    From: "Santana" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta SD 32GB
    Date: Sun, 30 Jun 2013 18:10:22 +0200

    Użytkownik "Old Green :)" napisał w wiadomości grup

    >Niestety, pomyłkowo zakupiłem w Media Expercie taka kartę, nie upewniwszy
    >się,
    >czy sprzet ja łyknie.(kamera rejestracji trasy).
    >I nie łyknął.

    Twój błąd. Kupiłeś coś co zupełnie nie jest Ci potrzebne :)

    >Niestety ponowne, nie jest to karta mikro, ale w duzym formacie.

    To pewien problem przy próbie odsprzedaży.

    >Pytanie; czy można ja jakoś podzielić na "partycje",po np. połowie(16) by
    >sprzet
    >ja zaakceptował?

    Szkoda czasu :)

    >W genialnym markecie mi odmówili wymiany na np. dwie po 16GB.

    Kluczowe pytanie. Rozpakowałeś kartę?

    >(I stracili klienta)

    I zapewne zalali się, z tego powodu, łzami :)

    P.S. Oczywiście winny jest "genialny market" a nie Twoja totalna indolencja.
    Jakbyś kupił oponki które nie pasują do Twojej furki to też pewnie byłby
    winny sprzedawca. ROTFL