  • 31. Data: 2017-01-28 19:52:53
    Temat: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-01-2017 o 10:27, adam pisze:

    > IMO nic się nie zmieni, dopóki mandaty i ich egzekwowanie będą na
    > śmiesznym poziomie.

    Oby się zmieniło na tyle, że kapeluszom przestanie się wydawać prawka.
    KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

  • 32. Data: 2017-01-28 20:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Edukować...
    > To czeste siedzenie na dupie tudziez popedzanie w ten sposób sprawia
    > ze swiadomemmu kierowcy włos sie na głowie jezy.
    > ---
    > Było, że bardzo gęsta mgła pojawiła się nagle kierowcom. To o czym tu
    > edukować ? Żeby zapobiec takim zdarzeniom trzeba systemy nawigacyjne
    > korzystające z monitoringu warunków na autostradzie. A my jesteśmy na
    > etapie radia CB. To są lata 40-te poprzedniego wieku. Różne "janosiki"
    > działają same sobie bo przedstawicieli państwa nie opłaca się
    > angażowanie w tworzenie takich systemów.

    Na filmie zaprezentowanym przez Grzegorza Tomczyka widać ze nie az tak
    nagle, i ze jakos jedni wyhamowali a inni lecieli bokiem dalej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 34. Data: 2017-01-28 20:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Podobnie jest ze światłami mijania w nocy - jedziesz
    > 50 po autostradzie, bo światła tylko 40 m drogi oświetlają?

    Mysle, ze to wszystko zalezy od tego, ile zyc ci zostało...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 33. Data: 2017-01-28 20:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik xyz x...@i...pl ...

    > No to właśnie kolegi z pracy nagranie.
    >
    > Jak widać bus który stał jako pierwszy nawet nie miał przeciwmgłowego z
    > tyłu włączonego, po lewej kombi na stopach i już troszkę lepiej ale
    > dalej słabo widoczne...

    No własnie, nikt nie stanał miedzy pasami, nie wział zielonej kamizelki,
    nie machał etc.
    Z drugiego pasa tez tylko 1 tirowiec mruga, reszta jedzie i nic ich to nie
    obchodzi.
    Można było sobie pomóc troche bardziej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 35. Data: 2017-01-28 20:00:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Htu56,

    Saturday, January 28, 2017, 9:49:33 AM, you wrote:

    > Kierowcy to kupa durniów.
    > 73 uczestników karambolu na autostradzie koło Piotrkowa
    > z powodu zap...nia podczas mgły.

    Z powodu zderzenia dwóch ciężarówek. Tak zapierdalały, że się nie
    zobaczyły.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2017-01-28 20:26:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2017 o 19:46, Kris pisze:

    > I ja tu czegoś wymagam?
    > Ale skoro tak wywnioskowałeś.

    I jeśli wyjdzie że mogli a nie zostali to od zarządcy autostrady czy
    kogo tam kase wyciągną.

    O tu.

  • 37. Data: 2017-01-28 20:28:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2017 o 19:00, Budzik pisze:

    > To musiałyby staćco kilometr dwa zeby to coś dało.
    > Zobacz ile aut jedzie na autostradzie... zderzenie 70 pojazdów to duzo, ale
    > to tylko auta ktore tamtedy przejezdzały pewnie w minute, moze dwie.
    > No chyba ze myslisz nie o zapobieżeniu samemu wypadkowi co temu zeby nie
    > utknac w korkach.

    Raczej tak - mam na myśli minimalizowanie skutków.

    > Policja nie stała na wjazdach i nie blokowała?

    Potem pewnie stała. Przez pierwsze parę(naście) minut pewnie nie.

    Shrek

  • 38. Data: 2017-01-28 20:41:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > I ja tu czegoś wymagam?
    > Ale skoro tak wywnioskowałeś.

    Po czesci tak, a raczej przewidujesz ze to TU beda wymagali a w zwiazku z
    tym beda wysnuwali roszczenia wzgledem nie spełnienia tych wymogów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 39. Data: 2017-01-28 20:58:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 20:41:34 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    .

    > Po czesci tak, a raczej przewidujesz ze to TU beda wymagali a w zwiazku z
    > tym beda wysnuwali roszczenia wzgledem nie spełnienia tych wymogów.

    I bardzo dobrze.
    Autostrada chyba darmowa nie jest, ktoś na niej zarabia to conajwyżej się z TU
    podzieli

  • 40. Data: 2017-01-28 21:02:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 20:26:27 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
    .

    > I jeśli wyjdzie że mogli a nie zostali to od zarządcy autostrady czy
    > kogo tam kase wyciągną.
    >
    > O tu.

    I ja się domagam czy stwierdzam (chyba oczywisty) fakt że jesii się da to TU kase
    wyciągną.
    Po sasiedzku domagasz się aby poszkodowany przez komornika odszkodowanie uzyskał a tu
    trochę inny światopoglad głosisz;)