  • 91. Data: 2017-01-29 12:59:21
    Temat: Re: Kierowcy to prędkość.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2017 o 12:57, Shrek pisze:

    > Ja bym zwolnił do 70 i jechał prawym, jak się da to już widząc
    > przeszkodę staral się awaryjnym polecieć do przodu, żeby nie stać
    > ostatni, dokładnie tak jak koleś z filmu.

    Swoją drogą jak patrzę, to jednak większośc to samobojcy. Trawy z boku
    mnóstwo, a oni stoją na jezdni, jeszcze sobie radośnie łażą między
    samochodami...

    Shrek

  • 92. Data: 2017-01-29 13:01:21
    Temat: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2017 o 12:32, J.F. pisze:

    > A przeciwgielnych tylnych z tego co piszesz, to wlaczyc mu nie wolno
    > :-)

    Wolno czy nie - jak w dzień we mgle włączysz, to nikt ci złego słowa nie
    powie i z miarkę biegać nie będzie.

    Shrek

  • 93. Data: 2017-01-29 13:03:47
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Nie rozumiem o co Ci chodzi.
    > Pojeździj trochę na A2/S2 pomiędzy Łodzią a Warszawą. Nie ma dnia żeby nie
    > było wypadku przez najechanie na poprzednika.

    Fakt. Ostatnio to siedzenie na ogonie jest nagminne. Osttanio jechałem na
    urlop zakopianką, i to co ludzie wyprawiają to jest masakra.

    Widziałem ostatnio kobitę z napisem na tylnej szybie coś a'la "Lewy pas to
    nie kółko różańcowe".
    Ja to sobie chyba taki napisze "Chuju nie siedź mi na ogonie, bo jak we mnie
    wjedziesz to ci przypierdolę".

    Endriu

  • 94. Data: 2017-01-29 13:07:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-01-2017 o 12:40, J.F. pisze:

    > Mowisz, ze to 73 kapelusznikow bylo ?

    Nie - miałem na myśli tych wszystkich tu piszących (o odstępach i ich
    braku oraz wjeżdązaniu 10 w mgłę) świętojebliwych, sugerujących że da
    się uniknąć czegoś takiego jakimiś prostymi metodami, które nie
    spowodują większych szkód w płynności ruchu.

  • 95. Data: 2017-01-29 13:43:15
    Od: p...@g...com

    Widziałem kolesia z takim napisem faktycznie ciał lewym do oporu i heblowal jak auta
    przed nim na lewoskręcie zwalnialy :-) na odcinku Krzywoustego - Taczaka (Szczecin)
    zrobił tak 3 razy wywołując mój zachwyt nad ta specyficzna technika jazdy ... Tak
    przy okazji w Szczecinie nastała jakaś moda na jazdę środkowym pasem rozumiem jeszcze
    na Gdańskiej gdzie prawy pas jest zniszczony ale niektórzy robią to nawet na moście
    Pionierów i dalej gdzie nawierzchni nic nie brakuje ... Taka zagadka

  • 96. Data: 2017-01-29 14:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

> [...]
    > się uniknąć czegoś takiego jakimiś prostymi metodami, które nie
    > spowodują większych szkód w płynności ruchu.

    Normalnie płynnosc jazdy lezy i kwiczy a w takiej mgle to ona w ogole nie
    jest waznym tematem...

    A propos płynnosci zobacz jak mistrzowie kierownicy blokuja codziennie A2
    jadac przed zjazdem na Katowice do konca lewym pasem i potem wciskajac sie
    na samym koncu do zjazdu w prawo na A11... A2 dzieki nim regularnie porusza
    sie z predkoscią 30 na godzinę...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 97. Data: 2017-01-29 14:21:53
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > IMO nic się nie zmieni, dopóki mandaty i ich egzekwowanie będą na
    > śmiesznym poziomie.

    Skąd się tacy debile biorą?
    Nawet nie ma na co odpowiadać.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 98. Data: 2017-01-29 14:23:26
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-29 o 12:38, J.F. pisze:
> [...]
    Taki radar to musi parę zeta kosztować i rozumiem że nie do każdego auta da radę go
    wpakować (no chyba że UE rozkaze) ale ze marki premium tego nie mają to lekka żenada
    ... czegoś można się od tej Tesli jednak nauczyc

    > A Tesla ma radar ?
    >
    > Podejrzewam, ze powod moze byc podobny - taki radar daje czystszy
    > obraz niz kamera, ale nadal trudno wszystko wyraznie odroznic.
    >
    > Do ostrzegania dobry, do automatycznego hamowania ... w ciezarowkach
    > sie odwazyli.
    >
    > Tesla poszla w marketing tego "automatycznego prowadzenia", ale po
    > ostatnim wypadku moze byc ciekawie.
    >
    > IMO to jeszcze troche brakuje, jeden google jakos to opanowal ... i
    > chyba bez radaru.

    Kiedy właśnie że odwrotnie, to google ma właśnie radar i on kieruje,
    kamery służą tylko do wykrywania przeszkód poz zasięgiem radaru i świateł
    na skrzyżowaniach, nie wiem czy znaki też nie analizują.
    Kiedyś był tu link do prezentacji google gdzie to było pokazane.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 99. Data: 2017-01-29 14:23:54
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 29.01.2017 o 12:42, p...@g...com pisze:
    > Karambole zdarzają się wszędzie i wątpię żeby udało się udowodnić jakis związek z
    IQ kierujących ;-)
    > Choć z drugiej strony mogę wyobrazić sobie że jakieś TU daje zniżki profesorom a
    podwyżki np murarzom choć wynikać to będzie wynikać to będzie raczej z statystyki ...

    Uważasz, ze profesor musi mieć wyższe IQ?
    Zdziwiłbyś się.

  • 100. Data: 2017-01-29 14:30:10
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 28.01.2017 o 11:43, Lewis pisze:

    > Dokładnie, za takie kurczowe wciskanie hebla w podłogę jak się nagle
    > wjedzie we mgłę powinno się karać.

    Proponuję od rzu rozstrzelać!