  • 51. Data: 2011-08-03 18:08:53
    Temat: Re: Kamera do samochodu
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-08-03 10:34, BartekK pisze:
    > Kamery firmy DOD (a przynajmniej "oryginały" a nie klony) mają takie
    > możliwości kompresyjno-nagraniowe:
    1080p z kompresją h.264 = karta 1GB = 10minut nagrania
    =1,7MB/s

    848x480 (wVGA) = karta 1GB = 25min nagrania
    =0,68MB/s

    720p z h.264 = 1minuta nagrania to ~50MB
    =0,83MB/s

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 52. Data: 2011-08-03 18:09:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 18:01:35 +0200, BartekK napisał(a):

    > Piszesz o tym: http://hdtv3d.eu/img/808_11_camera.jpg ? Toż przecież tam
    > obiektywu praktycznie nie ma wcale - soczewka jedna, plastikowa, wprost
    > na(d) czipem, wszystko rozmiarów milimetrowych.

    aha..
    ale jakość obrazu dorównuje 1080p w tych za 180 baksów albo nawet
    przewyższa:
    http://www.youtube.com/watch?v=yRSCaArMaQU
    http://www.youtube.com/watch?v=3O6m7BxU_Fc
    http://www.youtube.com/watch?v=reXdsR-egZc
    itp itd
    oryginalny plik ma jeszcze wyższą jakość, konwersja do jutuba trochę psuje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 53. Data: 2011-08-03 18:35:51
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-08-03 18:09, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > itp itd
    > oryginalny plik ma jeszcze wyższą jakość, konwersja do jutuba trochę psuje.
    No nie powiedziałbym... Prosty test - zrób sobie stopklatkę i zobacz jak
    to wygląda.

    Z racji tutejszych dyskusji mam plan, lada dzień załaduje wszystkie
    kamery do jednego auta, by nagrały w tych samych warunkach te same
    sceny. Będzie porównanie :)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 54. Data: 2011-08-03 18:39:31
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-02 22:52, marcin pisze:
    > 720p HD Mini DVR
    np. tutaj:
    http://www.krakowskisklep.pl/pl/p/Samochodowy-rejest
    rator-obrazu-i-dzwieku-OMEGA-CAR-DVR-HD-720P-BLACK-B
    OX-25-TFT/3146
    gdyby się link połamał to: http://tiny.pl/h59nd
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 55. Data: 2011-08-03 18:40:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 18:35:51 +0200, BartekK napisał(a):

    > No nie powiedziałbym... Prosty test - zrób sobie stopklatkę i zobacz jak
    > to wygląda.

    Z oryginalnego pliku MOV jakoś stopklatki jest idealna, jak zdjęcia.

  • 56. Data: 2011-08-03 18:42:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 18:39:31 +0200, Gabriel'wilk' napisał(a):

    > np. tutaj:
    > http://www.krakowskisklep.pl/pl/p/Samochodowy-rejest
    rator-obrazu-i-dzwieku-OMEGA-CAR-DVR-HD-720P-BLACK-B
> [...]

    Tyle, że to jest warte maksymalnie 100 zł

  • 57. Data: 2011-08-03 18:45:36
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-03 18:42, Waldek Godel pisze:

    rator-obrazu-i-dzwieku-OMEGA-CAR-DVR-HD-720P-BLACK-B
    OX-25-TFT/3146

    > Tyle, że to jest warte maksymalnie 100 zł

    http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-2-5-hd720p-i1722558855.html
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 58. Data: 2011-08-03 19:05:39
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-02 17:06, Gabriel'wilk' pisze:

    > Tu masz kilka filmików z mojej kamerki
    > http://www.youtube.com/user/Gabrielwilk - rzeczywista jakość jest wiele
    > lepsza, niestety przy konwersji na YT lub wrzute itp. jakość
    > diametralnie się pogarsza :-(

    Zamieść jakieś filmiki za dnia i w nocy na vimeo.com.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 59. Data: 2011-08-03 19:13:54
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-03 18:40, Waldek Godel pisze:

    > Z oryginalnego pliku MOV jakoś stopklatki jest idealna, jak zdjęcia.

    Ta sama prośba, którą skierowałem do Gabriela: mógłbyś zamieścić na
    vimeo.com jakieś nagrania za dnia i w nocy? Ew. wystaw na rapidshare lub
    czymś podobnym jako archiwum, coby można było ściągnąć w oryginalnym
    formacie.

  • 60. Data: 2011-08-03 19:15:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Tu masz kilka filmików z mojej kamerki
    > http://www.youtube.com/user/Gabrielwilk - rzeczywista jakość jest wiele
    > lepsza, niestety przy konwersji na YT lub wrzute itp. jakość
    > diametralnie się pogarsza :-(

    A czy mógłbyś zamieścić filmiki za dnia i w nocy na vimeo.com albo
    jakimś rapidzie jako archiwum? Wtedy można by sobie to ściągnąć "w
    oryginale" i ocenić.