie zadają sobie nawet trudu spojrzenia
    bo przecież trza kaptur odchylić.
    Raz delikatnie mignąłem długimi to jakieś bury dostałem, a zawodnik
    praktycznie wlazł mi pod maskę.
    ja rozumiem pieszych, często nim jestem ale odrobina skromności i jakiegoś
    takiego obycia w otoczeniu
    by się przydała.

  • 9. Data: 2012-11-05 07:32:36
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia 04 Nov 2012 20:20:50 GMT, tÎż napisał(a):

    > Ale już zjadłem. Co zrobić w takiej sytuacji?

    Wydalić.

    AK

  • 10. Data: 2012-11-05 09:45:32
    Temat: Re: Ja pierdykam! OT - sortowanie wątków
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 04.11.2012 20:19, t? pisze:
    > Nie mam siły czytać wątku niżej. Ani tym bardziej cokolwiek odpisywać.
    > Coraz gorzej ze mną. I co tu zrobić? Jak żyć?!

    Ja tak OT bo mnie wkurza jak ludzie piszą "wątek niżej/wyżej, trzy wątki
    temu itp.."
    Ludzie! sortowanie sobie można ustawić inaczej niż Wy macie. U mnie np
    każda odpowiedź w jakimkolwiek wątku, nawet tym z przed roku, wyciąga go
    na samą górę! Więc proszę, określajcie bardziej precyzyjnie.