  • 1. Data: 2009-07-26 21:46:55
    Temat: Kilka moich gniotow.
    Od: "Krzysztof T" <k...@p...onet.pl>

    zapraszam:

    http://picasaweb.google.pl/KrzysztofBogdanT/2009_07_
    26BielskoBWystawaAntyaborcyjna#
    Krzysztof T

  • 2. Data: 2009-07-26 22:14:35
    Temat: Re: Kilka moich gniotow.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof T" h4iitb$6p9$...@n...onet.pl

    > http://picasaweb.google.pl/KrzysztofBogdanT/2009_07_
    26BielskoBWystawaAntyaborcyjna#

    Brawo!! Niech dzieci się uczą o tym, co się robi z dziećmi niechcianymi. :)
    Niech oswajają się z tymi widoczkami. :) Dobrze im to zrobi. :)

    I niech starają się o to, aby być chcianymi. :)

    Na dzieciach robi się niezły szmal:

    -- na pokazywaniu dzieciom, co ich czeka, jeśli będą niemiłe :)
    -- na produkowaniu czy dystrybucji środków poronnych
    -- na opiekowaniu się dziećmi
    -- na walce z aborcją
    -- na płodzeniu dzieci

    Jeśli komuś na sercu leży dobro niechcianych dzieci, niech po prostu
    kupuje te niechciane od złych rodziców i niech je wychowuje. :) Jeśli
    Kościół rzymskokatolicki tak wiele krzyczy na temat antyaborcji a ma
    jednocześnie szmalu tyle, że nie wie, co z tym szmalem robić, dlaczego
    po prostu nie dociera (po cichu, bez szumu) do matek szykujących się
    na aborcję swego potomstwa i nie odkupuje od nich ich (niechcianych)
    płodów celem wychowania zdrowych emocjonalnie ludzi? :) Potencjalna
    zbrodniarka dostałaby propozycję nie do odrzucenia:

    -- zabijesz i pójdziesz być może do mamra (o co postaramy się, mając sporo szmalu)
    albo
    -- urodzisz i sprzedasz nam swoją pociechę za kupę szmalu, którą ci na pewno damy.

    Przed wielu laty, gdy miałem pieniądze, wydawałem je na ratowanie tego,
    na czym mi zależało. :) Nie ględziłem, nie apelowałem, nie rozprawiałem
    o ludobójstwach, ale... ...wydawałem bez żalu :) swoje pieniądze na
    ratowanie tego, na czym mi zależało. :)

    -=-

    Ale istotnie -- Twoje fotki to gnioty. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2009-07-27 05:17:04
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Krzysztof T" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zapraszam:
    >
    > http://picasaweb.google.pl/KrzysztofBogdanT/2009_07_
    26BielskoBWystawaAntyaborcyjna#
    > --
    > Pozdrawiam

    Tak się zastanawiam czy celem pokazania tych zdjęć była chęć ich
    pokazania/oceny przez grupe czy jednak chęć wywołania dyskusji na temat
    aborcji. Stawiam na to drugie.

  • 4. Data: 2009-07-27 08:33:05
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    napisał w wiadomości news:h4ikgg$l1$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli komuś na sercu leży dobro niechcianych dzieci, niech po prostu
    > kupuje te niechciane od złych rodziców i niech je wychowuje. :)

    Nie rozumiesz problemu. Kobiety które decydują się na aborcję nie chcą być w
    ciąży. Gdyby tylko nie chciały dziecka to by jes urodziły i oddały komuś kto
    czeka latami w kolejce. W wielu miastach Polski są odpowiednie miejsca gdzie
    można bez konsekwencji oddać niechciane dziecko i zjawia się tylko kilka
    kobiet rocznie. Jest rynek nielegalnych adopcji gdzie za dziecko płaci
    siędziesiątki tysięcy i ciągle jest więcej chętnych niż dawców.

    Problemem jest bycie w ciąży - bo się dowiedzą rodzice / znajmi / sąsiedzi
    albo... mąż.

    PS. Wszystkie główne religie uznają aborcję za zbrodnię więc czepianie się
    tutaj KK jest bez sensu.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 5. Data: 2009-07-27 09:12:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Winetoo" h4jnkg$ucp$...@n...interia.pl

    > Nie rozumiesz problemu. Kobiety które decydują się na aborcję nie chcą być w ciąży.

    Sprzątaczka też nie chce szorować kibli, ale jeśli dostanie zapłatę -- wyszoruje.
    Podobnie sprawa ma się z cała masą zawodów -- bez zapłaty nie chcą ludzie pracować.

    > Gdyby tylko nie chciały dziecka to by jes urodziły i oddały komuś kto

    Ale oddać nie chce. Natomiast sprzedałaby bez trudu -- czy za 10 tysięcy,
    czy za 20, czy za 50, czy za 100 -- trudno określić cenę rynkową, ale
    na pewno od jakiegoś pułapu ciąża nie ciążyłaby aż tak mocno.

    Prostytutka nie chce, aby ją traktowano jak szmatę, ale gdy jej zapłacisz...

    > czeka latami w kolejce.

    Problem oczekiwania można rozwiązać.

    > W wielu miastach Polski są odpowiednie miejsca gdzie można bez konsekwencji oddać
    niechciane dziecko i zjawia się tylko kilka

    Jak to w wielu? Wszędzie na porodówkach. :)

    > kobiet rocznie. Jest rynek nielegalnych adopcji gdzie za dziecko płaci
    siędziesiątki tysięcy i ciągle jest więcej chętnych niż
    > dawców.

    Może warto zalegalizować zamiast płakać nad niechcianymi dziećmi
    i nad niechcianymi rodzicami.

    > Problemem jest bycie w ciąży - bo się dowiedzą rodzice / znajmi / sąsiedzi albo...
    mąż.

    Za odpowiednie wynagrodzenie można wyjechać i zniknąć z oczu
    rodzicom/znajomym/sąsiadom albo... mężowi.

    > PS. Wszystkie główne religie uznają aborcję za zbrodnię więc czepianie się tutaj KK
    jest bez sensu.

    Wszystkie religie też uważają, że zachęcanie do zbrodni, instruktaże
    itp. działalność też jest zbrodnią. A te zdjęcia uczą ludzi, co robić
    z niechcianymi dziećmi. :) Oswajają z problemem, czynią z aborcji coś
    normalnego, powszechnego, odbierają aborcji status zbrodni. :)

    Jak myślisz -- dlaczego w czasie wojny ludzie są aż tak okrutni?
    Ano dlatego, że są oswojeni z okrucieństwem i zbrodnią. :) Mają
    to okrucieństwo na co dzień wokoło siebie, żyją nim, nasiąkają
    nim i się stają zbrodniarzami. :)

    Może dla kompletu pokazujmy publicznie, jak podrabiać pieniądze,
    uczmy budowania bomb, okradania sklepów, napadania na staruszki...
    A każdego, kto zauważy, iż w ten sposób tworzy się przestępców,
    odsądzajmy od czci i wiary tak zwanej. :)

    -=-

    Ja nie piszę (co mi sugerujesz) że aborcja jest dobrem, ale że te zdjęcia są złem. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2009-07-27 09:14:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Agent" h4jd8l$ph4$...@n...onet.pl

    > Tak się zastanawiam czy celem pokazania tych zdjęć była chęć ich pokazania/oceny
    przez grupe czy jednak chęć wywołania dyskusji na
    > temat aborcji. Stawiam na to drugie.

    A ja stawiam na to, że dziś mamy poniedziałek. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-07-27 10:26:20
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    Sorry ale to wyjątkowo głupi argument.

    Pzdr, MW

  • 8. Data: 2009-07-27 10:42:09
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    napisał w wiadomości news:h4jr3d$hdl$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    > czy za 20, czy za 50, czy za 100 -- trudno określić cenę rynkową, ale
    > na pewno od jakiegoś pułapu ciąża nie ciążyłaby aż tak mocno.

    Pewnie w wielu przypadkach tak.

    Nie wiem, czy instytucja matki zastępczej czy "zastępczego brzucha" jest już
    gdzieś zalegalizowana, ale dyskusja już się toczy.

    > Jak to w wielu? Wszędzie na porodówkach. :)

    Z tego co wiem dziecko oddane na porodówce zostanie normalnie zarejestrowane
    i trzeba się zrzec rodzicielstwa no i nie jest to anonimowe. Te miejsca o
    których piszę tzw. "okna życia" to miejsca gdzie można oddać dziecko o
    którym nikt nie wie całkowicie anonimowo.

    > Może warto zalegalizować zamiast płakać nad niechcianymi dziećmi
    > i nad niechcianymi rodzicami.

    A to mi się średnio podobo i zdaje się już było dyskutowane przez pisarzy sf
    jakiś czas temu. Od kupowania noworodka już tylko krok do handlowania
    odchowanymi dziećmi i nastolatkami.

    > Za odpowiednie wynagrodzenie można wyjechać i zniknąć z oczu
    > rodzicom/znajomym/sąsiadom albo... mężowi.

    :-)

> [...]
    > z niechcianymi dziećmi. :) Oswajają z problemem, czynią z aborcji coś
    > normalnego, powszechnego, odbierają aborcji status zbrodni. :)

    Dlaczego uczą? Pokazują jakiś fragment naszej rzeczywistości. IMO niczego
    nie uczą. Nie zachęcają, ani nie zniechęcają.

> [...]
    > Ano dlatego, że są oswojeni z okrucieństwem i zbrodnią. :) Mają
    > to okrucieństwo na co dzień wokoło siebie, żyją nim, nasiąkają

    Nie jestem psychologiem, ale z tego co wiem w tym temacie to są różne
    zdania. Niektórzy uwarzają przeciwnie, że należy dziecko od małości oswajać
    ze złem i jako dowód pokazują badania, że wśród dzieci które wychowywały
    sięna wsi i naoglądały się świniobicia itp. jest znacznie mniej seryjnych
    morderców sadystów itp. Wychodzi na to, ze nie uczą sie okrucieństwa tylko
    konsekwencji. Ale jak pisałem zdania są tu mocno podzielone.

> [...]
    > A każdego, kto zauważy, iż w ten sposób tworzy się przestępców,
    > odsądzajmy od czci i wiary tak zwanej. :)

    Widziałem reportaże o kieszonkowcach i nie odbierałem ich jako nauki.

    > Ja nie piszę (co mi sugerujesz) że aborcja jest dobrem,

    Nie sugeruję, a przynajmniej nie zamierzenie.

    > ale że te zdjęcia są złem. :)

    A ja nie widzę powodu by tę wystawę traktowac inaczej niż np. World Press
    Foto czy inne gdzie jest wiele brutalnych zdjęć wojennych. Są wystawy gdzie
    jest ze szczegółami pokazana egzekucja skazanego na śmierć. Są wystawy
    pokazujące okrucieństwo ludzi wobec zwierząt. Równie dobrze może być i taka.
    Nie widzę powodu by traktowac ją inaczej tylko dlatego, że kilku polityków
    przy tej okazcji chce sobie poprawić PR.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 9. Data: 2009-07-27 11:31:17
    Od: "lew" <w...@o...pl>

    Jestem już dorosłym człowiekiem (48 lat), ale przerażają mnie takie zdjęcia,

    na pewno nie chciałbym żeby mój wnuczek oglądał coś tak strasznego...

    Jeśli ktoś nie chce by dokonywano aborcji niech kształtuje dzieci i młodzież

    w odpowiedni sposób a nie uczy ich np. nienawiści do inności...

    np. na lekcjach religii na terenie w którym mieszkam dzieci mogą usłyszeć

    że jeśli np. ojciec nie jest katolikiem to pójdzie do piekła...

    malutkim dzieciom, pierwszoklasistom mówi się takie rzeczy...

    Mają dzieci już od przedszkola, a nawet obniżają wiek rozpoczęcia edukacji

    żeby jeszcze wcześniej mieć wpływ na kształtowanie ich umysłów i co?

    i ciągle w tym naszym, tak bardzo podobno religijnym kraju tyle zła...

    w sumie nie dziwię się, jeśli ludzie mają być kształtowani

    m.in. przez takie zdjęcia... czy to może wyczulić, wyzwolić dobre uczucia

    czy raczej odrazę? Tylko miłość rodzi miłość, straszenie na różne sposoby

    nic nie da...

    Autor czy autorzy tych zdjęć już chyba nie wiedzą czym zaszokować...

    Kto miał tak straszny pomysł postawienia tego na ulicy?

    Możliwe że jedni przejdą obok i pomyślą 'jakie to straszne'

    ale to są ludzie którzy i bez tego nie mordują dorosłych, dzieci

    ani nie dokonują aborcji...

    Inni jednak - jestem tego pewien - popatrzą z radością jak to gdzieś

    można tak w sumie bezkarnie zabijać...

  • 10. Data: 2009-07-27 14:08:32
    Od: "Krzysztof T" <k...@p...onet.pl>

    Agent wrote:

    > Tak się zastanawiam czy celem pokazania tych zdjęć była chęć ich
    > pokazania/oceny przez grupe czy jednak chęć wywołania dyskusji na
    > temat aborcji. Stawiam na to drugie.

    wystawa jak wystawa ale ta jest zrobiona w centrum miasta gdzie chodzi
    mnóstwo ludzi i wg mnie nie powino być coś takiego w miejscu ogólnodostępnym

    Krzysztof T