  • Data: 2010-06-10 08:58:15
    Temat: Klima -proszę o radę
    Od: "Klimuś" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam! Proszę o radę fachowców co robić?
    Tydzień temu nagle uciekło ciśnienie z instalacji klimy (Focus, 2001, 100tys. km),
    pojechałem do małego serwisu, który jednak oferował za 200 zł nie tylko nabicie,
    ale opróżnienie, naolejenie, dodanie środka fluorescencyjnego i znalezienie
    nieszczelności. Kontrola była wyłącznie na podnośniku z lampą, ale bez dodatkowego
    demontażu elementów i wykazała tylko b. malutkie plameczki wokół wałka sprężarki.

    Dlatego ucieszyłem się, że mechanik zaproponował kolejną kontrolę po 1 tygodniu.
    Po 5 dniach służenia klimy, nagle wczoraj znowu odmówiła posłuszeństwa -spadło
    ciśnienie czynnika. Mechanik wczoraj nie miał czasu -przegląd ogólny, nic
    konkretnego więcej nie zobaczył, dobił i na mój wniosek zaproponował kompletne
    szukanie za dwa dni. Choć on uważa, że to wina uszczelniacza wałka sprężarki i
    trzeba ją regenerować -Koszty!

    Poproszę o podpowiedź, czy maleńkie kropeczki wokół wałka sprężarki przekonywują
    do regeneracji sprężarki, bo mnie nie. Jak bywało w Waszych przypadkach?