    From: "lew" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kilka moich gniotow.
    Date: Mon, 27 Jul 2009 13:31:17 +0200

    Jestem już dorosłym człowiekiem (48 lat), ale przerażają mnie takie zdjęcia,

    na pewno nie chciałbym żeby mój wnuczek oglądał coś tak strasznego...

    Jeśli ktoś nie chce by dokonywano aborcji niech kształtuje dzieci i młodzież

    w odpowiedni sposób a nie uczy ich np. nienawiści do inności...

    np. na lekcjach religii na terenie w którym mieszkam dzieci mogą usłyszeć

    że jeśli np. ojciec nie jest katolikiem to pójdzie do piekła...

    malutkim dzieciom, pierwszoklasistom mówi się takie rzeczy...

    Mają dzieci już od przedszkola, a nawet obniżają wiek rozpoczęcia edukacji

    żeby jeszcze wcześniej mieć wpływ na kształtowanie ich umysłów i co?

    i ciągle w tym naszym, tak bardzo podobno religijnym kraju tyle zła...

    w sumie nie dziwię się, jeśli ludzie mają być kształtowani

    m.in. przez takie zdjęcia... czy to może wyczulić, wyzwolić dobre uczucia

    czy raczej odrazę? Tylko miłość rodzi miłość, straszenie na różne sposoby

    nic nie da...

    Autor czy autorzy tych zdjęć już chyba nie wiedzą czym zaszokować...

    Kto miał tak straszny pomysł postawienia tego na ulicy?

    Możliwe że jedni przejdą obok i pomyślą 'jakie to straszne'

    ale to są ludzie którzy i bez tego nie mordują dorosłych, dzieci

    ani nie dokonują aborcji...

    Inni jednak - jestem tego pewien - popatrzą z radością jak to gdzieś

    można tak w sumie bezkarnie zabijać...